Gå til innhold

mannen til mamma er syk, hva bør jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest bekymra datter

Jeg liker han ikke, men føler allikevel at jeg bør stille opp på noe vis. Flyttet ut hjemmenfra da jeg var 18 pga han egentlig. men nok om det.

Han har i hvert fall fått problemer med hjertet og ligger på overvåkningen, det er ganske alvorlig. Mamma er redd han ikke kommer hjem igjen.

Synes jo ikke dette er gøy selv jeg ikke fordrar mannen, er jo uansett mannan til mamma og faren til lillebroren min på 11 år.

Bør jeg besøke han? SEnde blomster? Eller bør jeg heller kanskej besøke mamma nå som hun er alene hjemme? broren min skal være hos besteforeldrene våre i helgen.

Fortsetter under...

Gjest CatePus

Ja, jeg synes du skal stille opp for mamma, med en skulder å gråte på - i alle fall hvis hun ønsker det selv!

Selv om du ikke kan fordra mannen, kan du jo bli med mammaen din når hun skal på besøk til ham - sikkert godt for ham å vite at noen tar seg av kjæresten hans.

Kizza1365380506

Dersom du er usikker på om du orker å besøke ham foreslår jeg at du kjøper blomster til din mor, går hjem til henne og spør henne hvordan du best kan hjelpe. Dersom hun vil du skal besøke ham på sykehuset så bør du gjøre det for hennes skyld. Dersom han ligger på overvåkingen er det ikke sikkert han får ha blomster den første tiden.

Men prøv å støtte din mor. Som mor selv mener jeg helt garantert at hun vil sette stor pris på det.

Lykke til!

Mvh

Gjest vanskelig datter

Jeg har også en mor som har en kjæreste jeg ikke kan fordra. Han har hatt hjerteinfarkt +++++. Jeg har aldri sendt noe til ham, men gitt støtten min til mor. Det er hun som betyr noe for meg. Når hun lider, så lider jeg. Når han lider, så godter jeg meg nesten (uff nå er jeg fæl), men jeg synes synd på mor som må stelle ham.

Snakk med mamman din og spør hva du kan gjøre for henne. Kan du dra til henne, så gjør det. Ta ansvar for daglige gjøremål for henne slik at hun kan være på sykehuset om det er det hun vil.

Og skal du kjøpe blomster, så kan du vel vente til han evt. kommer hjem og så kjøpe til dem begge for å ha hjemme.

At du stiller opp for mamman din er en selvfølge. Jeg personlig synes også du skal sende blomster til mannen til moren din. Selv om du ikke liker han, så kan du ønske han god bedring - fordi du vet at det betyr mye for moren din at han blir frisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...