Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg fikk satt inn to egg igår (tirsdag), og lurer på dette med rugedager.. er rugedag 1 den dagen en fikk satt inn eggene ? Eller dagen etter ?

Når får man symptomer hvis en er så heldig at eggene fester seg, og blir gravid ?

Dagene er så lange nå, og jeg går bare og "kjenner etter".

Jeg er veldig øm i eggstokker, og føles faktisk som jeg er øm i livmor.

Men det har jeg vært siden uttak... Blir sprø av og måtte vente 14 dager på endelig svar.

Usj!

Hilsen en mindre frustrert

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108753-noen-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liba1365380518

Uff, ja spennende tid du er inne i akkurat nå :o) Man regner innsettelsesdagen som dag nr. 1.

Jeg hadde et ICSI-forsøk før påske (sambo har nedsatt sædkvalitet) og jeg var også veldig sår og øm nederst i magen mange dager etter uttak/innsetting. Det er sikkert normal, det er jo blitt røsket litt opp i der inne. Mange kan oppleve en ørliten blødning dersom egget fester seg. Normalt skal egget feste seg innen 6 dager fra innsetting. Mensmurringer er også vanlig å kjenne selv om man er blitt gravid.

Vi ble ikke gravid på forsøket, men i mot alle odds på egenhånd i syklusen etter. I følge sykhuset er det lettere å bli gravid på egenhånd i syklusen etter pga. all homrmonbehandling osv. Så dersom dere ikke lykkes i forsøket; stå på selv i etterfølgende syklus.

Ønsker deg lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...