Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Første gang jeg skriver inn her nå.

Har vært inne og tittet her før da jeg har visst at jeg ikke kan få barn uten legehjelp i snart to år. For et halvt år siden startet vi. Har vært gjennom to hormonkurer med pergotime, men nå går jeg og venter på svar på hva gynekologen vil gjøre videre med meg. Tenker jeg skal prøve akupunktur ei stund mens jeg venter.

Men det jeg lurer på er: Finnes det ikke ei liste her på internett hvor man kan registrere seg ang ufrivillig barnløshet og hva som feiler en og hva som blir gjort og hvordan det går??? Synes jeg har vært borti det før... Noen som kan hjelpe meg med det?

Vennlig hilsen nussi

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108760-registrering-av-ufrivillig-barnl%C3%B8se/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For noen år siden var det en side her på DOL som het presentasjoner, der kunne vi skrive om slikt.

De sidene er borte, og når jeg for en stund tilbake spurte etter dem kunne ikke webmaster (eller en annen fra DOL) huske å ha sett dem i sin tid her. Borte og ingen plan om å få tilbake.

Godt mulig det finnes andre sider med slikt, bare jeg ikke er kjent med dem.

Gjest Sidsel i FUB

Tipper du tenker på denne:

http://db.abcnett.no/ubt/ubt.nsf

Men den er egentlig ikke i bruk lenger... Kanskje vi burde vurdere noe liknende på FUB-forumet? Skal ta det opp med WEB-master og de andre i styret og se om det er noe vi kan ordne, hvis det er interesse for det.

Min umiddelbare erfaring med sidene over er at de ikke blir oppdaterte og etterhvert feilaktige...

Klem fra

Klem fra

Tipper du tenker på denne:

http://db.abcnett.no/ubt/ubt.nsf

Men den er egentlig ikke i bruk lenger... Kanskje vi burde vurdere noe liknende på FUB-forumet? Skal ta det opp med WEB-master og de andre i styret og se om det er noe vi kan ordne, hvis det er interesse for det.

Min umiddelbare erfaring med sidene over er at de ikke blir oppdaterte og etterhvert feilaktige...

Klem fra

Klem fra

Takk for hjelpen.

Sidsel det var den siden jeg tenkte på, men ser den ikke er i bruk lenger.

Hadde vært fint hvis det kom slike sider opp igjen.

Går jo eventuelt an å si at man blir slettet fra lista hvis man ikke oppdaterer den innen så sålang tid. Vet andre presentasjoner har slikt.

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...