Gå til innhold

Anbefalte innlegg

volvo1365380397

Har lyst til å fortelle litt om vår historie etter å ha fått så mye nyttig informasjon her inne og fått opp håpet igjen gang etter gang ved å lese om andre i samme situasjon.

Vi har fått bekreftet at jeg er gravid, 11 dager etter innsetting. Hcg'en var da på 82, noe som er innenfor normalen iflg. lege og sykehus.Vi har hatt tre forsøk tidligere der to måtte avbrytes grunnet manglende egg og manglende befruktning. På forsøk nr.3 ble to egg satt inn men delingen var ikke optimal og de ga oss ikke de helt store forhåpningene.

Denne gangen satte de inn to egg som var delt i tre og fire på dag to, og igår testet jeg positivt. Har ikke tort å slippe jubelen løs helt enda men skal ta blodprøve på sykehuset på fredag. (Har tatt hos fastlege, vet derfor at hcg'en er på 82).

Jeg testet neg. på dag 9 men altså positivt på dag 11, så det viser seg at det er lurt å vente med å teste selv om det er utrooolig vanskelig...

Vil dessuten nevne at vi har diagnosen uforklarlig barnløs og at jeg er overvektig (BMI 29).

Vi har forsøkt å bli gravide i snart fem år og ser fremover med spenning! Ønsker alle prøvere lykke til og håper med dette å vise at det kan også skje deg!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108765-positiv-test-p%C3%A5-4fors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...