Gå til innhold

Ekstremt følsom under suging, noen som vet?

Anbefalte innlegg

Gjest hva gjør jeg?

Kjæresten min er plaget med ekstrem følsomhet under suging, så når jeg suger han gjør det vondt for han. Har prøvd å la være å suge, men kun bruke tunge og lepper rundt, men det gjør fremdeles litt vondt. Er kun under sugingen dette merkes, ikke under sex, eller runking. Noen som har noen gode tips?

Fortsetter under...

Gjest hva gjør jeg?

Gode venn!

Om han ikke liker å bli "suget", er det kanskje best å la være?

Vennlig hilsen

han liker sugingen, han har ikke sagt noe i mot det, men sier at det gjør både vondt og godt på samme stund, jeg vil jo ikke at det skal gjøre vondt, så hadde håpet å få noen tips om hvordan jeg kunne unngå det

Prøv å ha mye spytt i munnen og bare la munnen gli. Det er mange gutter som er ekstremt følsomme. Noen ganger blir det bedre etter hvert. Blir herdet på en måte. Andre ganger må man vel bare innse at andre ting fungerer bedre...=)

Lykke til!

Vennlig hilsen

• 4 uker senere...

han liker sugingen, han har ikke sagt noe i mot det, men sier at det gjør både vondt og godt på samme stund, jeg vil jo ikke at det skal gjøre vondt, så hadde håpet å få noen tips om hvordan jeg kunne unngå det

hej... detta ær en sak som jag har pratat mycket ommed mina killkompisar! dom sæger att ofta så skrapar tænderna imot nær man suger och det kan gøra ont men detær inte alltid att kvinnen mærker det sjælv!

det kan kanske ha med det och gøra!øva på en dildo eller liknande! vænlig hælsning!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...