Gå til innhold

Sopp hele tiden...jeg er lei!!

Anbefalte innlegg

Nå skal det snart ingenting til for at jeg får sopp. Bruker jeg feil såpe en dag får jeg sopp. Har jeg sex, får jeg sopp. Har vært gjennom utallige kurer men det nytter jo ikke, får det jo bare på nytt igjen. Nå får jeg vel snart sopp av å SE på gutter også... Begynner å bli nokså lei... Noen som har noen gode råd? Er 99% sikker på at typen min ikke har sopp.... What to do...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108770-sopp-hele-tidenjeg-er-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Fikk dette forslaget etter å ha vært plaget mye med det selv..

Med en gang du kjenner det, så drypp noen dråper tetreolje på ett truseinnlegg og gå med det.. Lukter ille, men synes det hjelper.. Får kjøpt dette på apoteket reseptfritt..

Ellers så er jeg kanskje for en gangs skyld enig med mislykket.. Kanskje du skulle hatt en hestkur..

Lykke til!

;o)

Fikk dette forslaget etter å ha vært plaget mye med det selv..

Med en gang du kjenner det, så drypp noen dråper tetreolje på ett truseinnlegg og gå med det.. Lukter ille, men synes det hjelper.. Får kjøpt dette på apoteket reseptfritt..

Ellers så er jeg kanskje for en gangs skyld enig med mislykket.. Kanskje du skulle hatt en hestkur..

Lykke til!

;o)

Jeg kom litt sent inn i denne diskusjonen, og ser at flere nevner mislykket's råd. Men jeg finner ikke dette rådet jeg - hva var det?? Er veldig interessert...

Jeg kom litt sent inn i denne diskusjonen, og ser at flere nevner mislykket's råd. Men jeg finner ikke dette rådet jeg - hva var det?? Er veldig interessert...

Så sannelig: Mislykkets innlegg er borte fra tråden. Hva kan det skyldes?

Vil tro det gikk ut på å gå til fastlegen, eventuelt be om henvisning til spesialist.

Annonse

jenni1365380537

Ja, for eksempel. Spør på apotek eller i helsekost.

Fet er viktig at du ikke bruker truseinnlegg når du har sopp! Selv om det kanskje virker nødvendig, så er det sånn at det bare fører til mere sopp. Truseinnlegg er helt tett, noe som fører til at det blir fort klamt, og da storkoser bakteriene seg! Å bruke for ofte canesten gjør at man "overtar" den naturlige prosessen i kroppen som skal bearbeide infeksjonen. Dette kan føre til at kroppen etter hvert ikke klarer å takle infeksjonene selv, og derfor kommer tilbake til stadighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...