Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

I dag var jeg i Porsgrunn hos dr Kahn. Jeg er akkurat 7 uker på vei så han skulle se om han så noe!

Han så med en gang fostersekken og så var letingen i gang etter fosteret, jeg fikk helt hyperventilering - var så nervøs. Men etter en del fikling så såg han en liten knert med hjerteslag;.))) Jeg så ikke så mye selv for skjermen var litt langt unna meg;-(( Men jeg så da en liten prikk ivertfall.

Nå håper jeg at det bare holder seg fast videre!!!!

mange gladklemmer

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108776-afrowoman-har-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

blåklokke66

Så hyggelig å høre at alt står bra til så langt!

Håper den lille har verktøy nok til å holde seg fast et drøyt halvår til:-)

Lykke til!

Klem fra

Hei: )

Gratulerer !!!

Føler det er en del som det har klaffet for i disse tider, sammenliknet med da jeg kom hit for første gang ( eller er det bare jeg som ikke følger med ?)

Ønsker iallefall alle andre oxo tillykke ( ps : sender ut mer blått støv til dem som trenger det)

Lykke til afrowoman !!!!!!!!!

Klems

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...