Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ønskedrøm

I dag har jeg vært og hentet ut egg der inne. Jeg forventet like stor smerte som når jeg hadde ett forsøk på Volvat for noen år siden, men dette var helt fantastisk i forhold. Selvsagt gjorde det vondt, men jeg hadde en kjempesøt sykepleier ved siden av meg (Camilla fra Danmark) som spurte hvordan det gikk, og gav meg mer smertestillende når jeg ba om det. Ved føttene mine stod Siri, også sykepleier, og passet på meg så jeg slappet av. Legen, som jeg dessverre ikke husker navnet på, men som var en hyggelig og svært flink kvinne, tok det med ro hvis jeg fikk vondt, og ventet til den nye dosen smertestillende virket! jeg må si at det har vært en udelt positiv opplevelse sammenliknet med hva jeg har vært igjennom før. Ikke har jeg like vondt i eggstokkene nå som jeg er ute av "rusen", heller. Går sakte, og litt foroverbøyd, så gjør det ikke så vondt. Det var også moro at laboranten satt og talte egg - hun kom til 17 stykker! Så dere som skal inn på riksen - det gjør vondt, men alle er så hyggelige og omsorgsfulle der inne at man tåler smerten. Nå må vi bare vente til i morgen for å høre hvordan det har gått med befruktning, og når vi kan komme til innsetting! Kryss fingrene for meg!

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108778-hurra-for-rikshospitalet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...