ønskedrøm Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hvordan gikk det med deg i dag? Mange egg? jeg hadde 17 stykker! Er kjempefornøyd nå som det er over. De er virkelig flinke på riksen (se innlegg "Hurra for rikshospitalet") Fortell hvordan det har gått med deg, da! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/108779-til-cizz/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cizz Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hei ønskedrøm Gratulerer med vel overstått uttak! Du har jo vært skikkelig flink høne du da, 17 egg er jo helt utrolig.... Jeg har også hørt at de er flinke på RH, en kollega er nå 10 uker på vei etter en positiv opplevelse der.... Legen antydet jo mellom 6 og 16 egg på meg. Det var veldig ujevn størrelse på eggposene så jeg hadde vel egentlig forberedt meg på at det ikke var noen ting inni dem.... Det har skjedd noe med meg, etter å ha blitt avbrutt to ganger så tør jeg liksom ikke være glad eller håpe helt på at det en gang skal være min tur....... Men vi var egentlig enige om at vi er jo kommet lengre denne gangen enn noen gang før, så vi tar med alt som er bra! Jeg har dessuten "nydelig slimhinne, som klipt ut av en lærebok", så den er hvertfall klar til å ta imot egg! Vi krysser alt vi har..... Legen tømte alle eggposer, stort og smått, resultatet ble fire egg. Jeg ble skuffet over det, men som han sa : vi trenger bare ett..... Så vi venter spent på å høre hvordan det har gått i morgen! Jeg håper bare at jeg slipper flere stimuleringer, det har vært en sånn lang og vanskelig prosess. Regner du med innsetting på fredag den 13. som meg? Vi får håpe det blir en lykkedag..... Vi må oppdatere hverandre videre fremover! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/108779-til-cizz/#findComment-640652 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.