Gå til innhold

Uerfarne menn på 40+

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ny ungdom

Uerfaren.

Hva slags erfaringer skal man være uten ?

:-)

Søker menn uten den selvsikre erfaringen - søker en som er like famlende som meg selv - innbilder meg at det går an å gjenoppdage seksualiteten min og hans sammen? Er jeg naiv? Er så inderlig lei av menn som "skal gjøre det godt for meg med ...bla,bla, bla" -vil så gjerne ha en som ikke mener han på død og liv kan og skal gjøre noe for meg. Vil være mer jamnstilt. Skjønner du mer?

Kizza1365380506

Søker menn uten den selvsikre erfaringen - søker en som er like famlende som meg selv - innbilder meg at det går an å gjenoppdage seksualiteten min og hans sammen? Er jeg naiv? Er så inderlig lei av menn som "skal gjøre det godt for meg med ...bla,bla, bla" -vil så gjerne ha en som ikke mener han på død og liv kan og skal gjøre noe for meg. Vil være mer jamnstilt. Skjønner du mer?

Joda de finns, men de er mest sannsynlig allerede og fremdeles gift.

:o)

Annonse

Ulv I Faarikaal

>>Søker menn uten den selvsikre erfaringen -

Mennesker er ulike, svært ulike. Kanskje man kan bringe videre og ta nytte av halvparten av erfaringene, og la resten gå i glemmeboka ?

tigertrollet

Æhh..det var da litt merkelig å kategorisk _ikke_ ville finne menn med erfaring som er over 40. Alle har jo erfaring med livet -problemet ditt er vel at erfaringen de har hatt ikke har vært den du har ønsket. Man kan ikke endre fortiden til noen.

De kan heller ikke endre din. Det går jo begge veger, greit sånn:)

Ulv I Faarikaal

Æhh..det var da litt merkelig å kategorisk _ikke_ ville finne menn med erfaring som er over 40. Alle har jo erfaring med livet -problemet ditt er vel at erfaringen de har hatt ikke har vært den du har ønsket. Man kan ikke endre fortiden til noen.

De kan heller ikke endre din. Det går jo begge veger, greit sånn:)

Fælt så fornuftig vi er i kveld ?

Annonse

Ulv I Faarikaal

På gutterommet hjemme hos mamma. Mange fine fotballplakater og yummi for Sigmund.

Jeg kjenner såvidt en, mora kommer og serverer mat på rommet hans, hehe. Fotballplakater og PC med masse spill. 44 år gammel. Artig skrue, men dameselskap har han aldri hatt og er sosialt invalid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...