Gå til innhold

Lysten er tilbake - for fullt!

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Så skjer det igjen: Jeg som nok vanligvis ikke er så fryktelig ivrig når det gjelder sex med min mann, har fått lysten tilbake for fullt :-)

De siste 12 årene har jeg gått på p-piller når jeg ikke har vært gravid eller ammet. Og vi har alltid hatt et _greit_ sex-liv, uten de helt store utfoldelser.

Da jeg sluttet med pillene første gang, for å bli gravid, fikk jeg en helt ekstrem sex-apetitt - og det var deilig!!!! Etter en tid dabbet det naturlig av (nattevåk og amming) og stabliserte seg....

Det samme skjedde da vi ville ha barn nummer to. Masse lyst fra min side :-) Men etter mini-piller og etterhvert vanlige p-piller, havnet vi tilbake på det vanlige stadiet igjen, der jeg er greit fornøyd, mens mannen min ikke er helt fornøyd.

Hrmmmm....Nå har jeg da sluttet med pillene igjen :-) - og jeg tenker nesten ikke på annet enn om vi ikke snart kan få en liten fristund....og om vi snart kan legge oss!!! Utrolig gøy og forfriskende, og vi får så godt humør begge to!

Det jeg lurer på, er om min sex-lyst reagerer på pillene, eller om mitt ønske om å bli gravid fører til økt sex-apetitt?

Har noen erfaringer/meninger om dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108835-lysten-er-tilbake-for-fullt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tigertrollet

At det har med p-pillene å gjøre er isåfall ikke veldig oppsiktsvekkende. Hvorfor har du ikke sett et mønstert og funnet alternativ prevensjon før spør jeg meg om..?

Det må være supert å få ordentlig sexlyst. Tipper mannen din er strålende fornøyd;)

Gjest prust

At det har med p-pillene å gjøre er isåfall ikke veldig oppsiktsvekkende. Hvorfor har du ikke sett et mønstert og funnet alternativ prevensjon før spør jeg meg om..?

Det må være supert å få ordentlig sexlyst. Tipper mannen din er strålende fornøyd;)

Jeg har jo tenkt tanken de andre to gangene og, men så har jo ammeperiodene kommet (mini-piller) - og deretter kun korte perioder (under ett år) med p-piller før forsøk på neste graviditet. Fordi vi ville ha barna tett, har det ikke vært aktuelt med spiral.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...