Gå til innhold

Reduksjon av kjønnslepper - råd

Anbefalte innlegg

Gjest Intimt ja..

Er det noen her som kan gi meg råd angående intimkirurgi? Jeg har problemer med veldig assymmetriske kjønnslepper, den ene er helt perfekt, men den andre er skikkelig stor og "slapp". Dette er smertefullt både ved sykling, trange bukser, samleie og til og med undertøyet gnisser fælt.. Men det største problemet er selvsagt at dette ser helt forj* ut. Jeg drømmer om å få fikset på dette, men er redd for bivirkninger og mislykkede operasjoner. Har noen av dere erfaring med intimkirurgi? Hvordan gikk operasjonen, og har dere problemer/smerter idag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108836-reduksjon-av-kj%C3%B8nnslepper-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lettet

Hei!

Jeg hadde noe av samme problemet. Den ene var liksom splittet i 2, slik at det var en lang flik som var til mye irritasjon.

Jeg fikk operert den bort for et par-tre år siden, og har aldri angret. Lokalbedøvelse, privat klinikk, fort gjort. Gjorde ikke mye vondt i ettertid, men litt ømt, selvsagt. Men det gror fort. Synes det er rart det skal være så vanskelig å få ordnet på slike ting/at noen leger skal være så negativt innstilt, jeg har som sagt aldri angret, synes det var en veldig lettelse å få ordnet på den. Selvsagt er det en risiko ved alle operasjoner, men tror ikke den er stor. Jeg vil i alle fall anbefale å få ordnet det om man er plaget.

Før operasjonen hadde jeg innlegg her hvor jeg rådførte meg, men det var bare råd om å akseptere meg, osv. enda jeg forklarte at den stadig var i veien - det er ikke alltid det passer å ta seg til skrittet og "legge den på plass" om den gnager!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...