Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, utseendet betyr nok noe for de aller fleste, men det fine er at det kan få en slags omvendt betydning:

Du faller for en mann, og da blir han kjekk og pen i dine øyne. Fordi du er glad i ham. Andre synes kanskje han er helt ordinær. Det er jo også veldig bra at smaken er så forskjellig.

Blir det noe på deg om dagen? Spiser du fortsatt på sambisen til Zirine?

Alle har jo sine forskjellige smaker og krav til utseende heldigvis. De veldig billedskjønne mennnene tiltrekker ikke meg - men det er jo fordi de ofte har en personlighet som jeg ikke liker også (ok , litt forutinntatt men)

Det er vel ganske stor forskjell på hvor man treffer noen. Er det ute på byen så kan man godt avvise noen raskt pga. utseende. Treffer man noen i en annen sammenheng så kan det jo være at man ikke liker utseendet sånn til å begynne med - men etter å ha blitt litt mer kjent så forandre man litt mening for man blir kjent med selve personen - og som du sier endrer man oppfatning av utseendet. Evnt. tillegger det mindre vekt.

For meg så finnes det altfor lite høye menn!!!! *S* Men det er da alltid en liten småflørt på gang - nå en ganske spennende og sådan - men veeeeldig tidlig så jeg har han ikke på kroken ..... enda ...... skal holde deg oppdatert!

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

8

• punkyB

5

• soleil

4

• favn

3

Mest aktive i denne tråden

Jeg har aldri vært opphengt i enn manns høyde utover det at han bør være høyere enn meg.

Tenkte aldri over det (ikke bevisst i alle fall) før jeg ble sammen med min samboer som er 192 cm høy. Selv er jeg 168 cm.

Det jeg nå finner mest attraktivt ved høye, godt bygde menn, er at jeg selv føler meg ekstra delikat og feminin sammen med dem. Jeg er ikke sikker på hvorfor, men det er noe jeg aldri har tenkt bevisst på før jeg selv ble sammen med en som er 24 cm høyere enn meg.

Men det er vel smak og behag... Jeg liker denne følelsen, andre ville kanskje føle seg litt vel "sett ned på" :o)

Kizza1365380506

Personlig er jeg 178 cm "høy", slank og mørk. Sies å være sjarmerende. Jeg sjarmeres av lyse, halvskallede menn på samme høyden eller kanskje til og med lavere.

Så ikke vet jeg hva som er så spesielt med høye mørke menn. Må vel være det samme som med små yndige, lyse, brysfagre blondiner som alle menn faller for.

Men hva vet jeg.....

Vet ikke, men jeg er svak for menn med høyde selv. Jeg ser alltid to ganger på en kar som er høy. Det gjør dem litt mere "staute" og kjekke, ganske enkelt.

Det hjelper ikke å være smellvakker og kjekk hvis mellomnavnet ditt skulle vært "Myggen"....:-)

Neida, jeg kødder litt, men det første avsnittet er sant. Høyde inngir inntrykk av styrke, og DET liker alle kvinner i en mann. Vi liker å føle at mannen i vårt liv kan beskytte oss og være sterke for oss. Urgamle instinkter, tenker jeg.

Jeg har aldri vært opphengt i enn manns høyde utover det at han bør være høyere enn meg.

Tenkte aldri over det (ikke bevisst i alle fall) før jeg ble sammen med min samboer som er 192 cm høy. Selv er jeg 168 cm.

Det jeg nå finner mest attraktivt ved høye, godt bygde menn, er at jeg selv føler meg ekstra delikat og feminin sammen med dem. Jeg er ikke sikker på hvorfor, men det er noe jeg aldri har tenkt bevisst på før jeg selv ble sammen med en som er 24 cm høyere enn meg.

Men det er vel smak og behag... Jeg liker denne følelsen, andre ville kanskje føle seg litt vel "sett ned på" :o)

24 cm i høydeforskjell? Pingle. :o) Her i huset er det 34 cms høydeforskjell, da begynner det virkelig å merkes. Mannen er imidlertid meget fornøyd med det, han får nemlig ha alt tøyet sitt i fred...

Annonse

tigertrollet

Jeg er ganske høy selv og foretrekker at mannen er høyere enn meg. Og så må han ha glimt i øyet, være utadvendt og ha god humor. Alle har sine greier de faller for.

Noen liker ikke nordlendinger og andre liker ikke for tynne jenter. Sånn er det.

Men det er greit å ha beina på jorda og ikke legge lista urealistisk høyt slik jeg har inntrykk av at mange menn gjør (sikkert kvinner også). Man spiller ikke mot 1.div når man ligger i 6...eller var det teit sagt?

:-)

24 cm i høydeforskjell? Pingle. :o) Her i huset er det 34 cms høydeforskjell, da begynner det virkelig å merkes. Mannen er imidlertid meget fornøyd med det, han får nemlig ha alt tøyet sitt i fred...

Hehe... Hvem er pingla her om du er 34 cm lavere? ;o)

Jeg er veldig fornøyd og litt glad for at det ikke er mer enn 24 cm. :o)

Pass på hvis du klemmer ut kviser rundt munnen og ned mot haka. Da kan de daue. Men du er kanskje som visse insekter som dreper partneren etter parring uansett?

"Pass på hvis du klemmer ut kviser rundt munnen og ned mot haka. Da kan de daue."

Dauer mannen eller kvisa? Hvis mannen dauer av det er han en pingle, og ikke noe for meg uansett..

"Men du er kanskje som visse insekter som dreper partneren etter parring uansett?"

Dreper mannen helst _før_ parring. Så er jeg sikker på at den er stiv leeenge.

Jeg er sivilisert nok til å ikke spise partneren min etter sex, i forhold til andre mer primitive dyr .

"Pass på hvis du klemmer ut kviser rundt munnen og ned mot haka. Da kan de daue."

Dauer mannen eller kvisa? Hvis mannen dauer av det er han en pingle, og ikke noe for meg uansett..

"Men du er kanskje som visse insekter som dreper partneren etter parring uansett?"

Dreper mannen helst _før_ parring. Så er jeg sikker på at den er stiv leeenge.

Jeg er sivilisert nok til å ikke spise partneren min etter sex, i forhold til andre mer primitive dyr .

Mannen dauer. Eller rettere sagt det er en mikroskopisk mulighet for det, hvis man ikke er nøye med hygienen under inngrepet. Urenheter som kommer inn i blodbanen går rett til hjernen fra området rundt kjeften. Og pang dau.

Men jeg tror ikke det er så farlig når det kommer til stykket. Har aldri hørt om noen som har daua slik.

Overlegne på inteligens, tja kanskje en og annen (disse gutta er høyt utdannede og blir sett på som rimelig oppegående karer)

Overlegne i skjønnhet????????

Her er vi jo tilbake til kjøttmarkedet som jeg beskrev tidligere.

Kjøttmarked, synes du det er et ok begrep?

Jeg ser at samtidig som du 'klager' over at kvinner jevnt over foretrekker høye menn forteller du at menn foretrekker store puppe og runde rumper. Jaja. Hva er 'problemet' ditt da?

For øvrig er ikke en høy mann ensbetydende med noe som helst bortsett fra at han er høy. Slik store pupper forteller at jenta har store pupper.

petter smart

Kjøttmarked, synes du det er et ok begrep?

Jeg ser at samtidig som du 'klager' over at kvinner jevnt over foretrekker høye menn forteller du at menn foretrekker store puppe og runde rumper. Jaja. Hva er 'problemet' ditt da?

For øvrig er ikke en høy mann ensbetydende med noe som helst bortsett fra at han er høy. Slik store pupper forteller at jenta har store pupper.

"Problemet" hans er vel at kvinner kritiserer menn for å være overfladiske og kun gå etter utseende. Vi bryr oss vistnok ikke om indre verdier, kun om rumpe og pupper.

Men dere er jo slett ikke noe bedre. Men for dere "er det bare slik". Dere er jo selvfølgelig ikke overfladiske.

Annonse

Mannen dauer. Eller rettere sagt det er en mikroskopisk mulighet for det, hvis man ikke er nøye med hygienen under inngrepet. Urenheter som kommer inn i blodbanen går rett til hjernen fra området rundt kjeften. Og pang dau.

Men jeg tror ikke det er så farlig når det kommer til stykket. Har aldri hørt om noen som har daua slik.

Syns jeg ser overskriften i VG:

"MANN DREPT AV KVISEKLEMMING - FORLOVEDEN TILTALT"

Tiltale: Kviseklemming med døden som følge?

Gjest lave menn er no herk

De gutta sliter med damene, ikke det at de ikke får damer men de får IKKE de damene de er ute etter pga høyden. De ender som regel opp med en dame de på en måte bare må akseptere fordi de ikke kan få noe annet.

Dette skriver du.

Men det kan vel like godt være motsatt også? Damene får ikke de de egentlig er ute etter og må ta til takke med en av de :)

• 1 måned senere...
Gjest Christian i Bergen

Jeg er 163 og drømmer om en på samme høyde som meg selv, jeg! Alltid gjort det. Nå er jeg ledig på torget - men dessverre er det bare de lange over 175 som viser interesse! Det er veldig seksuelt frustrerende, for jeg tenner bare på dem som jeg kan se rett inn i øynene! Den absolutt beste elskeren jeg har hatt noensinne var en jeg følte meg helt likestilt med - fordi vi var like store! Nei - jeg liker _ikke_ høye, mørke menn!

jeg er 169 og får for det meste de damene jeg vil ha.. jeg er jurist og med solid intelligens og selvtillit.. har vært sammen med deilige damer på 174 med STORE D-cup pupper og ellers tynn. så ta det med ro gutter, det finnes jenter av alle slag. det er mer enn 3 milliarder jenter på denne jorden og de fleste er under 165. og etter min smak er uansett de små latinojentene med litt mer sprettrompe enn disse norske blondene 10 ganger deiligere... men nok en gang.. det er bare min smak det... og rett som det er så passer jeg inn med deres smak...

livet er bare hærlig det og damer etter min erfaring trekkes mer av selvtillitt enn noe annet.

c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...