Gå til innhold

Anbefalte innlegg

petter smart

Du er egentlig misunnelig på oss (kvinner) som tvinner dere(menn) rundt lillefingeren. ???

Tja, ikke i den forstand at jeg ønsker å snurre menn rundt lillefingeren.

Men dere skal jo ha i både pose og sekk. Dere prøver å ta over alt i samfunnet. Menn skal kun fungere som sæddonorer. Og når vi nekter tar dere fram saksa. Men bare vent, det er en kollektiv sexnekt på gang.

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• petter smart

20

• favn

6

• SierDuDet

4

• laban

4

Mest aktive i denne tråden

Tja, ikke i den forstand at jeg ønsker å snurre menn rundt lillefingeren.

Men dere skal jo ha i både pose og sekk. Dere prøver å ta over alt i samfunnet. Menn skal kun fungere som sæddonorer. Og når vi nekter tar dere fram saksa. Men bare vent, det er en kollektiv sexnekt på gang.

Petter, du har vel fått med deg at det er mye fint å få kjøpt i silikon og plast?

Men flørter det gjør dere fremdeles. Jeg blir utsatt for det hver eneste dag.

petter smart

Petter, du har vel fått med deg at det er mye fint å få kjøpt i silikon og plast?

Men flørter det gjør dere fremdeles. Jeg blir utsatt for det hver eneste dag.

Men vi klipper ikke av deg noe dersom du avviser oss. Der ligger forskjellen.

Menn blir latterliggjort og framstillt som tapere som ikke får seg noe dersom de bruker plast o.l. så det står jeg over. Har ingen problemer med å få ekte vare heller, og velger å tro at det er bedre enn alskens hjelpemidler.

Men vi klipper ikke av deg noe dersom du avviser oss. Der ligger forskjellen.

Menn blir latterliggjort og framstillt som tapere som ikke får seg noe dersom de bruker plast o.l. så det står jeg over. Har ingen problemer med å få ekte vare heller, og velger å tro at det er bedre enn alskens hjelpemidler.

Jeg kunne jo ha nevnt voldsstatestikken; familievold - hvem som topper den o.l. - men jeg er i godlune i dag.

Fint du får ekte vare, så jeg skjønner du snakker på andre menn sine vegne.:-)

"Tror dere kvinner har litt å lære av oss menn i forhold til å takle et nei. Dere klager ofte på at vi reagerer "dårlig" på dette, men dere er visst ikke helt gode dere heller."

Dette har vel en sammenheng med at menn er lagd for å jakte, ikke bare på mat, men også på kvinner. Fra gutter er i begynnelsen av puberteten og utover er det som regel de som tar initiativet - klart de får bedre trening i å ta imot et nei, da! For kvinner er ofte veien til å ta initiativet endel lenger (uvisst om det er pga. gener eller oppvekst) og det å takle et nei er dermed også verre når man da ikke er vant til å "blotte" seg.

PS. Ikke at det er noen unnskyldning for å kutte av saker og ting da;)

Annonse

Men blir det ikke litt dumt/flaut å klage på trivielle ting og luksusproblemer, når kvinner i andre deler av verden har reelle problemer?

Hva med å være litt takknemlig for det dere faktisk har fått? Selv om dere ikke har oppnådd likestilling på alle områder.

Hva med å jobbe for å gi kvinner samme plikter som menn, og menn samme rettigheter som kvinner?

Norske kvinner er bortskjemte og blir aldri fornøyde.

Og akkurat sånn er menn også...

Rister på hodet!

Hva f*en skal den artikkelen bevise? Hvor mange menn tror du det var som satt fyr på en kvinne (eller brant vekk ansiktet hennes med batterisyre) i samme periode?

Skal vi bruke det mot deg?

===

Det får være grenser for hvor mye du sutrer per måned... Du fremstår som en både ynkelig og patetisk drittunge.l

Jeg lurer på hva du er sammen med...

For øvrig er nok dette er ganske vanlig problem, så her traff du spikeren på hodet. Jeg aner ikke hvor mange ganger mannfolka i min slekt har fått kappa kølla oppigjennom årene.

Det er derfor jeg alltid sover med et øye oppe når jeg ligger ved siden av et kvinnfolk. Jeg vet tross alt hvordan det gikk med fader, bestefattern og oldefattern og hans far før det.

Annonse

tigertrollet

Jeg lurer på hva du er sammen med...

For øvrig er nok dette er ganske vanlig problem, så her traff du spikeren på hodet. Jeg aner ikke hvor mange ganger mannfolka i min slekt har fått kappa kølla oppigjennom årene.

Det er derfor jeg alltid sover med et øye oppe når jeg ligger ved siden av et kvinnfolk. Jeg vet tross alt hvordan det gikk med fader, bestefattern og oldefattern og hans far før det.

Hmm, er det tre generasjoner postmenn som er fedre i din slekt da eller? ;-)

Hmm, er det tre generasjoner postmenn som er fedre i din slekt da eller? ;-)

Ja, postmenn hele forbanna gjengen. Men det skjer ting i min slekt. Her er det kapping, snitting og kasting hyppig spredning av kjønnssykdommer. Som vi sier: Har en av gutta i slekta fått no' så tar det ikke lang tid før alle de andre også har det.

Spesielt er det artig når hele slekta er samla og vi spiser. Det skjer alltid noe fælt når min familie spiser.

tigertrollet

Ja, postmenn hele forbanna gjengen. Men det skjer ting i min slekt. Her er det kapping, snitting og kasting hyppig spredning av kjønnssykdommer. Som vi sier: Har en av gutta i slekta fått no' så tar det ikke lang tid før alle de andre også har det.

Spesielt er det artig når hele slekta er samla og vi spiser. Det skjer alltid noe fælt når min familie spiser.

Ja, det har kommet meg for øret at gonoré visstnok har stor spredning i enkelte slekters familiemiddager. Og man snakker om innavl i bygder? fnys.

Ja, det har kommet meg for øret at gonoré visstnok har stor spredning i enkelte slekters familiemiddager. Og man snakker om innavl i bygder? fnys.

Det er nok stort sett i utkantsstrøkene at innavl pågår hyppigst. Jeg mener selvsagt ikke at alle i bygdene bedriver sex med familiemedlemmer - selvsagt ikke - men sånn rundt 50 % vil jeg nok påstå at er relativt korrekt.

petter smart

Herregud, jeg har lest gjennom de fleste svarene og samtlige tror at du er seriøs.

Jeezzzz... Man skal være forsiktig med ironisk humor.

Problemet er vel at alle tror jeg er en kvinnehatende mannssjåvinist. Jeg trodde jeg smurte på tykt nok til at alle skulle skjønne jeg tullet. Noen gjorde, andre ikke. Kanskje jeg traff et sårt punkt på enkelte kvinner?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...