Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• petter smart

20

• favn

6

• SierDuDet

4

• laban

4

Mest aktive i denne tråden

petter smart

Rister på hodet!

Hva f*en skal den artikkelen bevise? Hvor mange menn tror du det var som satt fyr på en kvinne (eller brant vekk ansiktet hennes med batterisyre) i samme periode?

Skal vi bruke det mot deg?

===

Det får være grenser for hvor mye du sutrer per måned... Du fremstår som en både ynkelig og patetisk drittunge.l

Ironi er en fin bil.

Humor er en enda finere bil.

Er det noe jeg skjønner meg på, så er det kvinner. Jeg vet akkurat hvordan dere er og tenker. Jeg har gjennomskuet dere. Men min knivsikre susp vil nok heldigvis redde meg.

Dere er jo søren meg ikke gode, noen av dere.

Du er neppe er fullt så ekstrem som du prøver å late som på Dol.

På den annen side... det må nødvendigvis være noe som ligger til grunn for din ekstreme trang til kontinuerlig å 'spøke' nedlatende på bekostning av ditt annet kjønn.

Hva grunnene er... noen har foreslått at du har et hespetre i huset... Ikke vet jeg.

Totalen av 'spøkene' dine er uansett ganske usmakelig.

Problemet er vel at alle tror jeg er en kvinnehatende mannssjåvinist. Jeg trodde jeg smurte på tykt nok til at alle skulle skjønne jeg tullet. Noen gjorde, andre ikke. Kanskje jeg traff et sårt punkt på enkelte kvinner?

Jeg skjønte du kødda her, noe mitt svar vel bare preg av.

Men jeg forstår ikke at du kødder alle andre ganger :)

Annonse

petter smart

Du er neppe er fullt så ekstrem som du prøver å late som på Dol.

På den annen side... det må nødvendigvis være noe som ligger til grunn for din ekstreme trang til kontinuerlig å 'spøke' nedlatende på bekostning av ditt annet kjønn.

Hva grunnene er... noen har foreslått at du har et hespetre i huset... Ikke vet jeg.

Totalen av 'spøkene' dine er uansett ganske usmakelig.

Jeg har opplevd hespetre, men lever sammen med ei som er både snill og grei.

Alt er jo ikke spøk. Kvinner gjør mye feil og en del av oppførselen deres er både dobbeltmoralistisk og mindre bra. Dette gjelder selvfølgelig også for menn, men det får andre beklage seg over.

Hva skal en egentlig diskutere på DOL om ikke problemer?

petter smart

Og påstander om "ironi" er en litt for åpenbar måte å redde deg ut av et tåpelig innlegg!

Innlegget over er helt i tråd med andre innlegg du skriver.

Med vennlig hilsen

Dersom du faktisk tror at jeg mener alle kvinner kutter penisen av menn som avviser dem er du så langt bortenfor virkeligheten og sunn fornuft at ingen har mulighet til å hjelpe deg.

Jeg har opplevd hespetre, men lever sammen med ei som er både snill og grei.

Alt er jo ikke spøk. Kvinner gjør mye feil og en del av oppførselen deres er både dobbeltmoralistisk og mindre bra. Dette gjelder selvfølgelig også for menn, men det får andre beklage seg over.

Hva skal en egentlig diskutere på DOL om ikke problemer?

'Snill og grei'... det betyr vel at du bestemmer?

Menn gjør mye feil og en del av oppførselen deres er både dobbeltmoralistisk og mindre bra. Dette gjelder selvfølgelig også for kvinner, men det får andre beklage seg over. Eller?

Dersom du faktisk tror at jeg mener alle kvinner kutter penisen av menn som avviser dem er du så langt bortenfor virkeligheten og sunn fornuft at ingen har mulighet til å hjelpe deg.

Nei, det tror jeg ikke du mener.

Du har gjort det klart hva du mener i andre innlegg.

Med vennlig hilsen

Ha-vanskelig

Hei,

Selv om den muligheten kan virke fjern for noen, viser du i dine innlegg at ironi er et mislykket forsøk på språklige virkemidler fra din side. Vi må da spørre om hvorfor du bruker et slikt virkemiddel?

Med vennlig hilsen,

petter smart

'Snill og grei'... det betyr vel at du bestemmer?

Menn gjør mye feil og en del av oppførselen deres er både dobbeltmoralistisk og mindre bra. Dette gjelder selvfølgelig også for kvinner, men det får andre beklage seg over. Eller?

Ja du tror jeg bestemmer? Det er vel derfor jeg klager min nød her og er sjåvinist her, fordi jeg bestmmer alt hjemme?

Vi bestemmer sammen. Det har gått bra hittil. Det meste fungerer så lenge en prøver å løse problemene og få ting til å fungere og ikke bare tenke på seg selv og sine behov.

Da er vi jo enige, du og de andre kvinnene her inne klager jo hele tiden på umulige menn som gjør ditt og datt. Men dere tåler ikke litt klaging tilbake. Kvinner altså!

Annonse

Ja du tror jeg bestemmer? Det er vel derfor jeg klager min nød her og er sjåvinist her, fordi jeg bestmmer alt hjemme?

Vi bestemmer sammen. Det har gått bra hittil. Det meste fungerer så lenge en prøver å løse problemene og få ting til å fungere og ikke bare tenke på seg selv og sine behov.

Da er vi jo enige, du og de andre kvinnene her inne klager jo hele tiden på umulige menn som gjør ditt og datt. Men dere tåler ikke litt klaging tilbake. Kvinner altså!

Ditt privatliv er selvsagt ikke interessant i seg selv for meg. Jeg prøvde bare å slenge ut en teori på hvorfor det ser ut som du ikke greier å snakke om noe annet enn kvinner som underlegne og feilvarer. På spøk selvsagt.

Hvis du kunne vise til

der jeg 'klager jo hele tiden på umulige menn som gjør ditt og datt'...?

Uansett hvem som klager her på Dol... det er ingen som slår deg , det er sikkert.

petter smart

Ditt privatliv er selvsagt ikke interessant i seg selv for meg. Jeg prøvde bare å slenge ut en teori på hvorfor det ser ut som du ikke greier å snakke om noe annet enn kvinner som underlegne og feilvarer. På spøk selvsagt.

Hvis du kunne vise til

der jeg 'klager jo hele tiden på umulige menn som gjør ditt og datt'...?

Uansett hvem som klager her på Dol... det er ingen som slår deg , det er sikkert.

Men du må innrømme at kvinner gjør mye rart? Noen må jo sette fokus på det. Og jeg føler et kall her.

Dersom jeg ikke skulle klage her inne, hvor skulle jeg klager og hva skulle jeg skrevet her?

Men du må innrømme at kvinner gjør mye rart? Noen må jo sette fokus på det. Og jeg føler et kall her.

Dersom jeg ikke skulle klage her inne, hvor skulle jeg klager og hva skulle jeg skrevet her?

Jeg må ikke 'innrømme' noe som helst.

Ei heller vet jeg ikke hva du opplever i ditt forhold til kvinner, men 'spøkene' dine virker som sagt å være en smule anstrengende.

Det er da nærliggende å spørre hvorfor en person, deg, har dette opphenget.

Det er uansett lite lurt, tror jeg, å basere fundamentale livsoppfatninger på hva 'dolere' skriver om stort og smått.

Men for all del, hvis det får deg til å føle deg bedre at du kan klage og klage på Dol... Det er jo tross alt et helseforum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...