namaste Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Hadde mistanke om at jeg var gravid, og tok en test igår - var negativ. Snufs!! Grunnen til mistanken var at jeg fredag 6. juni hadde blødning etter samleie. Ventet mensen den helgen, så jeg trodde det var den som var kommet. Morgenen etter var null tegn til blødning og heller ikke i dagene etter. Torsdag 5. juni hadde jeg smerter i magen, noe jeg vanligvis ikke pleier å ha i forbindelse med mens. Har lest litt om festeblødning og kjente meg igjen her, men etter testen igår så ble jeg jo litt skuffet. Er fremdeles øm i brystene. Det kan jo være mensen som kommer altfor sent, jeg kan til tider være uregelmessig, men uansett så har jeg aldri opplevd endags blødning slik jeg gjorde på fredag. Har noen opplevd eller hørt om lignende tilfelle? Kan det være en abort jeg har hatt? Setter stor pris på tilbakemeldinger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/108894-merkelig-bl%C3%B8dning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tillajo Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg er enig i at det virket litt rart med denne blødningen. Men det hørtes ikke ut til å være så mye, og da tror jeg ikke det kan ha vært en abort. Da vil du få en større blødning - omtrent som vanlig mens. Det er ganske vanlig at man kan få en liten blødning før den vanlige mens'en, men da kommer de vanligvis med bare ett par dagers mellomrom, og så vidt jeg skjønner har du ennå ikke fått mensen. Så jeg tror blødningen din må ha oppstått i forbindelse med samleiet. Kanskje har han kommet borti noe på en eller annen måte. Men hvis du enda ikke har fått mens'en, kan det jo fortsatt hende at du er gravid. Hvis den ikke dukker opp, kan du jo ta en ny test om noen dager. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/108894-merkelig-bl%C3%B8dning/#findComment-641349 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.