Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Regner ikke med at dette forumet er forbeholdt jenter..?

En liten irriterende og vond ting: Drikker veldig mye vann om dagen og må jo selvfølgelig ofte på do da. Problemet er når jeg drikker 1/2-1 liter vann på vei hjem fra jobb og har sex når jeg kommer hjem. Når jeg da har fått utløsning og skal på do for å tisse etter en stund, så får jeg så innmari vondt i noen muskler eller liknende i eller innenfor pungen. Det holder på i 20-45minutter og det eneste som lindrer det, er å skylle varmt vann over pungen. Hørt noen prate om "ballekrampe" uten å vite hva det er. Er det noen måte å unngå dette på utenom å slutte med sex og/eller vanndrikking?

Andre gutter som har kjent det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108952-ballekrampe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

varga1365380532

Gynekologi er bare for jenter. Urologi er for urinveier og menns kjønnsorganer. Lykke til.

måtte bare;

gynekologi-læren om kvinnekroppen

urologi-læren om urinveiene

andrologi-læren om mannekroppen

Jeg har hørt om "ballespreng"(grusomt ord), men har oppfattet det som at det skal gjøre vondt om den står for lenge uten utløsning?kanskje jeg ble lurt?*ler* aner ikke åssen det kjennes ut jeg...

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108952-ballekrampe/#findComment-643865
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...