Gå til innhold

Å sove med eller uten klær?

Anbefalte innlegg

Gjest heisannhoppsann

Mannen min og jeg sover nakne. Synes det er best slik og derfor gjør vi det. Men vi kom til å tenke på en sak..hehe, hvor "normalt" er det?

Og, vi venter nå vårt første barn om 1 mnd, og lurer litt på om vi må begynne å "kle på oss igjen".

Så, hva gjør du, med eller uten klær, og med eller uten barn?

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109008-%C3%A5-sove-med-eller-uten-kl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uten klær og med barn!

Tror det er viktig overfor sine barn å vise at man har et naturlig forhold til kropp, ser ikke hensikten med å "dekke" seg til overfor sine barn. Barna vil jo da vokse opp med forståelsen av å måtte dekke seg til overfor sine nærmeste??? Tror ikke det er sundt i det lange løp.

Gjest Pricilla

Han i boxer og jeg i string... hender vi sovver nakene, men dete r som regel etter en hyrdestund! ; ) (som er altfor sjelden) Jeg har en tendens til å ha dyna mellom beina, og synes det er lite delikat hvis det kommer noe ut på natta og kliner seg i dyna - ma skifte på senga hver natt da?

Gjest CatePus

Uten klær og med barn!

Tror det er viktig overfor sine barn å vise at man har et naturlig forhold til kropp, ser ikke hensikten med å "dekke" seg til overfor sine barn. Barna vil jo da vokse opp med forståelsen av å måtte dekke seg til overfor sine nærmeste??? Tror ikke det er sundt i det lange løp.

Jeg synes det er litt ekkelt å ligge uten truse, med barnebein som vandrer over hele sengen... Isj...

Vi sover i trusa, så sant vi ikke har hatt oss et nyp og sovnet i hverandres armer (med salige smil og rosenrøde skyer med sukker på).

Annonse

Gjest prust

Vi sov alltid uten klær - før vi fikk barn. Hvis vi var i litt dårlig humør, hadde vi underbukse på :-).....

I alle fall gikk vi stort sett over til å ha underbukse på etter at barna kom på nattebesøk, men nå hender det ofte at vi ligger nakne, og det går jo helt fint, selv med to engler på to og fire år i senga!

Jeg er nok mer "åpen" når det gjelder å være naken overfor barna enn det mannen min er.

Uten barn og uten klær.

Morgenkåpe eller kimono er en fin ting om man må opp og stelle barn om natta.

Jeg liggen naken mens dama har på seg truse. Skjønner ikke dem som nevner at de må ha på seg truse pga barna?? Barna våres er vant med nakenhet å de lider ikke av det heller (3,5 år)

Hvis barna er vant med det, så har de ingen grunn til å tenke noe annet heller

Annonse

Jeg sover med klær. Det gjør jeg rett og slett fordi jeg er så frossen av meg, og stivner helt i skuldrene om jeg ligger uten. For dyna, den forsvinner alltid. Så våkner jeg da, midt på natta og fullstendig stiv som en pinne fordi jeg er så kald, og må "brekke løs" skuldrene for å få tak i dyna og dra den over meg igjen.

Så jeg sover absolutt best med en t-skjorte på, og en tynn pysjbukse e.l.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...