Gå til innhold

Litt trist...

Anbefalte innlegg

Gjest Still going strong

Har sittet og lest en hel del av innleggene her på forumet.

Det er mange solskinnshistorer, men også veldig mange triste. Jeg er selv single, alenemor på det 8.ende året. Har forsøkt å endre min livssituasjon som single ved noen anledninger, uten hell. Og ved å lese andres betroelser, finner jeg fort ut at det er mange som sliter med å finne seg til rette her i livet.

Blir litt filosofisk her nå, men hvorfor skal det være sååå vanskelig. Mann og kvinne finner hverandre, forelsker seg, gifter seg og får barn. Skulle ikke være så vanskelig det der eller ??

Hva er det som skal til ?

Kommunikasjon- er ett stikkord som går igjen. Ett enkelt ord, men dog meget vanskelig å få til.

Tillit- må man gjøre seg fortjent til, men mangel på det kan knekke ett forhold

Trofasthet- hvor stor del av oss har alldri vært utro. Er vi egentlig skapt til å tilhøre en person for hele livet (har vel mange eksempler på det mottsatte)

Ærlighet- må ligge i bunnen i alle forhold, men lett å si å gjøre ting kanskje som man "tror" den andre liker. Og glemmer å si hva man egentlig mener.

Har akkurat blitt dumpet av en fyr jeg virkelig likte, så jeg er nok litt "nede" akkurat nå. Og fikk i går vite at jeg mest sannsynlig blir arbeidsledig fra høsten av. Derfor den noe melankolske settingen.

Vel fikk no skrevet ned noe av det som svirrer i hodet mitt fortiden...

Har fått høre om tankefeltsterapi. Noen som har erfaringer på dette ?

http://www.reikihealing.org/tankefeltterapi.htm

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109049-litt-trist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...