scooby_doo Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 hei jeg er i syria naa og i dag var jeg hos tannlegen og fik bleket\pollishet tennene mine for aa faa de hviter. norge koster det vel rundt 2000,her kostet under 70 kroner! aa skifte krone kan koste opptil 500 i norge,mens her koster det sjelden mer enn 300 kroner.Noe som betyr at folk kan faktisk fly til yria og tilbake igjen (3000 +) og fremdeles ha rundt 1500 og en deilig ferie igjen ! (dog kvaliteten er nok littegranne lavere....) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109083-bleking-av-tenner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A lil wonder Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hei, Jeg lurer på finnes det noen tannlege her i Oslo som blekner tennene eller få det hvitere med rimelig pris? For da jeg var yngre hadde jeg regulering og etter jeg tokk de av har tennene mine blitt gulere og så spurte jeg han om det går an å få det hvitere, men da sa han at det ikke går an? ? Jeg drikker ikke kaffe og heller ikke te eller røyking,så tennene mine ble ikke mistfarget på grunn av det. Så en slags tannkrem på Hennes & Mauritz som heter " Rapid White" det samme reklamesjon på TV SHOP en stund siden, vet ikke helt om det funker??? Kan noen gi meg noen tips? Jeg pusser tenner daglig+ bruker munnskyll, og er veldig hygienisk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109083-bleking-av-tenner/#findComment-647269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hårek21 Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Hei, Jeg lurer på finnes det noen tannlege her i Oslo som blekner tennene eller få det hvitere med rimelig pris? For da jeg var yngre hadde jeg regulering og etter jeg tokk de av har tennene mine blitt gulere og så spurte jeg han om det går an å få det hvitere, men da sa han at det ikke går an? ? Jeg drikker ikke kaffe og heller ikke te eller røyking,så tennene mine ble ikke mistfarget på grunn av det. Så en slags tannkrem på Hennes & Mauritz som heter " Rapid White" det samme reklamesjon på TV SHOP en stund siden, vet ikke helt om det funker??? Kan noen gi meg noen tips? Jeg pusser tenner daglig+ bruker munnskyll, og er veldig hygienisk. jeg bestemte meg for å bleke tennene mine etter at all behandling var ferdig. nå bor jeg i bergen og spurte tannlegen min om dette med bleking av tenner.. hun sa at det var ganske vanlig og alt som skal til er at de tar en avstøpning av tennene dine, gir deg ett blekemiddel som du skal fylle denne formen av tennende dine og ber deg om at du skal sove med dette i x antall dager.. dette eg ganske normalt hos alle tannleger pr. i dag, og prisen er ikke så alt for gale heller... du må tenke på at du trenger ikke å bleke alle tennede dine...bare de som er synlige når du smiler eller ler=) da blir det ikke så gale når det gjelder pris..=) good luck=) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109083-bleking-av-tenner/#findComment-658047 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lis@bet Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Hei, Jeg lurer på finnes det noen tannlege her i Oslo som blekner tennene eller få det hvitere med rimelig pris? For da jeg var yngre hadde jeg regulering og etter jeg tokk de av har tennene mine blitt gulere og så spurte jeg han om det går an å få det hvitere, men da sa han at det ikke går an? ? Jeg drikker ikke kaffe og heller ikke te eller røyking,så tennene mine ble ikke mistfarget på grunn av det. Så en slags tannkrem på Hennes & Mauritz som heter " Rapid White" det samme reklamesjon på TV SHOP en stund siden, vet ikke helt om det funker??? Kan noen gi meg noen tips? Jeg pusser tenner daglig+ bruker munnskyll, og er veldig hygienisk. Prisen ligger på rundt 4000 kr. Til denne prisen kan du enten gå til tannlege og få laget skinner som du må putte blekegelé i og bruke om natten i ca 2 uker, eller du kan gå på en skjønnhetssalong og få det gjort på en time. (Oslo, Bergen) Det er fordeler og ulemper med begge metodene. Hjemmebleking er kritisert for å kunne medføre kreft i svelget. Du har det i om natten over en lengre periode, og får blekegelé i halsen og svelger noe av den. I salong kommer ikke geleen i halsen, og det er raskt unnagjort. Dessuten, når misfargingen kommer tilbake kan du bare behandle deg selv dersom du har blekeskinner, ved kun å kjøpe ny gelé. I salong må du betale 4000 for en ny behandlig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109083-bleking-av-tenner/#findComment-658056 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.