Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For det første: Fy f.... for en hårsveis. Om ti år så kommer alle til å himle med øya over det bildet.

For det andre: Overskriften sier 'født', men artikkelen sier ikke noe som kan brukes til å konkludere hvorvidt tendensen kommer av natur eller kultur.

For det tredje: Jeg digger lesber! Det er så kult å se hvor like de er meg i forhold menn. De får like mye frysninger over tanken på en mannekuk som det jeg gjør.

For det første: Fy f.... for en hårsveis. Om ti år så kommer alle til å himle med øya over det bildet.

For det andre: Overskriften sier 'født', men artikkelen sier ikke noe som kan brukes til å konkludere hvorvidt tendensen kommer av natur eller kultur.

For det tredje: Jeg digger lesber! Det er så kult å se hvor like de er meg i forhold menn. De får like mye frysninger over tanken på en mannekuk som det jeg gjør.

"frysninger over tanken på en mannekuk "

Hmm... finst det kvinnekukar? Eller foretrekk du kvalkuk? :-)

Annonse

Annonse

"frysninger over tanken på en mannekuk "

Hmm... finst det kvinnekukar? Eller foretrekk du kvalkuk? :-)

Det finnes mannekuk, guttekuk og dyrekuker. Ved å bruke 'mannekuk' i stedet for bare 'kuk' så lader man begrepet littegrann emosjonelt. Selv om kverrulanter vil kalle det smør på flesk.

Gjest Humlepungen

Spray er vel neppe en side med mye seriøs informasjon.

Det er sikkert forskere som har funnet ut at alle menn sparer på busene sine og eter dem, men det betyr ikke at det er sant. (Dette er et eksempel for å sette dette ekstremt på spissen;o) )

Denne forskningen må være noe av det største pisspreik som har blitt satt på trykk. Jeg kan se at en jente er pen ja. Men helsike heller om jeg kunne tenke meg å være kjæreste med en jente.

Husk at ikke alt som er skrevet ned er sannhet. Jeg kan si at det landet en ufo ute på terassen min, men det betyr ikke at det er sant.

Gjest stoiker

Spray er vel neppe en side med mye seriøs informasjon.

Det er sikkert forskere som har funnet ut at alle menn sparer på busene sine og eter dem, men det betyr ikke at det er sant. (Dette er et eksempel for å sette dette ekstremt på spissen;o) )

Denne forskningen må være noe av det største pisspreik som har blitt satt på trykk. Jeg kan se at en jente er pen ja. Men helsike heller om jeg kunne tenke meg å være kjæreste med en jente.

Husk at ikke alt som er skrevet ned er sannhet. Jeg kan si at det landet en ufo ute på terassen min, men det betyr ikke at det er sant.

Enig! Her vil jeg komme med det man vel kaller forskningskritikk. Jeg mener slutningene er feil.

Når jeg ser vakre menn, ser jeg vakre menn, et mulig sexobjekt. Skaper gode følelser. Når jeg ser vakre kvinner, identifiserer jeg meg med dem - er de vakre, tenker jeg sex, ikke med dem, men _som_ dem.

Jeg tror faktisk dette gjelder flere enn meg. Eller?

Gjest Humlepungen

Enig! Her vil jeg komme med det man vel kaller forskningskritikk. Jeg mener slutningene er feil.

Når jeg ser vakre menn, ser jeg vakre menn, et mulig sexobjekt. Skaper gode følelser. Når jeg ser vakre kvinner, identifiserer jeg meg med dem - er de vakre, tenker jeg sex, ikke med dem, men _som_ dem.

Jeg tror faktisk dette gjelder flere enn meg. Eller?

Nettopp!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...