Gjest mmm Skrevet 26. november 2000 Skrevet 26. november 2000 Jeg er en gutt på 17år. når jeg fingrer dama mi så stønner hu å puster ganske tungt å presser underlivet skikkelig opp mot fingrene mine å er helt vill når vi kysser.. betyr d at hu får orgasme eller bare liker d.. hu sier at d er kjempedeilig, men jeg lurer bare på om hu får orgasme.. litt rart inlegg kanskje.. men men.. 0 Siter
Gjest Krag Skrevet 26. november 2000 Skrevet 26. november 2000 Antageligvis er det bare at hun liker det kjempegodt og at hun blir veldig opphissa av det. 0 Siter
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 26. november 2000 Skrevet 26. november 2000 Du får spørre henne hvis du er så nysgjerrig. Det er bedre at du spør henne enn oss her i dol.Eller erdu for sjenert til å spørre henne? 0 Siter
spirito Skrevet 27. november 2000 Skrevet 27. november 2000 Hun har nok ikke fått orgasme, da hadde du nok ikke vært i tvil! De fleste pleier vel å gjøre litt mer enn å puste tungt når de får orgasme... Men jeg er sikker på at hun hadde det deilig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.