Gå til innhold

Gjennomsnitti størrelse på penis?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bredde eller diameter ?

bredde eller diameter?. det er da det samme..måler du diameteren er det da tversover(radius opphøyd i andre)..radius er til midten...måler du f.eks diameteren på en sirkel(en penis blir jo en slags sylinder) måler du den tversover..eller er det jeg som husker dårlig?

Ulv I Faarikaal

bredde eller diameter?. det er da det samme..måler du diameteren er det da tversover(radius opphøyd i andre)..radius er til midten...måler du f.eks diameteren på en sirkel(en penis blir jo en slags sylinder) måler du den tversover..eller er det jeg som husker dårlig?

Gjør du pikk til matematikk, er vi på vei til matemapikk.

Man måler ikke gjennomsnittsstørrelse på peniser på gutter på 14 år, fordi da er ikke alle ferdig utvokste.

Kom tilbake om 4 år, og spør igjen. Da kan jeg fortelle deg at gjennomsnittslengden for en penis er for asiater 10-12 cm, for hvite 15 cm, og for negere 18 cm.

Annonse

Gjest Farlige Fiffus

Man måler ikke gjennomsnittsstørrelse på peniser på gutter på 14 år, fordi da er ikke alle ferdig utvokste.

Kom tilbake om 4 år, og spør igjen. Da kan jeg fortelle deg at gjennomsnittslengden for en penis er for asiater 10-12 cm, for hvite 15 cm, og for negere 18 cm.

Fortelle kan du, men er det sant?

Gjest Farlige Fiffus

"måler du diameteren er det da tversover(radius opphøyd i andre).."

Tsk, tsk, tilbake på skolebenken med deg!

Du har selvfølgelig helt rett!

Annonse

Hvilke kilder oppgir hun? (Det er nemlig svært uvanlig å snakke om "negre" i offisielle målinger av denne typen, så det er fort gjort å få mistanke om synsing.)

Hun skriver selvsagt ikke negere, det var mine ord. Svarte står det :)

Kilden hennes: The Journal of Research in Personality

Diameter er radius opphøyd i andre? "Selvsagt helt rett"?

eh... JA!

Radius er fra midten og ut til en side.

Diameter er det dobbelte, altså fra den ene sida, gjennom midten og ut til andre sida.

Men hvis du ikke tror meg/oss så kan du jo slå opp i ordboka: http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek.html

Men 5 cm i diameter er kanskje mye uansett...

Gjest Farlige Fiffus

eh... JA!

Diameter er det dobbelte, altså fra den ene sida, gjennom midten og ut til andre sida.

Men hvis du ikke tror meg/oss så kan du jo slå opp i ordboka: http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek.html

Diameter er det dobbelte av radius, dvs d=2*r.

Radius opphøyd i andre er r*r.

Har du en som har radius 2,65 cm, så har den en diameter på 5,3 cm.

Dette stemmer også godt med praktiske målinger. *gjemmer bort målebåndet og surfer vekk fra www.naknedamer.com*.

Men radius i andre er da 7,02...

Diameter er det dobbelte av radius, dvs d=2*r.

Radius opphøyd i andre er r*r.

Har du en som har radius 2,65 cm, så har den en diameter på 5,3 cm.

Dette stemmer også godt med praktiske målinger. *gjemmer bort målebåndet og surfer vekk fra www.naknedamer.com*.

Men radius i andre er da 7,02...

Ja, men jeg trodde du nekta for at diameter er målinga tvers gjennom penis.

Jeg surret litt med *2 og opphøyd i annen.

eh... JA!

Kan dere ikke holde dere til omkrets heller? *sitter klar med målbåndet* ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...