Gjest Hilsen litt fortvilet Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hei dere. Jeg vet ikke om dette er riktig forum så jeg prøver flere. Håper det er noen som gidder å ta seg tid til å lese dette og gi meg noen råd, for det trenger jeg desperat. For ett år siden møtte jeg en gutt på et nachspiel som jeg ble veldig betatt av. Vi fikk god kontakt den kvelden og holdt kontakten via sms hele sommeren men vi møttes aldri. Så i september fikk jeg en melding av han der han plutselig spurte om ikke det var på tide at vi fant på noe sammen, jeg ble kjempe glad og inviterte han til meg. Etter den dagen tilbringte vi nesten hver eneste dag sammen de neste ukene. Alt var perfekt - han var perfekt. Men etter en kveld på byen sammen forandret alt seg. Jeg ble med han hjem og dette var den først natten vi hadde sammen, det skjedde mye men vi hadde ikke sex. Han fortalte hvor glad han var blitt i meg og at han ville at vi skulle bli kjærester. Dagen etter, nevnte han ingenting og latet som han ikke husket noe fra kvelden før. Den neste uken tilbringte vi noen netter sammen, men jeg merket at noe hadde forandret seg. Etterhvert så vi mindre å mindre til hverandre og han tok veldig lite kontakt, det var jeg som måtte ta initiativet hele tiden. Noen ganger så vi hverandre bare en gang hver tredje/fjerde uke. Men så ved juletider igjen ringte han meg en kveld han var full og var på byen, han fortalte at han fremdeles var forelsket i meg og var lei seg for det som hadde skjedd. Vi avtalte å være sammen dagen etter. Det var vi, og etter det var vi mye sammen igjen, men fremdeles var det ikke som før. Men så igjen så var det en kveld jeg ble med han hjem fra byen og det samme skjedde som første gang. Ukene etter det var det lite kontankt. For å prøve å kutte ned litt her, så sier jeg bare at de siste månedene har det bare vært sur mellom oss, vi har holdt på noen uker, også har det vært stille andre uker. Men så i begynnelsen av Mai så var det igjen en kveld vi var på byen og jeg ble med han hjem, dette var første gangen vi hadde ordentlig sex. Dagen etter ringte han bare for å høre hvordan jeg hadde det, dette overrasket meg for han er normalt ikke sånn. Uken etter dette, bodde jeg hos han hele helgen og det var en kjempe fin helg. Men som alle de andre gangene, skjedde det samme igjen, men denne gangen når jeg prøvde å ta kontakt fikk jeg ikke respons i det hele tatt. Dette varte i to uker, men så var han på byen en kveld også ringer han meg på natten bare fordi han vil høre stemmen min, og vi pratet sammen i over an time om alt og ingenting. Jeg vet han ikke ringer fordi han vil ha seg noe fordi han maser ikke mye om at jeg skal komme til han eller noe sånt. Dessuten er ikke det å ha sex så viktig for han. Jeg prøvde å spørre hva det er han vil med meg, og da svarte han at han liker meg veldig godt og kan tenke seg å bli sammen med meg. Men det har han sagt flere ganger før uten at han gjør noe med det når han er endru. Det jeg lurer på er: hva vil han virkelig?? Han bruker meg ikke for å få seg noe, så han må jo virkelig like meg i fylla, ettersom han alltid ringer og viser aldri noe interesse for noen andre så lenge jeg er til stede, men hvorfor er han så annerledels i edru tilstand?? En annen ting jeg vil nevne er at han spiller fotball og da jeg først ble kjent med han spilte han på et 3.div lag, men i høst byttet han til et 1.div lag. Det er etter at han begynte på dette laget at jeg føler at han har forandret seg så mye. Han er mye opptatt med trening og prioriterer fotballen ovenfor alt. Målet hans er å bli proff og han satser virkelig alt! I tillegg er han ekstremt bortsemt hjemme, og bor og liker seg best hjemme (han er 22). En ting til jeg vil si er at for et år siden ble han veldig brent av hans da-værende kjæreste som visst nok ikke riktig i hodet. Kan noe av dette ha noe med hans oppførsel ovenfor meg å gjøre? En annen ting jeg lurer på er hvis han ikke vil ha meg, så hvorfor? Jeg skjønner at dere ikke kan svare på det men virker jeg for frampå? Jeg tror ikke det har noe med mitt utseende å gjøre for han sier at han synes jeg er noe av det peneste han kan tenke seg (jeg vet det høres litt corny ut av meg å si). Familien hans liker meg veldig godt og har sagt flere ganger at de fikk ønske det kunne bli noe, familien min liker han veldig godt så alt stemmer så fint. Jeg er veldig takknemlig for svar, for jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre med han. Så fort jeg prøver å glemme han, så ringer han og jeg blir helt myk. På forhånd takk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109161-jeg-holder-p%C3%A5-%C3%A5-bli-gal-trenger-r%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 På meg virker det som om han ikke er klar for noe seriøst forhold ennå. Med en gang du kommer inn på ham så trekker han seg vekk. Kanskje han er sjenert og blir flau når han tenker på hva han gjorde i fylla. Du bør ikke fortsette sånn. Du kan ikke sitte der og vente på at han skal ta kontakt. Det er ikke holdbart for deg. Du bør prøve å komme deg videre. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109161-jeg-holder-p%C3%A5-%C3%A5-bli-gal-trenger-r%C3%A5d/#findComment-643247 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eline Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 På meg virker det som om han ikke er klar for noe seriøst forhold ennå. Med en gang du kommer inn på ham så trekker han seg vekk. Kanskje han er sjenert og blir flau når han tenker på hva han gjorde i fylla. Du bør ikke fortsette sånn. Du kan ikke sitte der og vente på at han skal ta kontakt. Det er ikke holdbart for deg. Du bør prøve å komme deg videre. Mvh Handlingen hans viser jo hvordan han prioriterer! Kom det videre. Hvis han virkelig er interessert og vil fortsette å ha et forholdt så gjør deg kostbar!! Da vil du virkelig se om han er noe å satse på. For å si det sånn: Jeg vet at når en er forelsket så gjør en alt for å "holde bålet varmt", men ikke når han til stadighet heller vann på det.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109161-jeg-holder-p%C3%A5-%C3%A5-bli-gal-trenger-r%C3%A5d/#findComment-643895 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelgeM Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Du sier ikke så mye om hva du sier til ham. Vet han hva du vil? Har du sagt det til ham? Skremmer du ham ved å være passiv? Du sier han har brent seg tidligere. Det hemmer ham nok i edru tilstand. Han vil sannsynligvis være helt sikker på dine motiver før han gjør noe mer. Det er ditt trekk han venter på, og når det ikke kommer trekker han seg unna helt til han savner deg så mye at han ringer i fylla. Gjør det du må, men gjør det TYDELIG. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109161-jeg-holder-p%C3%A5-%C3%A5-bli-gal-trenger-r%C3%A5d/#findComment-643990 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stoiker Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg tror han er veldig ambivalent, at han gjerne vil, men blir vettskremt av å gjøre det og flykter. Eller at han er en jeger, og at straks han får det som han vil, mister han interessen. Men det er også mulig at han er så full av forakt og selvforakt at når du lar ham "få lov", fører det til at han blir sint på deg, faktisk. For at du er så "lett å få". Uansett synes jeg dette høres skummelt ut og ikke særlig tilfredsstillende - for _deg_ - i det lange løp. Du kan ikke redde verden, ikke ham heller, tror jeg. La ham forsvinne av seg selv, du. Men om du vil gi det flere sjanser - ikke la ham komme til deg i fylla, bare som edru, og gjør som Helge sier - vær veldig tydelig! Men egentlig - kom deg unna! Du skal ha det godt med dem du står aller nærmest, dette høres langt fra godt ut - og det har vart i et helt år?? mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109161-jeg-holder-p%C3%A5-%C3%A5-bli-gal-trenger-r%C3%A5d/#findComment-644395 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oslomann24 Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Heisann! Uten å virke for hard, virker det egentlig IKKE som han er oppriktig intressert i deg. Det at han for det meste kun vil være sammen med deg når han drikker, skyldes nok bare at mange har da et veldig behov for bekræftelse av at noen er glad i en. Så selv om han lovpriser deg hver gang han drikker og at dere et par ganger i edru tilstand har hatt det hyggelig sammen, betyr på ingen måte at han ser på deg som en mulig kjæreste! Du burdte droppe ham så fort som mulig, det finnes mange andre fisker i havet! Lykke til videre:o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109161-jeg-holder-p%C3%A5-%C3%A5-bli-gal-trenger-r%C3%A5d/#findComment-645185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.