Gå til innhold

Tanga og stripe på underlivet?

Anbefalte innlegg

Gjest Gunda Andrine

Heisan people. Jeg har en kjæreste som jeg syntes er ganske rar. Han tenner på tanga truser, og snakker kun om det(overdrevet). iallefall ofte da. Han ber meg også barbere ei "stripe" på underlivet, DVS at jeg må fjerne nesten alt håret, og kun ha igjen ei stripe på rundt to cm midt på. Er han normal, eller pervers? tenker alle gutter på dette? Han tilogmed kjøper tangaer til meg. Vi har vært sammen i fire år, og har sex nesten hver dag. Håper det er noen gutter der ute som kan fortelle meg hva dere tenker på. Hva er så deilig med å se ei jentes truse?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/10918-tanga-og-stripe-p%C3%A5-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenner på å se jenters truser fordi man forestiller seg hva som er under der, selv om man vet godt hvordan det ser ut.. Også er det noe med at formene akkurat der er en fryd for øyet, hvis man har flott figur og passe venusberg så tenner det hvertfall meg veldig.. kanskje det er innebygd hos guttene?

Jeg tenner på å se jenters truser fordi man forestiller seg hva som er under der, selv om man vet godt hvordan det ser ut.. Også er det noe med at formene akkurat der er en fryd for øyet, hvis man har flott figur og passe venusberg så tenner det hvertfall meg veldig.. kanskje det er innebygd hos guttene?

Har vært sammen med typen i 2 år. Er barbert, og det er de fleste av mine venninner også.

Har vært sammen med typen i 2 år. Er barbert, og det er de fleste av mine venninner også.

Ja er det mange jenter som barberer seg? Hvor gamle er dere når dere gir dere med det da? Og hvordan barbrt er dere? Tar dere alt, eller bare så det står i gjen ei "stripe"? Jeg hadde sex igår(one night stand) og hun hadde masse hår. Så vidt jeg kan huske(pga fyll) så har jeg aldri sett ei jente med barbert mus, så det er vel kanskje ikke så veldig mange det er "inn" hos.

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det lett tilslørete og tildekkede er ofte mer spennende og opphissende enn å se det som er innenfor. Det heter som bekjent at innpakningen er vel så viktig som innholdet i pakken.

Hvorfor det er sånn, kan man lure på. jeg tror det har noe med fantasien å gjøre. Det tildekkede og skjulte tillater fantasiene å spille seg ut. Når man så konfronteres med innholdet, virkeligheten under trusa, for å holde oss til saken, så taper fantasien sin makt, da overlates man til de nakne fakta, så å si.Det er ikke like morsomt.

Ja er det mange jenter som barberer seg? Hvor gamle er dere når dere gir dere med det da? Og hvordan barbrt er dere? Tar dere alt, eller bare så det står i gjen ei "stripe"? Jeg hadde sex igår(one night stand) og hun hadde masse hår. Så vidt jeg kan huske(pga fyll) så har jeg aldri sett ei jente med barbert mus, så det er vel kanskje ikke så veldig mange det er "inn" hos.

jeg tror det er mye mer utbredt blant folk i forhold enn de som bare har seg i ny og ne... jeg tror aldri jeg hadde giddet å barbere meg hvis jeg ikke var i et fast forhold... er for mye stress til å gidde å gjøre det når det lissom er at "kanskje jeg har sex i kveld!! eller kanskje om tre måneder!!"

if u c what ai mean...

Annonse

jeg tror det er mye mer utbredt blant folk i forhold enn de som bare har seg i ny og ne... jeg tror aldri jeg hadde giddet å barbere meg hvis jeg ikke var i et fast forhold... er for mye stress til å gidde å gjøre det når det lissom er at "kanskje jeg har sex i kveld!! eller kanskje om tre måneder!!"

if u c what ai mean...

Jepp, stør utsegna.

Har alltid vore intimbarberer i dei lengre forholda eg har hatt, og trur at dette er noko som er mest vanleg blant dei som er saman med nokon...

Jepp, stør utsegna.

Har alltid vore intimbarberer i dei lengre forholda eg har hatt, og trur at dette er noko som er mest vanleg blant dei som er saman med nokon...

Jeg er barbert med ca 2cm stripe, og "under" Trives veldig godt med det, og hvis det kommer mer eller minde hår der føler jeg meg utilpass.

Heisan...Dette er da helt normalt, og du skal bare føle deg smigret -- for det er deg og kroppen din han tenner på.

Tangatruser er en fin ting, stort smil, min lilla fru har skuffen full etter alle de gangene jeg har blitt inspirert i butikken. Si det med blomster, si det med truser osv..

Mhp håret, smaken er som baken, jeg er blant dem som liker det helt glatte på kvinner, rett og slett fordi det fremhever hennes feminitet. En stor busk midt på blir dominerende, altoverskyggende, og gir et nesten vulgært sanseinntrykk.

For ikke å snakke om at det er en smule uestetisk, når man skal gjøre ting & tang som hun setter pris på med tunge & annet. En annen artig greie er babyolje, og litt tid, kjærlighet og omsorg. Fjern alt håret, inkludert den siste stripen, og ta med et par stearinlys (til bordet!!!), en flaske vin og en flaske babyolje.

Nytes i nevnte rekkefølge. Ta vare på gutten din, det er sikkert et godt manneemne. At han snakker "bare" om dette henger kanskje sammen med at han som mange andre, kanskje ikke alltid finner ord, for alt han gjerne vil si deg. Kanskje han finner disse ordene, over en flaske vin og et par lys.

Sagt på en annen måte: alle kan lære - også unge gutter. Lære å bli omtenksomme, romantiske, ømme og kanskje - litt mer varierte i sin uttrykksform.

Kjempeglis, jeg har jo lært...Ikke minst takket være en rimelig god kone, og en kone som er den andre halvdelen av eplet mitt. Lykke til!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...