Gå til innhold

Rota med 8-9 andre, er det slutt?

Anbefalte innlegg

Det er denne jenta du vil ha? Du gleder deg til å flytte sammen med henne?

Da syns jeg du skal holde dine sidesprang hemmelig! Det hun ikke vet, har hun ikke vondt av! Får hun vite, skaper det et fryktelig dårlig grunnlag til å flytte sammen, hvertfall.

Vær ikke så dum at du tror alt blir 'bra' ved å fortelle henne det som har skjedd. Dette bør bli din hemmelighet for evig og alltid!

Lykke til.

Fortsetter under...

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• petter smart

11

• Babette

8

• favn

4

• huufsa

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest papirtiger

det startet vel litt for et år siden! Vi hadde tenkt til å flytte inn i leiligheten min, og den er for stor og dyr til at jeg gidder å bo der alene.

Så det er enten eller, gidder ikke å utsette å flytte sammen når jeg har ventet på dette i 3 år:o)

spørsmålet er ikke om du gidder, men om hun gjør det..

Du sparer deg mye bry ved å være ærlig med en gang.

Som "ukke undertegnet" sier, hadde dette vært en kvinne hadde nok rådene vært annerledes.

Husker for en stund siden ei som hadde vært utro i påska, i fylla, og hun angret fælt. Praktisk talt alle jentene rådet henne til å holde kjeft. Sette det på lærekontoen.

Hvorfor er det slik at menn og kvinner får ulike råd fra kvinner. Er ikke utroskap fra kvinners side like ille?

Det er ikke måte på forståelse når en kvinne er utro. Enten det er pga avstand, at han ikke viser nok at han er glad i henne, at han lar kroppen forfalle osv. Men menn som er utro er drittsekker som fortjener å brenne i helvete.

Hvordan forhold har du til kvinner Petter Smart?

Det skremmer meg litt å se 'hat innleggene' din om kvinner til stadighet...

Enten er du homofil, eller så har du hatt jævli uflaks med 'burugler' i løpet av livet...

Men gi ikke opp, du! Det er mange av oss som er ganske kule! :-))

*klem*

Gjest Oslomann24

Enten er du homofil, eller så har du hatt jævli uflaks med 'burugler' i løpet av livet...

*klem*

hva er det for noe å si, homoer har da generelt ikke noe vondt å si om kvinner.

Det er værre med menn som har litt gammeldagse holdninger når det gjelder kvinder og kjønnsrollene!

En ting til, hvis man er nødt til å si at man er kuul, så er man langt fra kuul:o)

undskyld meg, jeg kjenner ikke hele bakgrunnshistorien din, men tenk litt før du skriver!

Hvis du bor sammen med noen eller enda verre er gift, og du er "intim" med andre en din samboer/ektefelle er dette ti ganger værre enn det jeg har gjordt!

Når man flytter sammen er dette i mine øyne det samme som et "prøveekteskap". Å være utro da, og så skylde på at at den stakkars mannen du var intim med hadde familie og at du derfor ikke vil fortelle det til manden din, er mildt sagt patetisk!

Dere er tydligvis to etablerte "voksne" mennesker som valgte å være utro, så da burdte dere ha fortalt sanheten og håpet på det beste!!!

'Hvis du bor sammen med noen eller enda verre er gift, og du er "intim" med andre en din samboer/ektefelle er dette ti ganger værre enn det jeg har gjordt!'

Mener du virkelig å si at det er verre å tafse litt på en mann og angre bittert, enn det er å tafse på 8-9 damer og tydeligvis ikke angre nok til å kutte ut før dama di omtrent står i døra?

Om et forhold har vart en måned eller 12 år, og om det finnes vielsespapirer, er ikke avgjørende for om noe regnes som utroskap eller ei. Syns du framstår som adskillig mer tvilsom enn den angrende synderen fra påska.

Gjest Oslomann24

'Hvis du bor sammen med noen eller enda verre er gift, og du er "intim" med andre en din samboer/ektefelle er dette ti ganger værre enn det jeg har gjordt!'

Mener du virkelig å si at det er verre å tafse litt på en mann og angre bittert, enn det er å tafse på 8-9 damer og tydeligvis ikke angre nok til å kutte ut før dama di omtrent står i døra?

Om et forhold har vart en måned eller 12 år, og om det finnes vielsespapirer, er ikke avgjørende for om noe regnes som utroskap eller ei. Syns du framstår som adskillig mer tvilsom enn den angrende synderen fra påska.

10 ganger var vel litt overdrevet, men jeg prøvde bare å får fram et poeng!

Jeg bryr meg egentlig ikke om, hvem som har oppført seg "værst". Det eneste jeg ville fram til var at jeg synes det var en patetisk måte å undskylde sine handlinger på;

" Åhh jeg sier det ikke til kjæresten min pga. hensyn til familien til han jeg rota med, åhh stakkars meg!"

Men som tittelen min tilsier, så er det sundt og bra at vi ikke alle tenker likt!

Du får ha en fortsatt god dag:o)

Annonse

10 ganger var vel litt overdrevet, men jeg prøvde bare å får fram et poeng!

Jeg bryr meg egentlig ikke om, hvem som har oppført seg "værst". Det eneste jeg ville fram til var at jeg synes det var en patetisk måte å undskylde sine handlinger på;

" Åhh jeg sier det ikke til kjæresten min pga. hensyn til familien til han jeg rota med, åhh stakkars meg!"

Men som tittelen min tilsier, så er det sundt og bra at vi ikke alle tenker likt!

Du får ha en fortsatt god dag:o)

Takk for det :-)

Jeg leste innleggene hennes etter påske og syns faktisk hun valgte riktig da hun ikke sa noe, hun kunne ødelagt to familier ved å legge kortene på bordet.

Når det gjelder deg ser jeg annerledes på situasjonen og syns kjæresten din fortjener ærlighet. Så er det opp til henne om hun vil fortsette å stole på deg.

Lurer bare på om du har lært av dine handlinger?

*klem*

Det er helt greit at du kaller innlegget mitt idioti. :-)

Dette var en spøk, som var rettet direkte til Petter Smart.

Han skjønte sikkert det.

Som "ukke undertegnet" sier, hadde dette vært en kvinne hadde nok rådene vært annerledes.

Husker for en stund siden ei som hadde vært utro i påska, i fylla, og hun angret fælt. Praktisk talt alle jentene rådet henne til å holde kjeft. Sette det på lærekontoen.

Hvorfor er det slik at menn og kvinner får ulike råd fra kvinner. Er ikke utroskap fra kvinners side like ille?

Det er ikke måte på forståelse når en kvinne er utro. Enten det er pga avstand, at han ikke viser nok at han er glad i henne, at han lar kroppen forfalle osv. Men menn som er utro er drittsekker som fortjener å brenne i helvete.

Slike menn bør t.o.m. brenne langsomt, slikt de kjenner lukten av sitt eget stekte flesk.

petter smart

*klem*

Hadde jeg vært homo hadde jeg vel skrevet dritt om menn :-)

Har ikke hatt så uflaks, ikke mer enn normalt tenker jeg, liker bare å kritisere andre. Selv har jeg ingen feil så det blir så lite å snakke om :-)

Det er mange kvinner som er "kule" i praksis, men når en leser her inne eller hører kvinner sette opp kravlistene sine så kan en få bakoversveis, til tross for mitt meget korte hår.

Gjest ikke irrtitert Oslokvinne

undskyld meg, jeg kjenner ikke hele bakgrunnshistorien din, men tenk litt før du skriver!

Hvis du bor sammen med noen eller enda verre er gift, og du er "intim" med andre en din samboer/ektefelle er dette ti ganger værre enn det jeg har gjordt!

Når man flytter sammen er dette i mine øyne det samme som et "prøveekteskap". Å være utro da, og så skylde på at at den stakkars mannen du var intim med hadde familie og at du derfor ikke vil fortelle det til manden din, er mildt sagt patetisk!

Dere er tydligvis to etablerte "voksne" mennesker som valgte å være utro, så da burdte dere ha fortalt sanheten og håpet på det beste!!!

Den "stakkars" mannen jeg var utro med???? Så han var et offer for at jeg kastet meg over han?? Det jeg mener er at man begår ikke samme feil 8-9 ganger og likevel angrer hver gang. Det sier litt ov hvor dypt den angeren stikker.

Ikke har jeg behov for å kline med 8-9 stykker heller. Men tydeligvis hadde jeg behov for sexuell omgang med en mann !!! Og går det an å være så dum?? Ja, det er iallefall jeg et bevis på. Jeg legger meg helt flat for at jeg har gjort noe helt utivgivelig. Men jeg går iallefall ikke hen og gjør det samme om og om igjen.

Tror faktisk jeg ville reagert værre på om samboerne hadde fortalt at han hadde klint med 8 - 9 damer enn om han hadde fortalt at han hadde vært bortpå ei.

Ov hvorfor i himlens navns titulerer du deg som irriter Oslomann?? Traff jeg et ømt punt ettersom du er iritert. Du ba om folks mening og fikk min. Og nå ha jeg fått din... Takk! Jeg er nemlig også mottakelig for kritikk.

Hadde jeg vært homo hadde jeg vel skrevet dritt om menn :-)

Har ikke hatt så uflaks, ikke mer enn normalt tenker jeg, liker bare å kritisere andre. Selv har jeg ingen feil så det blir så lite å snakke om :-)

Det er mange kvinner som er "kule" i praksis, men når en leser her inne eller hører kvinner sette opp kravlistene sine så kan en få bakoversveis, til tross for mitt meget korte hår.

Men på Dol er det jo ingen som er mer kravstor enn _deg_...?

Annonse

Problemstillingen mann-kvinne kommenterer jeg ikke. Det er handlingen.

Registrerer at du ikke anser klining som utroskap. Det blir da et definisjonsspørsmål, eller om toleransegrense. Jeg anser klining som utroskap.

Tidligere kunne man få skilsmisse ved dom ved utroskap. Tror du det var tilstrekkelig med klining for å få skilsmisse ved dom? Lyder ikke det litt søkt?

Jeg tror mange blander sammen to ting: Hva som er utroskap og hva man tolererer av partneren. Jeg ville også reagert om min kjæreste hadde klint med en annen, og jeg sier ikke at det er akseptabelt. Men det hører ikke inn under utroskapsbegrepet. Jeg liker ikke at han lyver for meg eller baksnakker meg heller. Er det også utroskap?

petter smart

Hvorfor er det et problem for deg?

Nå er det jo egentlig ikke noe problem for meg da jeg som kjent ikke har noen feil, men jeg er jo solidarisk med andre menn må vite. De andre stakkars mennene som ikke klarer å oppfylle alle de skyhøye kravene deres.

Klining er ikke utroskap.

For øvrig er jeg enig med petter smart. Men er forskjellsbehandling av kvinner og menn hele forklaringen ? Hvis man krydrer innlegget med tilstrekkelig tegn på anger hjelper det også. Jeg tror mange syntes synd på hun fra påsken, fordi hun var så fortvilet.

Så da er spørsmålet: Ville en Oslomann som lå til sengs og bare gråt føre til andre svar og mer sympati? Eller ville han vært patetisk og ynkelig?

Det er forskjell på en som handler dumt én gang, angrer dypt og inderlig, og holder seg på den smale sti for ettertiden og h*n som notorisk gjør gale ting uten vilje til å oppføre seg, ikke før straffen kan komme.

Det er ikke et spørsmål om moral dersom man er redd straffen. Å handle rett eller galt ut fra om man blir straffet eller ei gjør deg / meg ikke til et menneske med moral.

Moral stikker mye dypere. Jeg har forstått det slik at påskedamen har hatt et voldsomt oppgjør med seg selv der verdier og livssituasjon virkelig har vært oppe til vurdering.

Gjest Oslomann24

Den "stakkars" mannen jeg var utro med???? Så han var et offer for at jeg kastet meg over han?? Det jeg mener er at man begår ikke samme feil 8-9 ganger og likevel angrer hver gang. Det sier litt ov hvor dypt den angeren stikker.

Ikke har jeg behov for å kline med 8-9 stykker heller. Men tydeligvis hadde jeg behov for sexuell omgang med en mann !!! Og går det an å være så dum?? Ja, det er iallefall jeg et bevis på. Jeg legger meg helt flat for at jeg har gjort noe helt utivgivelig. Men jeg går iallefall ikke hen og gjør det samme om og om igjen.

Tror faktisk jeg ville reagert værre på om samboerne hadde fortalt at han hadde klint med 8 - 9 damer enn om han hadde fortalt at han hadde vært bortpå ei.

Ov hvorfor i himlens navns titulerer du deg som irriter Oslomann?? Traff jeg et ømt punt ettersom du er iritert. Du ba om folks mening og fikk min. Og nå ha jeg fått din... Takk! Jeg er nemlig også mottakelig for kritikk.

Hei igjen!

Jeg er enig at 8-9 er langt værre enn en 1. Men det var bare at du var samboer(eller gift?) og jeg synes framstilling din var så stakkarslig.

Men slapp av, jeg er ikke den rette personen til å dømme noen:o)

Lykke til videre i forholdet ditt!

Jeg mener du bør fortelle henne dette, samt hva du mener om det nå. Si også hva du føler for henne, og la så henne velge om dere skal være sammen eller ikke. Ærlighet er SÅ viktig! Så det behøver jo ikke være slutt, men du bør fortelle henne at du har klint med andre (er du ærlig her når du sier det kun var roting?... Vet det er lett å gjøre mer..). Elsker du henne? Kan hun stole på deg nå????? Om du ikke kan stole på deg selv når du drikker må du heller drikke mindre. Snakk med henne, og la henne få vite ting før det evt. blir slutt. Og du har lært noe, håper jeg!

Angrende mann, du liksom! Alle vet vel at slik anger ikke varer lenger enn til duggen i gresset er borte. I alle fall vet alle vi menn det, innerst inne!

Og enten du forteller det eller ikke vil problemet dukke opp så snart du ser anledning igjen, og da er hun kanskje mer på vakt. Hun leser sikkert disse trådene flittig også!

Ikke signatur er meg litt for uskyldig i sine tanker, rote betyr nok atskillig mer enn kline ja.

Hva med all smitterisikoen, forresten?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...