Gå til innhold

Til helvete med dildoen, ikke sant ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

12

• Amiga

11

• rufsetufsa

5

• Ulv I Faarikaal

5

Rotetet artikkel med sammenblanding av mye forskjellig og med håpløse konklusjoner.

1. At klitoris gir lettest orgasme betyr ikke at det er eneste måten å få orgasme på.

2. Hun har rett i at for mange er sex = samleie og at det er et skjevt syn på hva sex er.

3. Det er helt klart at det finnes punkt i vagina som gir nytelse ved stimulering.

4. Dildo kan være et fint hjelpemiddel. Det at ikke alle kvinner bruker det eller stikker noe annet opp i seg betyr ingen ting. Det er minst to grunner til dette. Man kan få god orgasme uten. Vi handler ikke nødvendigvis rasjonelt. Som et eksempel på det siste er alle kvinnene som nyter sex men aldri tar initiativ alikevel.

Nytt og moderne er det ikke, jeg fikk min første vibrator for 18 år siden.

Klitoris er viktig for å få orgasme, de fleste får orgasme ved stimulering av klitoris. Men g-punktet eller sonen eller hva man nå enn kaller det er også viktig for de som er så heldig at de klarer å få vaginal orgasme. Den er mye sterkere og intens enn klitorisorgasme.

Det er ikke alle kvinner som kan få vaginal orgasme, og det er sikkert en god del som ikke er klar over at de kan få vaginal orgasme, fordi de ikke har prøvd nok, fordi de ikke kjenner kroppen sin godt nok og vet hvor man må stimulere. At ikke flere putter noe inn i vagina når de masturberer kan være en av grunnene jeg har nevnt ovenfor eller at det rett og slett er lettere å komme til klitoris. Det er ikke lett å stimulere g - punktet selv med fingrene og det er forbanna få vibratorer som er designert til det bruket.

Annonse

tigertrollet

Mye fornuftig er allerede sagt under her:)

Ingenting er vel nytt i den artikkelen. Når man blir mer seksuelt sikker på seg selv og sin kropp vet man hvordan man best oppnår de forskjellige orgasmene (hvis man kan få én eller flere av dem da).

Tror nesten Gud var høy på et eller annet når han skapte kvinnekroppen..

Jeg er fristet til å sitere Petter Smart om at "kvinner burde komme med instruksjonsbok" når det kommer til kvinnekroppen ihvertfall;-)

Snakk om høy brukerterskel før man mestrer alle hulrom, lystpunkt..for ikke å snakke om når vi kobles opp mot en partner...

Er det rart at man vier mye tid til dette? :-)

Gjest stoiker

Mye fornuftig er allerede sagt under her:)

Ingenting er vel nytt i den artikkelen. Når man blir mer seksuelt sikker på seg selv og sin kropp vet man hvordan man best oppnår de forskjellige orgasmene (hvis man kan få én eller flere av dem da).

Tror nesten Gud var høy på et eller annet når han skapte kvinnekroppen..

Jeg er fristet til å sitere Petter Smart om at "kvinner burde komme med instruksjonsbok" når det kommer til kvinnekroppen ihvertfall;-)

Snakk om høy brukerterskel før man mestrer alle hulrom, lystpunkt..for ikke å snakke om når vi kobles opp mot en partner...

Er det rart at man vier mye tid til dette? :-)

Når du nevner Petter Smart...akkurat vært innom og tipset ham om denne tråden.

Som Shere Hite sier det - tiden er inne for å omdefinere sex. Men når kvinner forsøker si noe slikt, får vi høre at det er noe galt med oss. Bare se hva du selv skriver og hva som kom fram under "Hvis lesber kan..." - for kvinner er sex så mye mer enn/annet enn bare penetrering.

Vi trenger ikke komme med bruksanvisning, vi trenger å bli _hørt_!

Gjest stoiker

Nytt og moderne er det ikke, jeg fikk min første vibrator for 18 år siden.

Klitoris er viktig for å få orgasme, de fleste får orgasme ved stimulering av klitoris. Men g-punktet eller sonen eller hva man nå enn kaller det er også viktig for de som er så heldig at de klarer å få vaginal orgasme. Den er mye sterkere og intens enn klitorisorgasme.

Det er ikke alle kvinner som kan få vaginal orgasme, og det er sikkert en god del som ikke er klar over at de kan få vaginal orgasme, fordi de ikke har prøvd nok, fordi de ikke kjenner kroppen sin godt nok og vet hvor man må stimulere. At ikke flere putter noe inn i vagina når de masturberer kan være en av grunnene jeg har nevnt ovenfor eller at det rett og slett er lettere å komme til klitoris. Det er ikke lett å stimulere g - punktet selv med fingrene og det er forbanna få vibratorer som er designert til det bruket.

Kan du komme med et tips om en vibrator som er god - tenker på å stimulere det såkalte G-punktet. Takk!

Jeg tror på at det fins et g- (p-)punkt hos kvinner, eller i hvertfall hos mange kvinner.

Det er nok riktig at mange kvinner ikke får orgasme uten å stimulere klitoris, men dette gjelder ikke alle.

Noen får ikke orgasmer, noen får orgasme ved stimulering av skjeden og andre eventuelt analt.

Det fins til og med de som kan få orgasme ved å fantasere eller kun ved å bli berørt på ulike erogene soner ellers på kroppen! :)

Er man singel kan en vibrator være en god venn å ha.

I et parforhold eller sammen med en elsker så er ikke en vibrator noen trussel, slik jeg ser det. Heller et supplement og et leketøy som kan skape litt variasjon og spenning i sexlivet.

tigertrollet

Når du nevner Petter Smart...akkurat vært innom og tipset ham om denne tråden.

Som Shere Hite sier det - tiden er inne for å omdefinere sex. Men når kvinner forsøker si noe slikt, får vi høre at det er noe galt med oss. Bare se hva du selv skriver og hva som kom fram under "Hvis lesber kan..." - for kvinner er sex så mye mer enn/annet enn bare penetrering.

Vi trenger ikke komme med bruksanvisning, vi trenger å bli _hørt_!

"for kvinner er sex så mye mer enn/annet enn bare penetrering"

Det er det. Men penetrering er en stor del av akten for en hetroseksuell kvinne som meg ihvertfall.

"Vi trenger ikke komme med bruksanvisning, vi trenger å bli _hørt_! "

Her ser jeg ikke problemet. Vi tar tak i problemet, forklarer det til de mannfolka som er interessert i å lære/hjelpe til, og resten av mannfolka gidder vi ikke ha sex mer med. Så enkelt er det:-)

Kan du komme med et tips om en vibrator som er god - tenker på å stimulere det såkalte G-punktet. Takk!

Tror det fins noe som heter g-orm. De har en knekk på tuppen for å treffe g-punktet.

G-punktet kan også stimuleres med fingre. (Om du går på søk oppe til høyre på det røde feltet og søker så finner du en god beskrivelse skrevet av Gro Isacsen)

To stillinger som spesielt kan stimulere g-punkt er: bakfra og henne på rygg med beina opp.

Kizza1365380506

"for kvinner er sex så mye mer enn/annet enn bare penetrering"

Det er det. Men penetrering er en stor del av akten for en hetroseksuell kvinne som meg ihvertfall.

"Vi trenger ikke komme med bruksanvisning, vi trenger å bli _hørt_! "

Her ser jeg ikke problemet. Vi tar tak i problemet, forklarer det til de mannfolka som er interessert i å lære/hjelpe til, og resten av mannfolka gidder vi ikke ha sex mer med. Så enkelt er det:-)

Amen og halleluja!

:o)

Annonse

Gjest stoiker

Tror det fins noe som heter g-orm. De har en knekk på tuppen for å treffe g-punktet.

G-punktet kan også stimuleres med fingre. (Om du går på søk oppe til høyre på det røde feltet og søker så finner du en god beskrivelse skrevet av Gro Isacsen)

To stillinger som spesielt kan stimulere g-punkt er: bakfra og henne på rygg med beina opp.

Vet det - finner det med fingrene, også, men det er så skrekkelig kronglete!

Takk for rådet!

Mvh

Jeg for min del syns g-ormen er for myk i "ryggraden" til at den kan stimulere g-punktet på en skikkelig måte.

Jeg kan godt tipse et par jeg kan tenke meg vil være brukbar utfra formen og/eller testresultat jeg har lest.

http://butikk.erotikknett.no/infoark.php?vareid=565

http://butikk.erotikknett.no/infoark.php?vareid=650

http://butikk.erotikknett.no/infoark.php?vareid=567

tigertrollet

Jeg kan godt tipse et par jeg kan tenke meg vil være brukbar utfra formen og/eller testresultat jeg har lest.

http://butikk.erotikknett.no/infoark.php?vareid=565

http://butikk.erotikknett.no/infoark.php?vareid=650

http://butikk.erotikknett.no/infoark.php?vareid=567

Svarte! Der klarte jeg ikke holde meg lenger. Jeg var avvent sexleketøyshopoholic trodde jeg, men etter at jeg gikk inn på de linkene var det gjort. Nå ligger det bestilling på litt av hvert kan man si.. *sukker oppgitt over seg selv*

Men det blir jaffal mye kos;)

Svarte! Der klarte jeg ikke holde meg lenger. Jeg var avvent sexleketøyshopoholic trodde jeg, men etter at jeg gikk inn på de linkene var det gjort. Nå ligger det bestilling på litt av hvert kan man si.. *sukker oppgitt over seg selv*

Men det blir jaffal mye kos;)

Nå har jeg ET Computerized, G -ormen, Twisn shake og et par til. Og Pulsatron fingertip. Men jeg må ha meg en av de der jeg også. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...