Gå til innhold

Til helvete med dildoen, ikke sant ?

Anbefalte innlegg

tigertrollet

Nå har jeg ET Computerized, G -ormen, Twisn shake og et par til. Og Pulsatron fingertip. Men jeg må ha meg en av de der jeg også. ;-)

Hva synes du om den Pulsatron-fingerbølsaken?

Har vært ute etter en fingerbøl med utskiftbar tupp, men det er så mange å velge blant.. den må ha en viss styrke ihvertfall. Var innom Beate Uhse og fant et sett med tror det var fire forskjellige tupper i et etui. Ser ikke helt poenget med ørtn forskjellige mønster, men jaja den skulle være bra.

Klarer ikke bestemme meg, men det må være supert under samleie med fingerbøl:)

Nå bestillte jeg den Gyros-saken. Trenger noe ordentlig stivt med bøy til bruk ved egentrening;)

Og så bl.a det glidemiddelet ID. Er litt skeptisk for jeg er så fornøyd med den ordinære RFSU Glidekremen og hater å gjøre bomkjøp..

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

12

• Amiga

11

• rufsetufsa

5

• Ulv I Faarikaal

5

tigertrollet

Menn er enda mer kronglete enn fingre - de er jo så sårbare og krever så mye ekstra stell! Nei, takke meg til en engangsinvestering i dildo! *s*

"Nei, takke meg til en engangsinvestering i dildo"

Det er sannelig min hatt ingen engangsinvestering..*fyller opp skuffen*

;-)

Hva synes du om den Pulsatron-fingerbølsaken?

Har vært ute etter en fingerbøl med utskiftbar tupp, men det er så mange å velge blant.. den må ha en viss styrke ihvertfall. Var innom Beate Uhse og fant et sett med tror det var fire forskjellige tupper i et etui. Ser ikke helt poenget med ørtn forskjellige mønster, men jaja den skulle være bra.

Klarer ikke bestemme meg, men det må være supert under samleie med fingerbøl:)

Nå bestillte jeg den Gyros-saken. Trenger noe ordentlig stivt med bøy til bruk ved egentrening;)

Og så bl.a det glidemiddelet ID. Er litt skeptisk for jeg er så fornøyd med den ordinære RFSU Glidekremen og hater å gjøre bomkjøp..

Jeg falt særlig for et av programmene på Pulsatron fingertron (svake vibrasjoner som øker før den blir svakere igjen som bølger), alle var deilige på sin måte da. Lettvint å bruke til de fleste stillinger. Den går fint an å bruke utenpå trusa også. Og så er den ganske stille. :-)

Twistn shake har samme prinsippet på klittstimulatoren, men den bråker en del.

tigertrollet

Jeg falt særlig for et av programmene på Pulsatron fingertron (svake vibrasjoner som øker før den blir svakere igjen som bølger), alle var deilige på sin måte da. Lettvint å bruke til de fleste stillinger. Den går fint an å bruke utenpå trusa også. Og så er den ganske stille. :-)

Twistn shake har samme prinsippet på klittstimulatoren, men den bråker en del.

Ja, stemmer.. det var den som hadde 7 programmer altså:) Det liker jeg med ET'en også, at den kan variere.

Og bråk er en uting. Jeg sporer totalt av. Papirtrikset funket forresten! :-)

Annonse

Ja, stemmer.. det var den som hadde 7 programmer altså:) Det liker jeg med ET'en også, at den kan variere.

Har du fått til det med papiret på G-ormen? Jeg har ikke prøvd men det så litt mer innviklet ut. Har så lyst på Gyro G-spot. *sukk*

tigertrollet

Har du fått til det med papiret på G-ormen? Jeg har ikke prøvd men det så litt mer innviklet ut. Har så lyst på Gyro G-spot. *sukk*

Hehe, nei på G-ormen har jeg ikke prøvd med papir.

Det må da være ytterst knotete sånn som batteriene sitter! Den er den minst bråkete av mine vibratorer forøvrig. Den ene klittsaken vekket jo omtrent pensjonisten med dårlig hørsel i 3.etasje. Det skal være stille etter kl23 vettu;-)

Jeg for min del syns g-ormen er for myk i "ryggraden" til at den kan stimulere g-punktet på en skikkelig måte.

Jag har ikke prøvd noen g-orm, så dette er bare noe jeg har lest av noen andre dildo-damer her inne. :)

Tror det fins harde g-punkt vibratorer også..

Hehe, nei på G-ormen har jeg ikke prøvd med papir.

Det må da være ytterst knotete sånn som batteriene sitter! Den er den minst bråkete av mine vibratorer forøvrig. Den ene klittsaken vekket jo omtrent pensjonisten med dårlig hørsel i 3.etasje. Det skal være stille etter kl23 vettu;-)

*hehehe* De batteriene som fulgte med G-ormen var stillere enn de jeg kjøpte etterpå, men så kjøpte jeg Duracell Ultra M3. :-)

Nytt og moderne er det ikke, jeg fikk min første vibrator for 18 år siden.

Klitoris er viktig for å få orgasme, de fleste får orgasme ved stimulering av klitoris. Men g-punktet eller sonen eller hva man nå enn kaller det er også viktig for de som er så heldig at de klarer å få vaginal orgasme. Den er mye sterkere og intens enn klitorisorgasme.

Det er ikke alle kvinner som kan få vaginal orgasme, og det er sikkert en god del som ikke er klar over at de kan få vaginal orgasme, fordi de ikke har prøvd nok, fordi de ikke kjenner kroppen sin godt nok og vet hvor man må stimulere. At ikke flere putter noe inn i vagina når de masturberer kan være en av grunnene jeg har nevnt ovenfor eller at det rett og slett er lettere å komme til klitoris. Det er ikke lett å stimulere g - punktet selv med fingrene og det er forbanna få vibratorer som er designert til det bruket.

"Men g-punktet eller sonen eller hva man nå enn kaller det er også viktig for de som er så heldig at de klarer å få vaginal orgasme. Den er mye sterkere og intens enn klitorisorgasme."

Jeg syntes dette hørtes bakvendt ut, så jeg bladde opp i Tracey Cox sin bok:

Siterer fra Hot Sex:

*"Vaginal orgasmer er herlige, men ofte er de vage og udramatiske. Klitorale orgasmer er skrap-meg-ned-fra-taket-saker."

*"Det formodes at vaginale orgasmer er 'underlegne' klitorale. De er ikke det, de er bare annerledes. Men holdningen bunner i at klitoral stimulering gjerne gir mer intense orgasmer."

Med andre ord: klitorale orgasmer er mer intense enn de vaginale. Sikkert individuelt det også som alt annet, men det er ihvertfall det som mest vanlig:)

Annonse

"Men g-punktet eller sonen eller hva man nå enn kaller det er også viktig for de som er så heldig at de klarer å få vaginal orgasme. Den er mye sterkere og intens enn klitorisorgasme."

Siterer fra Hot Sex:

*"Vaginal orgasmer er herlige, men ofte er de vage og udramatiske. Klitorale orgasmer er skrap-meg-ned-fra-taket-saker."

*"Det formodes at vaginale orgasmer er 'underlegne' klitorale. De er ikke det, de er bare annerledes. Men holdningen bunner i at klitoral stimulering gjerne gir mer intense orgasmer."

Med andre ord: klitorale orgasmer er mer intense enn de vaginale. Sikkert individuelt det også som alt annet, men det er ihvertfall det som mest vanlig:)

Ikke for min del og flere andre som har uttalt seg før på dette forumet.

Gjest Volta

Skal dere satse på dildo så skaff en som er stillegående og god. Har testet ut en herlig en her, Delinen, ifølge "tester Volta" er den herlig, stille og "rimlig" Kr.259,- SvKr. på Svinesundbasaren. ***

http://butikk.erotikknett.no/infoark.php?vareid=567

Gjest stoiker

Siterer fra Hot Sex:

En mye dypere, mer fullstendig og intens opplevelse, vil jeg si om vaginal orgasme. Den omfatter liksom _hele_ meg på en annerledes måte.

Det er nå jeg lurer, hvor mange dildoer har du egentlig? :-)

Vil du komme å se? Jeg har homeparty med egen varebeholdning for spesielt interesserte..

"Vil du være med meg hjem å se på samlingen min" funker helt fint på mannfolk:-)

Hehe, det er klart jeg kommer for å se. Bare se men ikke røre. Husk å lufte før jeg kommer. :-p

Men for at jeg ikke skal få sjokk, bør du kanskje fortelle meg hvor mange som venter...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...