Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Eurora

Hei! Jeg har truffet en fantastisk flott mann på 35 år. Han har høy utdannelse, sosial intelligens, er flott å se på osv osv. MEN - han klarer kun å åpne seg etter å ha fått i seg litt alkohol. Da er han så glad i meg, elsker meg, jeg er så vakker og skjønn osv. Jeg konfronterte ham med dette en gang, han sa da at alle følelsene er til stede hele tiden, men at han er reservert og sjenert når han er edru. Vi har kun kjent hverandre i 4 uker. Jeg har vel ikke det helt store problemet med dette, men synes det er rart at mennesker kan forandre seg så veldig når man drikker. Jeg synes selv jeg er den samme hele tiden. Men det er kanskje fordi jeg ikke har noen hemninger?? Jeg tar ham vel ikke så alvorlig når han kun sier slikt etter å ha drukket. Men jeg synes han er hyggelig å være sammen med, og håper jo at han synes det samme. Og det kan godt være mulig at han er glad i meg også, selv om han har problemer med å si det sånn i det daglige.

Fortsetter under...

Hei Eurora

Han sier det kanskje i det daglige også, men med et helt annet språk. Det er mange måter å uttrykke hengivenhet, beundring, kjærlighet osv på.

Ta tiden til å bli kjent med ham og hans språk. Det kan kanskje bli spennende?

Vennlig hilsen

Gjest Kurt Kubein

Ja, bli kjent med hans språk.. Mange menn har problemer med å si det tre berømte ordene. Det er for mange lettere å si "I love you" enn "jeg elsker deg".

Men også en annen ting: Etter hvert som dere lærer HVERANDRE bedre å kjenne, vil muligens han også si disse tingene man liker å høre fra partneren sin..

Trygghet, harmoni, selvtillit, etc.

Kizza1365380506

Vi har vært gift i 21 år og min mann har ennå ikke sagt med ord at han elsker meg. Han sier han er glad i meg, at jeg er sexy og så videre. Men han sier det på så mange andre måter at det gjør ingenting. Ikka alle menn kan uttrykke seg i ord. La handlinger tale. Husk forholdet re veldig nytt ennå, han må kanskje bli sikker på deg også.

Det går nok fint skal du se.

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...