Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har snart fullført mitt første brett m p-pillen yasmin, og har hatt blødninger konstant fra dag 1. litt varierende av mengde, men til tider ganske mye. I tillegg har jeg fått mensen-lignende smerter i underlivet, som også har vært der siden jeg startet på p-pillene. noen som kjenner seg igjen, og som kan komme med råd/erfaringer?

har akkurat tatt en underlivsund. før jeg starta med disse pillene og vil nødig ta en igjen med engang.. er ikke akkurat favoritten.

Evig takknemlig for ALL hjelp fra dere der ute!

;o)

Cerveza

Fortsetter under...

Det går nok over.. Mange har problemer med lange blødninger før kroppen har vent seg til hormonene..Jeg ville ventet noen uker, har det ikke bedret seg til da, så bør du bytte merke.. Du trenger ikke underlivsundersøkelse da..

takk for svar!!!... får bare vente og se. er egentlig greit nok med bødningene i og med at de er "varslet" i pakningsvedlegget. er verre med smertene som kommer og går, men får se der også. krysser fingrene for at det går over.. ingen som har vært bort i dette i fbm p-piller?

takk for svar!!!... får bare vente og se. er egentlig greit nok med bødningene i og med at de er "varslet" i pakningsvedlegget. er verre med smertene som kommer og går, men får se der også. krysser fingrene for at det går over.. ingen som har vært bort i dette i fbm p-piller?

har det sånn nå. er nettopp ferdig med mitt første yasminbrett, og venter i spenning på at mensen skal gi seg. innbiller meg at det har minket litt de siste dagene...!!

lykke til!!

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...