Gå til innhold

manglende sexlyst (kvinne)

Anbefalte innlegg

maximus1365380455

Jeg er en gutt på 21 som har en kjæreste på 19. Hun har satt meg på saken å finne ut om en kan få økt sexllyst av noe, da dette er et problem som irriterer henne, vel så mye som meg.

Hun vil gjerne øke sexlysten sin, men vi får det ikke helt til. Jeg har undersøkt og det sies at stress, press, skyldsfølelse, ukomfortabelhet og sånn fører til dempet sexlyst. Det er greit nok, men vi har et meget åpent forhold, så skyldsfølelse eller ukomfort er det nok ikke. Når det kommer til stress og press, så kan det ha noe med saken å gjøre, men i og med at det tross alt er henne som ønsker det, føler jeg at det kanskje er noe annet.

Hun har alltid vert sånn sier hun, men hun vil nå gjøre noe med det.

Finnes det noen konkrete tips der ute som vil hjelpe??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109315-manglende-sexlyst-kvinne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vennami

Har hatt samme problem selv, og det er ganske irriterende for begge parter. Et godt råd jeg kan gi deg er iallefall å ikke "mase" for mye om det, for da blir det et slags press og hun tenker at "nå MÅ jeg få lyst" og får følgelig enda mindre lyst... Det er riktig at stressede perioder (eksamen osv) kan dempe sexlysten. Og går hun på hormonelle prevensjonsmidler, feks p-piller eller ring? Disse kan dempe sexlysten ganske mye, så et råd er å prøve å ikke ta piller en stund (men bruke kondom) og se om det er hormonene som forårsaker det. Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...