Gå til innhold

Har ikke lyst til å...

Anbefalte innlegg

Gjest dame uten signatur

...møte ekskjæresten min. Jeg vet at han også sannsynligvis skal på et årlig arrangement om en måneds tid.

Hva gjør jeg?

Er redd for å se at han har ny dame. Det er ett år siden det ble slutt, men jeg tenker fortsatt mye på ham. Han er uansett ikke en jeg kunne delt livet mitt med - fordi forholdet/han var for vanskelig. Men jeg elsker/elsket ham.

Hva gjør jeg??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109356-har-ikke-lyst-til-%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke signatur

Er det en klassefest kanskje? Var dere sammen lenge/hvor gamle var dere? Det kan nok være vanskelig for deg, ja. Men se på det som å komme videre! Gå på tilstelningen, og kos deg! Du kan jo hilse, men det er det. Er det mange mennesker til stede er det lettere å unngå ham... Men prøv å tenke framover, og at han ikke var den rette for deg. Lykke til:)

Gjest ikke signatur

Han kommer definitivt til å være den peneste mannen i lokalet, og det gjør ikke saken enklere.

Vi er voksne begge to. Var sammen i to år.

Kunne dere hatt det fint sammen? Har dere ikke samme ønsker for framtiden (hjem/familie)? Det virker jo som du enda ville vært sammen med ham.....

Gjest dame uten signatur

Kunne dere hatt det fint sammen? Har dere ikke samme ønsker for framtiden (hjem/familie)? Det virker jo som du enda ville vært sammen med ham.....

Jo, men han er ustabil psykisk, og var så utrolig vinglete i forholdet at jeg ikke klarte mer. Følte ikke at han elsker meg.

Annonse

Kanskje du plutselig skjønner at du ikke elsker han lenger, hvis du ser han nå. Det kan være en måte å bli ferdig med hele greia på, en closing liksom.

Ta en prat med han og tenk "så teit han egentlig er, kan ikke skjønne at jeg har vært sammen med han".

Lykke til...

Gjest dame uten signatur

Kanskje du plutselig skjønner at du ikke elsker han lenger, hvis du ser han nå. Det kan være en måte å bli ferdig med hele greia på, en closing liksom.

Ta en prat med han og tenk "så teit han egentlig er, kan ikke skjønne at jeg har vært sammen med han".

Lykke til...

Takk. Jeg prøver å tenke slik daglig, selv om jeg ikke har møtt ham på et halvt år. Jeg elsker ham nok stadig, men skal prøve å gjøre som du sier, og som "de ikke signerte" har rådet til også. Så takk alle sammen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...