Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tanya1365380060
Skrevet

Hehe, er det mulig? *ler*

Blir vel en dillemann på meg neste gang jeg er i Danmark da!

petter smart
Skrevet

Hehe, er det mulig? *ler*

Blir vel en dillemann på meg neste gang jeg er i Danmark da!

Men ikke ta feil da. Vet ikke hva som er verst, sukkertøy i musa eller å sutte på dildoen sin offentlig.

Skrevet

Den er for drøy, selv for meg. Ikke akkurat noe passende syn å se at småunger går med penisformede-slikkepinner.

Gjest ikke signatur
Skrevet

I alle fall ikke noe for de små...!

petter smart
Skrevet

Den er for drøy, selv for meg. Ikke akkurat noe passende syn å se at småunger går med penisformede-slikkepinner.

Tidlig krøkes.....?

petter smart
Skrevet

Usmakelig.

Foretrekker du ekte vare?

Dvs kjærlighet på pinne med vanlig fasong? (hva trodde du jeg mente "pervo"?)

Skrevet

Foretrekker du ekte vare?

Dvs kjærlighet på pinne med vanlig fasong? (hva trodde du jeg mente "pervo"?)

Jeg foretrekker Dumle. :-)

Tanya1365380060
Skrevet

Men ikke ta feil da. Vet ikke hva som er verst, sukkertøy i musa eller å sutte på dildoen sin offentlig.

Hehe :)

Tror jeg klarer meg fint. Med trykk på tror...

Neida, er da klar nok til å ikke putte sukkertøy et visst sted! Gå rundt å sutte på en dildo derimot..;)

Gjest Humlepungen
Skrevet

Det der må være noe av det dummeste jeg har sett.

*ler*

Men dæven så sint jeg hadde blitt hvis jeg så en person som solgte en penis slikkepinne til et barn.

Skrevet

Ja, i hvertfall ikke for barna! Litt usmakelig synes jeg. Burde heller vært solgt på et kondomeri eller noe slikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...