Gå til innhold

Hva ligger bak SMS fra henne til han ?

Anbefalte innlegg

Gjest MarieII

Min samboer har plutselig begynt å få tullemeldinger fra ei som jobber i et coaching-firma som deltar på de ledersamlingene han er på. Jeg synes dette er litt merkelig, for det er alt fra grisemeldinger til mer sånn "Mitt hjerte banker for mange, noen gjemmer man og noen glemmer man, men ikke deg fordi du er en slu jævel :-)". Jeg lurer litt på om hun har en skjult agenda bak disse..

Han fikk påskehilsen per mail også. Han sier han ikke har noe kontakt med henne og ikke har svart på disse meldingene. Men hvorfor skal hun plutselig begynne å sende meldinger ?

Jeg synes det er litt rart at noen plutselig begynner å sende slike meldinger, og lurer på om det ligger noe bak her fra hennes side, eller fra begge sin side. Han sier han ikke har svart på de, og vet ikke hvorfor hun sender de. Han sier også at han ikke er interessert i henne men at hun er veldig hyggelig.

Jeg sitter og lurer på om hun kan være litt betatt av han.Jeg vet jo hvor utspekulerte jenter kan være. Og nå er det slik at jeg føler usikkerhet når han er på disse samlingene. Hun er gift, men det er jo ingen hindring.

Hva tenker dere andre om dette og hvordan hadde dere reagert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109474-hva-ligger-bak-sms-fra-henne-til-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

7

• serendipity

3

• mil1365380270

3

• soleil

1

Gjest Ikke videre lett, nei

Tror ikke jeg hadde brydd meg noe om det.

Men hvis forholdet var dårlig og vi ikke hadde full tillit til hverandre så ville jeg sikkert begynt å lure.

Er det andre ting du er usikker på i forholdet ditt?

Tro du meg - jeg vet av erfaring - det er ALL grunn til å ta slike meldinger med stort alvor. Jeg kan knapt beskrive hva jeg oppdaget etter at tilsvarende meldinger tikket inn på samboerens mobil.

Gjest MarieII

Tro du meg - jeg vet av erfaring - det er ALL grunn til å ta slike meldinger med stort alvor. Jeg kan knapt beskrive hva jeg oppdaget etter at tilsvarende meldinger tikket inn på samboerens mobil.

Forholdet vårt er ikke akkurat topp nei. Og det er derfor jeg er på vakt og følger med også. Føler at han,selv om han sier at han aldri kunne tenke seg å være utro, stadig nyter mer å få oppmerksomhet og selv også søker oppmerksomhet fra andre.

Det kan jo være en strategi å være åpen om meldingene også, for da er det liksom ikke "farlig" om dere skjønner.

serendipity

Hjeeeelp. Nå kommer "halve DOL" til å lure på om du virkelig har begått en kriminell handling (nemlig snoket på kjærestens mobil). Håper for din skyld at han har vist deg meldignene. Eller så er det du som er synderen her

:-) hehe...

Jeg tror ikke jeg ville satt videre pris på om min mann til stadighet fikk slike meldinger på sin telefon. Jeg hadde nok blitt litt "på vakt", selv om det ikke trenger å dreie seg om noe mer enn kun litt uskyldig SMS-flørt. Ettersom du alt her tatt det opp med han er det kanskje ikke noe poeng i å fortsette å mase om det. Se det an litt kanskje??

Desverre ingen knallgode råd!

Annonse

Gjest MarieII

Hjeeeelp. Nå kommer "halve DOL" til å lure på om du virkelig har begått en kriminell handling (nemlig snoket på kjærestens mobil). Håper for din skyld at han har vist deg meldignene. Eller så er det du som er synderen her

:-) hehe...

Jeg tror ikke jeg ville satt videre pris på om min mann til stadighet fikk slike meldinger på sin telefon. Jeg hadde nok blitt litt "på vakt", selv om det ikke trenger å dreie seg om noe mer enn kun litt uskyldig SMS-flørt. Ettersom du alt her tatt det opp med han er det kanskje ikke noe poeng i å fortsette å mase om det. Se det an litt kanskje??

Desverre ingen knallgode råd!

Han videresendte meg en sms fra henne, og han har fått seg så ny og fancy telefon at der stod nummeret til den personen som sms'n opprinnelig kom fra. Han sa at han ikke visste hvem det var fra. Jeg fortalte han hvem det var fra, og han sa javel.

Og etter det har han fått i allefall to til. Spurte i går.

De er av typen: "Etter sex'en stryker hun elskerens penis. Han: vil du ha sex igjen? Hun:Neida bare beunderer penisen din.. jeg hadden en sånn engang

Greit at det kan være uskyldig å sende sånne sms'r. Men hvorfor akkurat han, de er vel ikke akkurat gode venner vel ? og om han ikke har noe kontakt med henne er det enda mer merkelig spør du meg

serendipity

Han videresendte meg en sms fra henne, og han har fått seg så ny og fancy telefon at der stod nummeret til den personen som sms'n opprinnelig kom fra. Han sa at han ikke visste hvem det var fra. Jeg fortalte han hvem det var fra, og han sa javel.

Og etter det har han fått i allefall to til. Spurte i går.

De er av typen: "Etter sex'en stryker hun elskerens penis. Han: vil du ha sex igjen? Hun:Neida bare beunderer penisen din.. jeg hadden en sånn engang

Greit at det kan være uskyldig å sende sånne sms'r. Men hvorfor akkurat han, de er vel ikke akkurat gode venner vel ? og om han ikke har noe kontakt med henne er det enda mer merkelig spør du meg

Dette vet jeg alt om. Min samboer mottok slike meldinger han også av ei han hadde møtt i jobb forbindelse. De jobbet lit sammen, men kun over en meget kort periode og ikke med de samme tingene. Jeg reagerte også på meldingene han fikk. Jeg fant de på hans telefon, vi har ingen restriksjoner på at det ikke er lov å se på hverandres mobil. egentlig så snoket jeg heller ikke, for jeg lette etter en melding jeg hadde sendt han tidligere og som jeg hadde slettet fra min tlf.

Jeg sa at jeg fant dette høyst merkelig og at jeg ikke kunne se noe poeng i å sende sånne meldinger, hermløst ?? JA, men nødvendig ?? Nei! Og han heller ante naturligvis ikke hvorfor hun sendte han meldinger, Phø!! Det tror jeg ikke på. Vi hadde en "lang" oppvask ang. dette og jeg sa at det der gadd jeg ikke å finne meg i. Snerpete, kanksje ??

Jeg er overhodet ikke sjalu på den måten at min mann gjerne kan ha jenter på fanget, gå på cafè med venninner osv. ,men å drive å motta meldinger med en slik undertone av noen jeg ikke vet hvem er sytnes jeg ikke SÅ mye om akkurat.

Skjønner deg godt om du ikke liker det.

Men vi har det helt flott sammen nå, og jeg har for lengst lagt det bak meg.

Kizza1365380506

Jeg må jo innrømme at jeg synes det er rart om du reagerer dersom det er snakk om en melding eller to. Mest sannsynlig er det akkurat det han sier - ingenting. Jeg får ofte mld fra mine mannlige arbeidskollegaer og noen er til de grader grove at jeg nesten rødmer (hadde jeg ikke vært så gamal og erfaren som jeg er). Men jeg tror da ikke ett sekund på at de er interessert i meg. Hvorfor skulle jeg tro det.

Så lenge han er åpen og forteller hvem det er fra og ikke springer ut, eller på do, eller noe når han får disse mld så kan du helt sikkert ta det med ro. Hvis han derimot begynner å bli unnvikende og ikke vil snakke om det så blir saken en helt annen.

Mvh

Gjest MarieII

Han har jo ikke akkurat fortalt meg om sms'ene da. Det var jo tilfeldig at jeg fikk det nummeret videresendt. I går kveld ved halv ni tiden fikk han en melding. Det var fra henne. Hun var ute og drakk rødvin og lurte på hvordan det gikk i dag. Han skulle på et møte i går ang. overtakelse av ansvar for ny avdeling på jobb. Jeg kikket på meldingen ja, for han ville ikke si hvem han hadde fått melding fra, og jeg hadde ikke noe med det. Når jeg spurte hvem det var fra sa han at det hadde jeg ikke noe med. Hvordan kan hun spørre han om hvordan gikk det i dag ? hvis han ikke har snakket med henne, hverken per mail eller per sms.

mil1365380270

Etter min mening er det ikke noe å lure på; hun er interessert!

Hvis det stemmer at han ikke sender til henne, er det vel mulig at han ikke trenger det fordi flørten foregår muntlig på jobben?

Ingen røyk uten ild, enten er dama psyk, eller han gjør ikke nok for å unngå det.

serendipity

Han har jo ikke akkurat fortalt meg om sms'ene da. Det var jo tilfeldig at jeg fikk det nummeret videresendt. I går kveld ved halv ni tiden fikk han en melding. Det var fra henne. Hun var ute og drakk rødvin og lurte på hvordan det gikk i dag. Han skulle på et møte i går ang. overtakelse av ansvar for ny avdeling på jobb. Jeg kikket på meldingen ja, for han ville ikke si hvem han hadde fått melding fra, og jeg hadde ikke noe med det. Når jeg spurte hvem det var fra sa han at det hadde jeg ikke noe med. Hvordan kan hun spørre han om hvordan gikk det i dag ? hvis han ikke har snakket med henne, hverken per mail eller per sms.

Jeg syntes det er HELT opplagt at de har en flørt på gang. Selv om det ikke behøver å bety noe mer enn det. Syntes du skal ta det oppmed din kjære jeg og si at dette gjør deg usikker og litt bekymret.

Det er bedre å legge det frem på den måten at du faktisk er litt "redd" for hva som skjer med dere, enn å angripe han for å motta meldigner.

Men; JA! jeg syntes du burde reagere

Annonse

Gjest millit

Forholdet vårt er ikke akkurat topp nei. Og det er derfor jeg er på vakt og følger med også. Føler at han,selv om han sier at han aldri kunne tenke seg å være utro, stadig nyter mer å få oppmerksomhet og selv også søker oppmerksomhet fra andre.

Det kan jo være en strategi å være åpen om meldingene også, for da er det liksom ikke "farlig" om dere skjønner.

Dette er ikke verdens hyggeligste lesning, for jeg tror nok dessverre din kjære er med på en liten flørt. men det kan godt være det stopper der, og at det er helt uskyldig. Jeg ville konforntert ham med dette, og fortalt ham hva det gjør med deg - sånn skikkelig. Ikke bare si litt, men si hvordan du VIRKELIG har det, for det er tydlig at dette plager deg.

Så ville jeg gjort en av to ting:

Fått deg en flørtepartner på sms selv, for å se hvordan han tar det.

ELLER begynt å sprite opp sexlivet deres, som best du kan. Det kan være han savner noe....La ham ikke få sjansen til å savne noe mer. Gi ham det, du.

Lykke til

Gjest "elskerinna"

De flørter, og har kanskje gått litt lenger enn det - vil jeg tro. Har et sånt flørte-forhorld til en kollega selv. han og jeg har samboer, så vi har ikke trått over streken med sex. Men vi flørter masse på jobb, og enda mer på firmafester osv. Da hender det vi blir litt kosete (kroppskontakt) med ikke noe klinig eller sex. Hadde vi vært single hadde vi hatt sex for lenge siden. sjansen byr seg ganske ofte siden vi reiser en del på konferanser og bor på samme hotell, og det blir som regel litt alkohol etter møtene.

Vi sender hverandre morromail og sms. Kan vel ikke kalle dette utroskap egentlig, for vi har ikke gjort noe galt i den forstand, men på en annen side så er det sånt man skal ungå når man er i forhold. med det har vært/er ganske uskyldig. Vi har funnet tonen og har samme humor. Vi har det veldig moro sammen, og kan prate om alt. Vi fleiper og ler mye. Vi er som flørtende kompiser! Men det kan være farlig for forholdene våres også, siden det er så lett å trå over streken hvis man mister kontrollen. Og det siste jeg vil er å såre samboern min.

Men jeg hadde snakket med han om dette, når han sier han ikke svarer og later som om han ikke vet hvem det er fra viser jo at han bare prøver å ro iland uten at du skal få mistanke.

Vær så go å skjell meg ut! ; ) For jeg vet det kommer.

Gjest MarieII

De flørter, og har kanskje gått litt lenger enn det - vil jeg tro. Har et sånt flørte-forhorld til en kollega selv. han og jeg har samboer, så vi har ikke trått over streken med sex. Men vi flørter masse på jobb, og enda mer på firmafester osv. Da hender det vi blir litt kosete (kroppskontakt) med ikke noe klinig eller sex. Hadde vi vært single hadde vi hatt sex for lenge siden. sjansen byr seg ganske ofte siden vi reiser en del på konferanser og bor på samme hotell, og det blir som regel litt alkohol etter møtene.

Vi sender hverandre morromail og sms. Kan vel ikke kalle dette utroskap egentlig, for vi har ikke gjort noe galt i den forstand, men på en annen side så er det sånt man skal ungå når man er i forhold. med det har vært/er ganske uskyldig. Vi har funnet tonen og har samme humor. Vi har det veldig moro sammen, og kan prate om alt. Vi fleiper og ler mye. Vi er som flørtende kompiser! Men det kan være farlig for forholdene våres også, siden det er så lett å trå over streken hvis man mister kontrollen. Og det siste jeg vil er å såre samboern min.

Men jeg hadde snakket med han om dette, når han sier han ikke svarer og later som om han ikke vet hvem det er fra viser jo at han bare prøver å ro iland uten at du skal få mistanke.

Vær så go å skjell meg ut! ; ) For jeg vet det kommer.

Ja mulig de flørter, men hun bor ikke her vi bor. Så treffes gjør de ikke til daglig etc. Det er kun på ledersamlingene i så fall. Men det kan jo være nok det.

Men hvorfor skulle han da fortelle meg om henne i det hele tatt ?

Jeg har lyst til å ringe henne, er det forferdelig dumt ?

Jeg tror faktisk på han når han sier at han ikke visste hvem de var fra, før jeg sa det. For nummeret hennes var ikke lagret på tlf. hans, og sms var heller ikke undertegnet.

Men vi har det ikke noe bra sammen, og ja det kan jo være slik at han da synes det er veldig hyggelig med oppmerksomhet. Det var jo ikke akkurat noen flørtende melding han fikk i går kveld da.

Men jeg blir veldig i tvil ja. Samtidig er han en person som jeg egentlig føler er til å stole på, men jeg blir jo veldig usikker.

Gjest "elskerinna"

Ja mulig de flørter, men hun bor ikke her vi bor. Så treffes gjør de ikke til daglig etc. Det er kun på ledersamlingene i så fall. Men det kan jo være nok det.

Jeg tror faktisk på han når han sier at han ikke visste hvem de var fra, før jeg sa det. For nummeret hennes var ikke lagret på tlf. hans, og sms var heller ikke undertegnet.

Men vi har det ikke noe bra sammen, og ja det kan jo være slik at han da synes det er veldig hyggelig med oppmerksomhet. Det var jo ikke akkurat noen flørtende melding han fikk i går kveld da.

Men jeg blir veldig i tvil ja. Samtidig er han en person som jeg egentlig føler er til å stole på, men jeg blir jo veldig usikker.

De trenger ikke se hverandre hver dag for at de har noe mindre alvorlig på gang. Møter ikke flørten min på fritida, men ser han hver uke på jobb. Men konferanser er det verste. Da blir det som regel en del alkohol og flørting, så er det lett å havne på feil hotellrom.

Det er veldig dumt av deg å ringe henne ja. Er det noen du bør prate med er det han. Hadde samboern til flørten min ringt meg hadde jeg jeg sagt "sorry, deres forhold er ikke min sak" og lagt på.

Det er bare dumt å blande inn den tredje parten. Når forholdet ikke går så bra hjemme, er det vedig lett å bli blind av en annens oppmerksomhet, man føler seg levende igjen og tiltrekkende ovenfor det motsatte kjønn. Og det er lett å bli med på leken. Som fort kan bli noe mer alvorlig.

Hadde pratet med han og krevd et ærlig svar. Og spurt hva han vil ha ut av forholdet deres. Jeg vil ikke ut av mitt forhold, elsker samboern min, men kollegaen min sjarmerer meg i senk. Og så har vi det så fint sammen. Blir ikke så rutine-prega som forholdet hjemme blir.

men det blir bare patetisk å ringe henne, så ikke gjør situasjonen verre for degs elv. Han vil sikkert bli jævla forbanna på deg også, som mistenker han uten å prate med han først og ringer denne kollegaen. Hvis det bare er vennskaplig tull da, og ikke noe flørt (flørt i seg selv er jo lov) så legger du gullegget! Kanskje hele jobbsituasjonen hans vil bli annerledes. Og du stiller deg selv i et dårlig lys.

Gjest kroppogsjel

Dette er ikke verdens hyggeligste lesning, for jeg tror nok dessverre din kjære er med på en liten flørt. men det kan godt være det stopper der, og at det er helt uskyldig. Jeg ville konforntert ham med dette, og fortalt ham hva det gjør med deg - sånn skikkelig. Ikke bare si litt, men si hvordan du VIRKELIG har det, for det er tydlig at dette plager deg.

Så ville jeg gjort en av to ting:

Fått deg en flørtepartner på sms selv, for å se hvordan han tar det.

ELLER begynt å sprite opp sexlivet deres, som best du kan. Det kan være han savner noe....La ham ikke få sjansen til å savne noe mer. Gi ham det, du.

Lykke til

Folk har tydeligvis veldig forskjellig oppfatning av hva som er flørt og ikke og hvor grensen går. De eksemplene på meldinger han har fått er jo helt "vanlige" meldinger som tikker inn på min mobil. Sender dem videre til mannen min når han er på jobb og trenger noe å le av jeg. OG jeg sender dem videre til kamerater jeg har, som jeg har fått f.eks via jobb eller kurs, hvor jeg ikke kjenner kona/ samboer. Nettopp fordi vi kanskje har blitt bekjente og jeg tror de takler vitsen. Noe mer er det jo ikke. Hdde blitt veldig lei meg hadde jeg fått vite at hun hadde blitt mistenksom og sjalu pga tullemeldinger. Men da kan jo han si i fra også at han ikke vil/ kan ta imot meldinger da. Ikke så vanskelig det vel. Men jeg blir litt nysgerrig når du syns disse meldingene er så ille. Det går vel på hva slags type humor man har- IKKE kritikk av din humor, bare en konstatering fra min side altså.

Hvis han er en grei gutt til vanlig, er heller ikke meldinger noe å reagere på syns jeg.

mil1365380270

Nei, du kan ikke ringe, og hvorfor skal du det? Det er samboeren din du må snakke med.

Hvis hun driver og flørter med kjæresten din, så har hun jo allerede vist at hun ikke bryr seg om hva du mener?! Du risikerer bare å dumme ut deg selv, og enda værre: samboeren din, som må fortsette å jobbe der etterpå.

Gjest MarieII

Nei, du kan ikke ringe, og hvorfor skal du det? Det er samboeren din du må snakke med.

Hvis hun driver og flørter med kjæresten din, så har hun jo allerede vist at hun ikke bryr seg om hva du mener?! Du risikerer bare å dumme ut deg selv, og enda værre: samboeren din, som må fortsette å jobbe der etterpå.

De treffes ikke hver uke. Ledersamlingen er kun 4 ganger i året.

Jeg har spurt han. Han sier han ikke har noe forhold til henne. Og at han heller ikke kunne tenke seg å være utro mot meg. Og da skal jeg bare tro på det. Ut over det har jeg ikke noe til overs for andre menn/kvinner som legger seg etter partnere som er opptatt.

Men vi har det som sagt ikke så bra. Og er vel på det stadiet at han mener at vi får det bedre hver for oss. Vi har jo en datter sammen på 21 mnd. Så jeg synes det er litt for enkelt å bare flytte fra hverandre.

Og ja jeg vet det er dumt å ringe henne. Men det er faktisk ikke bare en sak mellom meg og han, hvis hun sender han meldinger og tar kontakt fordi hun er interessert.... Hun vet han er opptatt og har barn

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...