mil1365380270 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 De treffes ikke hver uke. Ledersamlingen er kun 4 ganger i året. Jeg har spurt han. Han sier han ikke har noe forhold til henne. Og at han heller ikke kunne tenke seg å være utro mot meg. Og da skal jeg bare tro på det. Ut over det har jeg ikke noe til overs for andre menn/kvinner som legger seg etter partnere som er opptatt. Men vi har det som sagt ikke så bra. Og er vel på det stadiet at han mener at vi får det bedre hver for oss. Vi har jo en datter sammen på 21 mnd. Så jeg synes det er litt for enkelt å bare flytte fra hverandre. Og ja jeg vet det er dumt å ringe henne. Men det er faktisk ikke bare en sak mellom meg og han, hvis hun sender han meldinger og tar kontakt fordi hun er interessert.... Hun vet han er opptatt og har barn Enig i at hun skal holde seg unna, men det er kjæresten din som må sette en stopper for det. Og det må han gjøre hvis han vil at dere skal ha det bra. Jeg får og sender også meldinger, men passer på at jeg ikke sender for mye til enkelte personer, for at de ikke skal misforstå. Kanskje er hun bare ensom, men da må hun få seg en venninne, eller en singel venn. Tekstmeldinger virker så ufarlig, men jeg mener de ikke er det, når de ødelegger i et forhold. Tror problemet egentlig er at du ikke kjenner denne jenta, og ikke aner hva hennes motiver er. Og ikke minst; at kjæresten din ikke har gjort nok for å gjøre det ufarlig. Men gjort er gjort, og han synes sikkert det er uproblematisk å kutte henne ut. Når han får en melding fra henne som ikke er signert, kan han for eks. skrive: Hvem er du? Dere er ikke de eneste som har vært gjennom dette, og ofte er det ikke noe skummelt, men jeg vet om et par tilfeller hvor det har vært det, så jeg er litt skeptisk. Ikke anklag kjæresten din, bare si at det plager deg, og spør om han f.eks. kan skrive det jeg sa. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109474-hva-ligger-bak-sms-fra-henne-til-han/page/2/#findComment-647886 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dolina Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 De trenger ikke se hverandre hver dag for at de har noe mindre alvorlig på gang. Møter ikke flørten min på fritida, men ser han hver uke på jobb. Men konferanser er det verste. Da blir det som regel en del alkohol og flørting, så er det lett å havne på feil hotellrom. Det er veldig dumt av deg å ringe henne ja. Er det noen du bør prate med er det han. Hadde samboern til flørten min ringt meg hadde jeg jeg sagt "sorry, deres forhold er ikke min sak" og lagt på. Det er bare dumt å blande inn den tredje parten. Når forholdet ikke går så bra hjemme, er det vedig lett å bli blind av en annens oppmerksomhet, man føler seg levende igjen og tiltrekkende ovenfor det motsatte kjønn. Og det er lett å bli med på leken. Som fort kan bli noe mer alvorlig. Hadde pratet med han og krevd et ærlig svar. Og spurt hva han vil ha ut av forholdet deres. Jeg vil ikke ut av mitt forhold, elsker samboern min, men kollegaen min sjarmerer meg i senk. Og så har vi det så fint sammen. Blir ikke så rutine-prega som forholdet hjemme blir. men det blir bare patetisk å ringe henne, så ikke gjør situasjonen verre for degs elv. Han vil sikkert bli jævla forbanna på deg også, som mistenker han uten å prate med han først og ringer denne kollegaen. Hvis det bare er vennskaplig tull da, og ikke noe flørt (flørt i seg selv er jo lov) så legger du gullegget! Kanskje hele jobbsituasjonen hans vil bli annerledes. Og du stiller deg selv i et dårlig lys. "Hadde samboern til flørten min ringt meg hadde jeg jeg sagt "sorry, deres forhold er ikke min sak" og lagt på." Skremmende holdning... At man kan være så følelseskald, mener jeg. For det er sånn jeg oppfatter det. Du har iallefall ansvar for dine handlinger, og DU er med på å forkrøple et forhold ved å flørte så utstrakt med en gift mann. Hva vet du om kona hans sine følelser? Sett deg i hennes situasjon. Tenk litt ut over din egen verden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109474-hva-ligger-bak-sms-fra-henne-til-han/page/2/#findComment-647907 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dolina Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 I likhet med "mil", tror jeg også at denne kvinnen er interessert. Med en sånn mengde mailer og sms'er... Så jeg tror også at hun ikke har alle antenner intakt, eller at din mann gjør for lite for å vise at han ikke bryr seg om det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109474-hva-ligger-bak-sms-fra-henne-til-han/page/2/#findComment-647911 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dolina Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Han har jo ikke akkurat fortalt meg om sms'ene da. Det var jo tilfeldig at jeg fikk det nummeret videresendt. I går kveld ved halv ni tiden fikk han en melding. Det var fra henne. Hun var ute og drakk rødvin og lurte på hvordan det gikk i dag. Han skulle på et møte i går ang. overtakelse av ansvar for ny avdeling på jobb. Jeg kikket på meldingen ja, for han ville ikke si hvem han hadde fått melding fra, og jeg hadde ikke noe med det. Når jeg spurte hvem det var fra sa han at det hadde jeg ikke noe med. Hvordan kan hun spørre han om hvordan gikk det i dag ? hvis han ikke har snakket med henne, hverken per mail eller per sms. Høres ikke helt bra ut. Hva med å kreve et skikkelig svar/samtale fra mannen din? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109474-hva-ligger-bak-sms-fra-henne-til-han/page/2/#findComment-647918 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dol-leser Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Folk har tydeligvis veldig forskjellig oppfatning av hva som er flørt og ikke og hvor grensen går. De eksemplene på meldinger han har fått er jo helt "vanlige" meldinger som tikker inn på min mobil. Sender dem videre til mannen min når han er på jobb og trenger noe å le av jeg. OG jeg sender dem videre til kamerater jeg har, som jeg har fått f.eks via jobb eller kurs, hvor jeg ikke kjenner kona/ samboer. Nettopp fordi vi kanskje har blitt bekjente og jeg tror de takler vitsen. Noe mer er det jo ikke. Hdde blitt veldig lei meg hadde jeg fått vite at hun hadde blitt mistenksom og sjalu pga tullemeldinger. Men da kan jo han si i fra også at han ikke vil/ kan ta imot meldinger da. Ikke så vanskelig det vel. Men jeg blir litt nysgerrig når du syns disse meldingene er så ille. Det går vel på hva slags type humor man har- IKKE kritikk av din humor, bare en konstatering fra min side altså. Hvis han er en grei gutt til vanlig, er heller ikke meldinger noe å reagere på syns jeg. Cluet er vel at denne mannen skjuler sms'ene - og tilsynelatende møter denne dama (som sender så mange sms'er og mail) ganske sjelden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109474-hva-ligger-bak-sms-fra-henne-til-han/page/2/#findComment-647919 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MarieII Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 I likhet med "mil", tror jeg også at denne kvinnen er interessert. Med en sånn mengde mailer og sms'er... Så jeg tror også at hun ikke har alle antenner intakt, eller at din mann gjør for lite for å vise at han ikke bryr seg om det. Jeg har snakket med han om det. Jeg har jo vondt langt ned i magen. Han har ingen forståelse for min reaksjon, for som han sier, han har ikke noe på gang med denne kvinnen. Hun har sendt han to - tre moro sms, det kan vel ikke gjøre noe. Han ville ikke fortelle om meldingen som kom på tirsdag kveld, pga måten jeg spurte på. Men det som brister i min logikk er at i den stod det. "Sitter her og drikker rødvin, masse rødvin. Hvordan gikk det i dag ?" I seg selv ingen flørtende sms. Men når hun spør hvordan det gikk, så må hun ha visst at han skulle på møte angående ny avdeling på jobben sin, og når han da sier at han ikke har snakket med henne hverken pr sms, mail eller tlf, hvordan kan hun da stille et slikt spørsmål. Eneste type mail han mottar fra henne sier han er jobbmail, med f.eks. linker til spørreundersøkelser han skal legge ut for avdelingene sine som de skal svare på. Det han ikke skjønner oppe i alt dette da, er at jeg sikkert blir litt paranoid, fordi vi ikke har det noe bra, har nesten aldri sex etc. Og han kan være sjarmerende og blid, det var jo det jeg falt for. Hun er jo gift og bor langt unna, men ja jeg tror hun er interessert... Og når han i tillegg forteller at hun er hyggelig å snakke med, og det må jo være lov å snakke med andre. Ja selvfølgelig er det det, men må man skjule det. Jeg kan jo bare stikke innom på ettermiddagen på neste ledersamling. De foregår jo her i nærheten av Oslo hvor vi bor. Broren hans er også med, så unnskyldningen kan jo være å ta med datter for å hilse på siden han ser henne så sjelden. De har jo gjerne noen timer fri på ettermiddagen før middag etc... Huff jeg føler meg skikkelig dum, tråkket på, føler at jeg ikke møter noen forståelse, er sjalu ja, oppfører meg sikkert dumt, og har det veldig vondt fordi jeg ikke lenger vet om jeg kan stole på han som jeg skulle gifte meg med, dele livet med og få barn sammen med. Han mener jeg beskylder han urettmessig for å være utro, og derfor kan vi ikke lenger bo sammen, fordi han mener jeg er urimelig. Han mener at man må bare stole på hverandre. Ja selvfølgelig må man det. Men det er ikke lett når han skjuler ting, smålyver etc, fordi han skylder på at han ikke vet hvordan jeg reagerer. I dag sa han til og med at han så ikke noe galt i f.eks. å sitte på et hotellrom sammen f.eks. henne eller en annen dame å snakke utover natten. For man må jo stole på hverandre. Men hvor går grensen for hva som er akseptabelt da. Jeg synes ikke det er akseptabelt. Og hva er poenget ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109474-hva-ligger-bak-sms-fra-henne-til-han/page/2/#findComment-648027 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dolina Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg har snakket med han om det. Jeg har jo vondt langt ned i magen. Han har ingen forståelse for min reaksjon, for som han sier, han har ikke noe på gang med denne kvinnen. Hun har sendt han to - tre moro sms, det kan vel ikke gjøre noe. Han ville ikke fortelle om meldingen som kom på tirsdag kveld, pga måten jeg spurte på. Men det som brister i min logikk er at i den stod det. "Sitter her og drikker rødvin, masse rødvin. Hvordan gikk det i dag ?" I seg selv ingen flørtende sms. Men når hun spør hvordan det gikk, så må hun ha visst at han skulle på møte angående ny avdeling på jobben sin, og når han da sier at han ikke har snakket med henne hverken pr sms, mail eller tlf, hvordan kan hun da stille et slikt spørsmål. Eneste type mail han mottar fra henne sier han er jobbmail, med f.eks. linker til spørreundersøkelser han skal legge ut for avdelingene sine som de skal svare på. Det han ikke skjønner oppe i alt dette da, er at jeg sikkert blir litt paranoid, fordi vi ikke har det noe bra, har nesten aldri sex etc. Og han kan være sjarmerende og blid, det var jo det jeg falt for. Hun er jo gift og bor langt unna, men ja jeg tror hun er interessert... Og når han i tillegg forteller at hun er hyggelig å snakke med, og det må jo være lov å snakke med andre. Ja selvfølgelig er det det, men må man skjule det. Jeg kan jo bare stikke innom på ettermiddagen på neste ledersamling. De foregår jo her i nærheten av Oslo hvor vi bor. Broren hans er også med, så unnskyldningen kan jo være å ta med datter for å hilse på siden han ser henne så sjelden. De har jo gjerne noen timer fri på ettermiddagen før middag etc... Huff jeg føler meg skikkelig dum, tråkket på, føler at jeg ikke møter noen forståelse, er sjalu ja, oppfører meg sikkert dumt, og har det veldig vondt fordi jeg ikke lenger vet om jeg kan stole på han som jeg skulle gifte meg med, dele livet med og få barn sammen med. Han mener jeg beskylder han urettmessig for å være utro, og derfor kan vi ikke lenger bo sammen, fordi han mener jeg er urimelig. Han mener at man må bare stole på hverandre. Ja selvfølgelig må man det. Men det er ikke lett når han skjuler ting, smålyver etc, fordi han skylder på at han ikke vet hvordan jeg reagerer. I dag sa han til og med at han så ikke noe galt i f.eks. å sitte på et hotellrom sammen f.eks. henne eller en annen dame å snakke utover natten. For man må jo stole på hverandre. Men hvor går grensen for hva som er akseptabelt da. Jeg synes ikke det er akseptabelt. Og hva er poenget ? Han har ingen forståelse for din reaksjon, skriver du. Har du forklart fullt ut hva du tenker og hvordan du føler det? At du er redd for å miste ham? Har du fortalt at du er glad i ham (jeg antar at du er det, selv om forholdet deres er dårlig), at det er det som ligger til grunn for dine reaksjoner? At dere har et dårlig forhold nå, at sexlivet er dødt, er vel med på å gjøre deg enda mer bekymret når en annen kvinne har kontakt med din mann. Hun oppleves vel som en større trussel da, enn om forholdet deres var godt. Vdr hennes spørsmål om hvordan dagen gikk, så kan jo han ha nevnt det i en av "forretningsmailene" deres. De har jo snakket med hverandre, så det er ikke så merkelig da. At hun skriver at hun drikker rødvin, mye rødvin, kan kanskje rett og slett være så enkelt. Hun har jo drukket litt. Trenger kanskje ikke ligge så mye i det. Men man vet jo aldri. Synes ikke du oppfører deg dumt. Det er en helt naturlig reaksjon. Du er reagerer på det som du oppfatter som en trussel mot din manns og ditt forhold. Det virker som om du reflekterer godt over dette, spør om råd - og overveier hva du skal gjøre, og du vil ikke gjøre noe dumt. Så jeg vil kalle deg alt annet enn dumt. Jeg forstår godt din reaksjon. For at man skal kunne stole på hverandre, krever det også ta han ikke skjuler noe for deg - og ikke eventuellt tilbringer en hel natt på hotellrom med en kvinne han har beskrevet som hyggelig, når dere har det dårlig i deres forhold? Det er ikke å innby til tillit, vil jeg si. Selv om han kanskje ikke ønsker å oppnå noe med denne damen, så bør han vise respekt for deg og dine følelser, i denne situasjonene - og ellers. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109474-hva-ligger-bak-sms-fra-henne-til-han/page/2/#findComment-648051 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "elskerinna" Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 "Hadde samboern til flørten min ringt meg hadde jeg jeg sagt "sorry, deres forhold er ikke min sak" og lagt på." Skremmende holdning... At man kan være så følelseskald, mener jeg. For det er sånn jeg oppfatter det. Du har iallefall ansvar for dine handlinger, og DU er med på å forkrøple et forhold ved å flørte så utstrakt med en gift mann. Hva vet du om kona hans sine følelser? Sett deg i hennes situasjon. Tenk litt ut over din egen verden. jeg hadde svart nettopp det jeg skrev (snakker nå om MIN situasjon). nettopp fordi det er han som begynte å legge an/flørte med meg, så har vi bare fortsatt flørten. Hvordan deres forhold er er rett og slett ikke min sak. Så lenge ikke det bare er jeg som sender han meldinger, mail osv. og ikke får svar. Da hadde jeg så klart kuttet ut. Er an annen sak hvis ejg hadde lagt meg flat etter hn, og han hadde prøvd å oversett det. Da kunne samboern hans gjerne ringt og vært forbanna på meg. men synes du det er riktig at jeg skal få skyllebøtta fordi han legger an på meg? Synes ikke det jeg! Om de går fra hverandre er ikke mitt problem, han har selv lagt opp til det. Er han som velger å risikere forholdet sitt. jeg har tross alt nok med mitt eget forhold. Og nei jeg er ikke kald i det hele tatt. Men andres forhold er ærlig talt ikke min oppgave å redde. Jeg splitter ingen heller, det velger mannen selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109474-hva-ligger-bak-sms-fra-henne-til-han/page/2/#findComment-648076 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg har snakket med han om det. Jeg har jo vondt langt ned i magen. Han har ingen forståelse for min reaksjon, for som han sier, han har ikke noe på gang med denne kvinnen. Hun har sendt han to - tre moro sms, det kan vel ikke gjøre noe. Han ville ikke fortelle om meldingen som kom på tirsdag kveld, pga måten jeg spurte på. Men det som brister i min logikk er at i den stod det. "Sitter her og drikker rødvin, masse rødvin. Hvordan gikk det i dag ?" I seg selv ingen flørtende sms. Men når hun spør hvordan det gikk, så må hun ha visst at han skulle på møte angående ny avdeling på jobben sin, og når han da sier at han ikke har snakket med henne hverken pr sms, mail eller tlf, hvordan kan hun da stille et slikt spørsmål. Eneste type mail han mottar fra henne sier han er jobbmail, med f.eks. linker til spørreundersøkelser han skal legge ut for avdelingene sine som de skal svare på. Det han ikke skjønner oppe i alt dette da, er at jeg sikkert blir litt paranoid, fordi vi ikke har det noe bra, har nesten aldri sex etc. Og han kan være sjarmerende og blid, det var jo det jeg falt for. Hun er jo gift og bor langt unna, men ja jeg tror hun er interessert... Og når han i tillegg forteller at hun er hyggelig å snakke med, og det må jo være lov å snakke med andre. Ja selvfølgelig er det det, men må man skjule det. Jeg kan jo bare stikke innom på ettermiddagen på neste ledersamling. De foregår jo her i nærheten av Oslo hvor vi bor. Broren hans er også med, så unnskyldningen kan jo være å ta med datter for å hilse på siden han ser henne så sjelden. De har jo gjerne noen timer fri på ettermiddagen før middag etc... Huff jeg føler meg skikkelig dum, tråkket på, føler at jeg ikke møter noen forståelse, er sjalu ja, oppfører meg sikkert dumt, og har det veldig vondt fordi jeg ikke lenger vet om jeg kan stole på han som jeg skulle gifte meg med, dele livet med og få barn sammen med. Han mener jeg beskylder han urettmessig for å være utro, og derfor kan vi ikke lenger bo sammen, fordi han mener jeg er urimelig. Han mener at man må bare stole på hverandre. Ja selvfølgelig må man det. Men det er ikke lett når han skjuler ting, smålyver etc, fordi han skylder på at han ikke vet hvordan jeg reagerer. I dag sa han til og med at han så ikke noe galt i f.eks. å sitte på et hotellrom sammen f.eks. henne eller en annen dame å snakke utover natten. For man må jo stole på hverandre. Men hvor går grensen for hva som er akseptabelt da. Jeg synes ikke det er akseptabelt. Og hva er poenget ? Jeg skjønner at dette ikke er lett. Og at oppmerksomhet fra en annen kvinne oppleves som en større trussel i et dårlig forhold enn i et godt. Men du må også forstå at samboeren din føler seg urettferdig angrepet. Han har ike gjort noe galt. Det er moro å flørte litt og alle nyter vi vel oppmerksomheten fra beundrere. Kanskje særlig er det godt og litt spennende hvis vi sliter hjemme. Jeg synes du skal overse denne dama, ikke konfronter ham med meldinger eller annen kontakt. Stol på ham når han forsikrer deg om at han ikke vil være utro, og vær glad for det. Men si til ham at du så gjerne vil at dere skal få det bedre sammen, og prøv å få ham til å fortelle hva han oppfatter som galt og problematisk i forholdet mellom dere, snakk åpent sammen om hva dere eventuelt savner og hvilke forslag dere har for å få det bedre. Ikke sett piggene ut hvis han kritiserer deg, vær heller glad for at han tør å si det. Si at du lengter etter ham og er veldig glad i ham. Jeg tror ikke han mener alvorlig at dere bør gå fra hverandre, det er lett å slenge ut slikt hvis man blir såret av urettferdige beskyldninger. At denne dama antakelig er interessert i ham er jeg enig i. Men det blir likevel ikke noe forhold ut av det hvis interessen ikke er gjengjeldt. Og meldinger på SMS høres ofte mer intime ut enn de er ment. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109474-hva-ligger-bak-sms-fra-henne-til-han/page/2/#findComment-648084 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dolina Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 jeg hadde svart nettopp det jeg skrev (snakker nå om MIN situasjon). nettopp fordi det er han som begynte å legge an/flørte med meg, så har vi bare fortsatt flørten. Hvordan deres forhold er er rett og slett ikke min sak. Så lenge ikke det bare er jeg som sender han meldinger, mail osv. og ikke får svar. Da hadde jeg så klart kuttet ut. Er an annen sak hvis ejg hadde lagt meg flat etter hn, og han hadde prøvd å oversett det. Da kunne samboern hans gjerne ringt og vært forbanna på meg. men synes du det er riktig at jeg skal få skyllebøtta fordi han legger an på meg? Synes ikke det jeg! Om de går fra hverandre er ikke mitt problem, han har selv lagt opp til det. Er han som velger å risikere forholdet sitt. jeg har tross alt nok med mitt eget forhold. Og nei jeg er ikke kald i det hele tatt. Men andres forhold er ærlig talt ikke min oppgave å redde. Jeg splitter ingen heller, det velger mannen selv. Synes fortsatt det høres egoistisk ut. Hvorfor ikke bare kutte kontakten selv om han ikke gjør det - hvis du vil ta hensyn til henne. Om han ikke er moden nok til å la være, så kunne vel du være det? Skal man spille med på noe man ikke legger noe i, til tross for at man "ikke startet det" - når man vet hva konsekvensen kan bli? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109474-hva-ligger-bak-sms-fra-henne-til-han/page/2/#findComment-648087 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 jeg hadde svart nettopp det jeg skrev (snakker nå om MIN situasjon). nettopp fordi det er han som begynte å legge an/flørte med meg, så har vi bare fortsatt flørten. Hvordan deres forhold er er rett og slett ikke min sak. Så lenge ikke det bare er jeg som sender han meldinger, mail osv. og ikke får svar. Da hadde jeg så klart kuttet ut. Er an annen sak hvis ejg hadde lagt meg flat etter hn, og han hadde prøvd å oversett det. Da kunne samboern hans gjerne ringt og vært forbanna på meg. men synes du det er riktig at jeg skal få skyllebøtta fordi han legger an på meg? Synes ikke det jeg! Om de går fra hverandre er ikke mitt problem, han har selv lagt opp til det. Er han som velger å risikere forholdet sitt. jeg har tross alt nok med mitt eget forhold. Og nei jeg er ikke kald i det hele tatt. Men andres forhold er ærlig talt ikke min oppgave å redde. Jeg splitter ingen heller, det velger mannen selv. Rådet mitt om korrekturlesning kom visst for seint. Sånn kan det gå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109474-hva-ligger-bak-sms-fra-henne-til-han/page/2/#findComment-648092 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodluck Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 De treffes ikke hver uke. Ledersamlingen er kun 4 ganger i året. Jeg har spurt han. Han sier han ikke har noe forhold til henne. Og at han heller ikke kunne tenke seg å være utro mot meg. Og da skal jeg bare tro på det. Ut over det har jeg ikke noe til overs for andre menn/kvinner som legger seg etter partnere som er opptatt. Men vi har det som sagt ikke så bra. Og er vel på det stadiet at han mener at vi får det bedre hver for oss. Vi har jo en datter sammen på 21 mnd. Så jeg synes det er litt for enkelt å bare flytte fra hverandre. Og ja jeg vet det er dumt å ringe henne. Men det er faktisk ikke bare en sak mellom meg og han, hvis hun sender han meldinger og tar kontakt fordi hun er interessert.... Hun vet han er opptatt og har barn Du skriver at han er på det stadiet at han mener dere vil ha det bedre hver for dere. Og han vet godt hvor han har deg. Hvorfor ikke gjøre han litt forvirret, hvorfor ikke fremstå som sterk og klar for et brudd? Tiggende, sytende, bedende, masete, sjalu partnere bare ødelegger enda mer. Finn frem all styrke i deg og ikke la han vite hvor vondt du har det. Han må bli litt forvirret og usikker på hvor han har deg, da først tror jeg han egentlig kommer på å tenke over hvordan han føler det i forhold til det å bo hver for dere. Nå vet han helt sikkert at du vil kjempe og sloss for forholdet, og jo mer du kjemper for å holde fast, dess mer kjemper han for å komme løs. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109474-hva-ligger-bak-sms-fra-henne-til-han/page/2/#findComment-648101 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dolina Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Rådet mitt om korrekturlesning kom visst for seint. Sånn kan det gå. Vi får overse det, og tro at det kan være noen andre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109474-hva-ligger-bak-sms-fra-henne-til-han/page/2/#findComment-648103 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Synes fortsatt det høres egoistisk ut. Hvorfor ikke bare kutte kontakten selv om han ikke gjør det - hvis du vil ta hensyn til henne. Om han ikke er moden nok til å la være, så kunne vel du være det? Skal man spille med på noe man ikke legger noe i, til tross for at man "ikke startet det" - når man vet hva konsekvensen kan bli? Av prinsipp sier jeg aldri 110%, men du verden så enig jeg er med deg, dolina. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109474-hva-ligger-bak-sms-fra-henne-til-han/page/2/#findComment-648107 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Vi får overse det, og tro at det kan være noen andre. Ja, hehe. Men Babette er dessverre som en gammel ugle. Lite går henne hus forbi. I tillegg er hun kronisk nysgjerrig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109474-hva-ligger-bak-sms-fra-henne-til-han/page/2/#findComment-648112 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dolina Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Av prinsipp sier jeg aldri 110%, men du verden så enig jeg er med deg, dolina. Hyggelig å høre. Videre vil jeg si at det jeg synes det er veldig trist å høre at noen ikke tar mer ansvar for sine handlinger. Slik som med elskerinner/elskere og flørter som legger alt ansvar over på "den som starter" og holder det mest i gang. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109474-hva-ligger-bak-sms-fra-henne-til-han/page/2/#findComment-648119 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dolina Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Ja, hehe. Men Babette er dessverre som en gammel ugle. Lite går henne hus forbi. I tillegg er hun kronisk nysgjerrig. hehe, høres ut som en fremtidig eldre dame som sitter bak kjøkkengardinene og følger med på alt som foregår i nabolaget. Alltid oppdatert om alt som skjer 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109474-hva-ligger-bak-sms-fra-henne-til-han/page/2/#findComment-648122 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 hehe, høres ut som en fremtidig eldre dame som sitter bak kjøkkengardinene og følger med på alt som foregår i nabolaget. Alltid oppdatert om alt som skjer Ja, jeg er helt klart ei potensiell sladrekjerring. Og er klar over at jeg sitter inne med mye dynamitt. Men stort sett klarer jeg å holde tett. Trur eg.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109474-hva-ligger-bak-sms-fra-henne-til-han/page/2/#findComment-648160 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dolina Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Ja, jeg er helt klart ei potensiell sladrekjerring. Og er klar over at jeg sitter inne med mye dynamitt. Men stort sett klarer jeg å holde tett. Trur eg.... *ler* Ha en fin dag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109474-hva-ligger-bak-sms-fra-henne-til-han/page/2/#findComment-648195 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 *ler* Ha en fin dag. Det samme til deg! Er nicket ditt å oppfatte som dol-ina eller do-lina? Refererer det til dol eller do? Jeg kunne tenke meg å skifte til Dassbabette. Litt stilig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109474-hva-ligger-bak-sms-fra-henne-til-han/page/2/#findComment-648316 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.