Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prust

Det er sannsynligvis en urinveisinfeksjon. Ta med urinprøve og gå til legen. Trolig får du en antibiotikakur som tar knekken på bekteriene. Husk å be dem om å sende bakterier til dyrking, i tilfelle de bommer på pennicillinen.

Husk alltid å tisse etter samleie, slik at du får skylt ut bakterier fra urinrøret! Du bør også drikke mye 2-3 liter vann i døgnet.

Kizza1365380506

Om du bare har det av og til trenger det ikke være så alvorlig. Du kan jo levere en urinprøve for sikkerhets skyld. Jeg har også disse tendensene av og til og da drikker jeg mye appelsinjuice og vann samt at jeg spyler meg med vann i dusjen. Bruker ikke såpe. Håper det kan hjelpe deg og.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...