Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest fabio

sex og orgasme og sånt. jeg leser litt på forumet her og får inntrykk av at enten kommer mannen for tidlig eller så kommer han i tide (, eller ikke i det hele tatt). det virker som om mannens penis er som trenger så og så mye stimulans, så kommer orgasmen lurende.

er det ingen andre enn meg som kan styre dette som jeg vil? er ganske trent i dette, men det er litt oppsiktsvekkende å søke i forum.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109499-n%C3%A5r-vi-snakker-om/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fabio

Når man legger inn et innlegg her så er det sjeldent med problemstillingen at alt funker som det skal.

"

Hei, sexlivet mitt er veldig godt, og nå har jeg etterhvert opptrent god kontroll slik at jeg kan komme når jeg vil. Kan noen hjelpe meg?

"

MEN, som du selv kan se, så innholder innlegget mitt også et spørsmål...

dette inlegget var nok ment for de seriøse, sorry hvis jeg kanskje ga uttrykk for noe annet.

MEN, som du selv kan se, så innholder innlegget mitt også et spørsmål...

dette inlegget var nok ment for de seriøse, sorry hvis jeg kanskje ga uttrykk for noe annet.

Spørsmålet virket retorisk mer enn undrende.

Jeg kan ikke styre det som jeg vil, men jeg har en viss grad av kontroll pluss at jeg bruker triks som å roe ned tempoet, bytte stillinger og teknikk og slikt.

Jeg tror de fleste er som meg, men noen er som deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...