Gjest oslo23 Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Vet ikke om dette passer best i samliv eller seksualitet, men, men. Ok, scenarioet: Det gjelder en jente jeg har vært på hils med et års tid, men som jeg begynte å bli virkelig godt kjent med for ca to måneder siden, via en av de tilfeldigheten da man plutselig bare begynner å snakke sammen, og finner ut at denne personen faktisk er meget interessant. Vi er meget samstemte, trives godt i hverandres selskap, og det virker som om vi har de samme prioriteringene (begge er 23). Har vært mye sammen den siste tiden. Vi har gjort det klart ovenfor hverandre at vi er interessert i noe mer. Begge ønsker å satse på noe virkelig seriøst, og vil derfor bruke god tid utover høsten på å bli kjent før vi "offisielt" går inn i et forhold. Vi har klart å unngå den farlige, stormfulle forelskelsen(så langt), men har i større og større grad begynt å bry oss om hverandre, over tid. I sommer vil jeg dessverre se henne bare innimellom, men forventningene om høsten er der, fra begge sider. Det har kommet til en del heftig roting, men ikke noe mer enda. Og her er saken. Hun er en meget flott dame, av typen snu-seg-etter-på-gata, mens jeg er mer middels. Ikke helt avskrekkende, men langt fra typen damene kaster seg over på fest. Sånn sett var hennes interesse for meg meget overraskende. Hun har et lengre (3 år) forhold bak seg, avsluttet for et par år siden. Jeg har ingenting, har kun hatt sex med en kvinne, noen få ganger for flere år siden. Det var heller labre greier. Jeg kommer altfor fort, og har også meget liten penis, knappe 10 cm og 10-11 cm omkrets erigert.Sexlivet er jo for de fleste en meget, meget viktig del av forholdet, men gjerne noe av det siste en finner ut av, iallfall slik vi to driver på. Så jeg lurer på om jeg skulle "advare" henne, eller ta opp temaet på en eller annen måte, og i tilfelle hvordan. For meg er det ikke så viktig, klarer meg helt fint uten mye sex, men vil jo at hun skal ha det bra. På den fronten også. Og når hun stort sett kan håndplukke de hun vil ha, så blir jo min usikkerhet dertil. Dette hørest kanskje tåpelig ut. Men jeg kan bare forestille meg hvor kjipt det må være for en kvinne å bruke lang tid på å få i gang noe med en mann, for så til sist å finne ut at en så viktig del av samlivet fungerer dårlig. Hvordan ville damene her reagert på at drømmemannen ellers var elendig i senga? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109529-d%C3%A5rlig-p%C3%A5-sexfronten-b%C3%B8r-hun-advares/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilene1365380268 Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg ville ikke ha "advart" henne. Heller ikke snakket om "problemet" i det hele tatt. Men selvsagt kan dette være en grunn, til at hun senere trekker seg unna. Jeg selv hadde f.eks blitt skuffet dersom typen jeg likte ikke hadde skikkelig ereksjon, men var halvslapp... Nyt dagen i dag, og ikke bekymre deg for noe i fremtiden. At du er liten nedentil, overskygges sikkert dersom du har andre flotte egenskaper. Selvbildet ditt er viktigst. Er du blyg naken eller viser du deg stolt fram? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109529-d%C3%A5rlig-p%C3%A5-sexfronten-b%C3%B8r-hun-advares/#findComment-646563 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Det høres kanskje forferdelig ut, men du burde fortelle henne dette. "knappe 10 cm og 10-11 cm omkrets" er rett og slett for lite for de fleste. Brutalt men sant. Så kan ekspertene komme å fortelle at "det er ikke størrelsen det kommer ann på osv", og det er det selvsagt ikke. Dog er et minstekrav påkrevd av de fleste. Tunge, fingre, hva som helst - jenter vil ha pikk. Syntes selvfølgelig det er leit for deg, men jeg tror du får endel svar ved å fortelle på forhånd. Elsker hun deg uansett - så er jo alt greit. Ler hun, eller finner på noe annet når du tar av deg klærne, er vel ikke alt fullt så greit for din del. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109529-d%C3%A5rlig-p%C3%A5-sexfronten-b%C3%B8r-hun-advares/#findComment-646595 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dolina Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Det høres jo helt fint ut. Du skal ikke se bort i fra at hun vil sette pris på det. Mitt tips er at du sier som det er, at du er litt uerfaren og at ting må utvikle seg derfra. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109529-d%C3%A5rlig-p%C3%A5-sexfronten-b%C3%B8r-hun-advares/#findComment-646637 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Nei. Du skal da aldeles ikke advare henne etter min mening. Selv om det er oppriktig ment fra din side så vil jeg nesten si at det er å undervurdere henne å tro at hun ikke vil ha deg om penisen er liten og du har liten erfaring. Så overfladisk er vel hun vel neppe. Isåfall fortjener du da bedre! At du kan fortelle om dine erfaringer og usikkerhet (og hun om sine) er en annen sak. Det vil hun nok ta veldig positivt at du åpner deg for henne og viser henne slik tillit før dere hopper til køys. Tror du bekymrer deg unødig!Lykke til:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109529-d%C3%A5rlig-p%C3%A5-sexfronten-b%C3%B8r-hun-advares/#findComment-646655 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Nei. Du skal da aldeles ikke advare henne etter min mening. Selv om det er oppriktig ment fra din side så vil jeg nesten si at det er å undervurdere henne å tro at hun ikke vil ha deg om penisen er liten og du har liten erfaring. Så overfladisk er vel hun vel neppe. Isåfall fortjener du da bedre! At du kan fortelle om dine erfaringer og usikkerhet (og hun om sine) er en annen sak. Det vil hun nok ta veldig positivt at du åpner deg for henne og viser henne slik tillit før dere hopper til køys. Tror du bekymrer deg unødig!Lykke til:) "liten erfaring" er vel knapt en bakdel, snarere en fordel. De færreste vil ha en/ei som har pult rundt på det de kan komme over/få. Det er utstyret til denne gutten som ikke strekker til for de fleste. Å si noe annet er jo direkte jug. Derfor bør han fortelle at han har et "lite" problem, istedenfor å risikere å stå der med k**** i hånden, og jenta flirende avsted. Som jeg sier, er hun oppriktig forelsket i han, går det sikkert greit - hvis ikke har han et par problemer. Ikke lat som noe annet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109529-d%C3%A5rlig-p%C3%A5-sexfronten-b%C3%B8r-hun-advares/#findComment-646717 Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyBlue Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Nei. Du skal da aldeles ikke advare henne etter min mening. Selv om det er oppriktig ment fra din side så vil jeg nesten si at det er å undervurdere henne å tro at hun ikke vil ha deg om penisen er liten og du har liten erfaring. Så overfladisk er vel hun vel neppe. Isåfall fortjener du da bedre! At du kan fortelle om dine erfaringer og usikkerhet (og hun om sine) er en annen sak. Det vil hun nok ta veldig positivt at du åpner deg for henne og viser henne slik tillit før dere hopper til køys. Tror du bekymrer deg unødig!Lykke til:) Jeg støtter meg absolutt til tigertroll's innlegg, og tar mer eller mindre avstand til shandy sine. Det er fullt mulig å ha et flott sexliv selv om mannen har mindre penis enn gjennomsnittet. Forsøk å slapp av og ikke la usikkerheten din ødelegge lidenskapen deres! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109529-d%C3%A5rlig-p%C3%A5-sexfronten-b%C3%B8r-hun-advares/#findComment-646730 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 "liten erfaring" er vel knapt en bakdel, snarere en fordel. De færreste vil ha en/ei som har pult rundt på det de kan komme over/få. Det er utstyret til denne gutten som ikke strekker til for de fleste. Å si noe annet er jo direkte jug. Derfor bør han fortelle at han har et "lite" problem, istedenfor å risikere å stå der med k**** i hånden, og jenta flirende avsted. Som jeg sier, er hun oppriktig forelsket i han, går det sikkert greit - hvis ikke har han et par problemer. Ikke lat som noe annet. ""liten erfaring" er vel knapt en bakdel, snarere en fordel. De færreste vil ha en/ei som har pult rundt på det de kan komme over/få." Alt det der et definisjonsspørsmål ut fra egne erfaringer og preferanser. Liten erfaring oppfattes for noen negativt (hvorfor har vedkommende lite erfaring? sosiale problemer?), mens for noen er det et pluss. Likeledes med mye erfaring. Og hva er mye erfaring? Gidder ikke den diskusjonen igjen:-) Jeg er ikke enig med deg Shandy i at utstyret ikke strekker til for de fleste. Definèr de fleste da? Sex eller kjærlighet? Er det bare sex, så er det utseendet og attributter som står langt opp på lista ja, men er det kjærlighet så er jeg ikke enig. Da er det en del av en pakke hvor helheten, ømheten, hengivenheten osv teller mye også for sexens sin del. Gode elskere er mer enn pikkens lengde -det mener jeg. Det betyr ikke at jeg ikke setter pris på en stor pikk -det må også være lov. Men hadde jeg møtt drømmeprinsen som hadde alt annet bortsett fra at han "manglet" noen cm, så tror jeg ikke at det hadde spillt noen rolle for meg. Du skriver jo også at hvis hun er virkelig glad i han så "går det sikkert greit", så du skiller jo også på forhold basert på sex og kjærlighet.(? Implisitt så er hun ikke noe å satse på hvis hun ikke aksepterer det. Og det er jo fair enough.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109529-d%C3%A5rlig-p%C3%A5-sexfronten-b%C3%B8r-hun-advares/#findComment-646746 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 ""liten erfaring" er vel knapt en bakdel, snarere en fordel. De færreste vil ha en/ei som har pult rundt på det de kan komme over/få." Alt det der et definisjonsspørsmål ut fra egne erfaringer og preferanser. Liten erfaring oppfattes for noen negativt (hvorfor har vedkommende lite erfaring? sosiale problemer?), mens for noen er det et pluss. Likeledes med mye erfaring. Og hva er mye erfaring? Gidder ikke den diskusjonen igjen:-) Jeg er ikke enig med deg Shandy i at utstyret ikke strekker til for de fleste. Definèr de fleste da? Sex eller kjærlighet? Er det bare sex, så er det utseendet og attributter som står langt opp på lista ja, men er det kjærlighet så er jeg ikke enig. Da er det en del av en pakke hvor helheten, ømheten, hengivenheten osv teller mye også for sexens sin del. Gode elskere er mer enn pikkens lengde -det mener jeg. Det betyr ikke at jeg ikke setter pris på en stor pikk -det må også være lov. Men hadde jeg møtt drømmeprinsen som hadde alt annet bortsett fra at han "manglet" noen cm, så tror jeg ikke at det hadde spillt noen rolle for meg. Du skriver jo også at hvis hun er virkelig glad i han så "går det sikkert greit", så du skiller jo også på forhold basert på sex og kjærlighet.(? Implisitt så er hun ikke noe å satse på hvis hun ikke aksepterer det. Og det er jo fair enough.. ""liten erfaring" er vel knapt en bakdel, snarere en fordel. De færreste vil ha en/ei som har pult rundt på det de kan komme over/få."" ---------- "Alt det der et definisjonsspørsmål ut fra egne erfaringer og preferanser. Liten erfaring oppfattes for noen negativt (hvorfor har vedkommende lite erfaring? sosiale problemer?), mens for noen er det et pluss. Likeledes med mye erfaring. Og hva er mye erfaring? Gidder ikke den diskusjonen igjen:-)" Nei, den diskusjonen gidder vi ikke igjen. Jeg tror du vet hva jeg mener. Men for å si det på min måte: Mange partnere er ikke det samme som god erfaring. God erfaring får man ved å ha et langt og godt sexliv med en fast partner. "Jeg er ikke enig med deg Shandy i at utstyret ikke strekker til for de fleste. Definèr de fleste da? Sex eller kjærlighet?" Hmm, jeg tror de fleste ville blitt litt skuffet over en pikk på 10 cm. Når omkretsen i tillegg er 10 -11 er det ikke mye å skryte av(desverre). Noen klarer vel å skjule skuffelsen - kanskje. "Er det bare sex, så er det utseendet og attributter som står langt opp på lista ja, men er det kjærlighet så er jeg ikke enig. Da er det en del av en pakke hvor helheten, ømheten, hengivenheten osv teller mye også for sexens sin del." Men dette vet ikke innskriver enda. Han føler seg i utgangspunktet underlegen, og at hun er langt bedre enn han. Mulighetene er også tilstede for at hun ser på han som en venn. Hva vet vi. "Gode elskere er mer enn pikkens lengde -det mener jeg. Det betyr ikke at jeg ikke setter pris på en stor pikk -det må også være lov. Men hadde jeg møtt drømmeprinsen som hadde alt annet bortsett fra at han "manglet" noen cm, så tror jeg ikke at det hadde spillt noen rolle for meg." Kanskje, kanskje ikke. Men her er det ikke snakk om å mangle noen få cm, men ganske mange. Så kan man si, at den rekker fint inn til g- punktet, men det gjør en finger også. Sorry, den strekker ikke til. "Du skriver jo også at hvis hun er virkelig glad i han så "går det sikkert greit", så du skiller jo også på forhold basert på sex og kjærlighet.(?" Jeg mener det er sånn, at hvis hun er altoppslukende forelsket i han, så kan det gå, men ikke ellers. Da vil han bare bli enda mer lei seg. Så derfor - bør han fortelle henne på forhånd. Han har et lite problem ja, og det å si noe annet er tull. "Implisitt så er hun ikke noe å satse på hvis hun ikke aksepterer det. Og det er jo fair enough" Hmm, men hvem andre skal han satse på? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109529-d%C3%A5rlig-p%C3%A5-sexfronten-b%C3%B8r-hun-advares/#findComment-646774 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ova Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg kom til å tenke på naboen da jeg leste dette. Det var slik at min mann og naboen og flere til hadde dusjet sammen. Da min mann kom hjem, fortalte han at han hadde lagt merke til at naboen hadde så liten penis. Og jeg sier noe slikt: Han kan da ikke være så mye hemmet, med tanke på -det- folkehuset hjemme.( mange barn) Og min mann legger til : Og han var jo ikke noe sjenert for å stille sammen med oss andre i dusjen, heller ! Selvfølelsen, oslo23 *********** Det er jo fokusert så mye på denne størrelsen. Kan ikke gi deg noe sikkert svar på dette. Leste en gang noe en ekspert hadde skrevet ang. dette- "størrelser" hos hun og han. Han hadde ikke funnet ut at folk ikke "passet" sammen på den måten på grunn av størrelse.( begge veier) Om du skal fortelle om dette på forhånd? Nei, jeg tror faktisk ikke det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109529-d%C3%A5rlig-p%C3%A5-sexfronten-b%C3%B8r-hun-advares/#findComment-646804 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Nei, jeg synes ikke hun skal advares. En sexopplevelse er høyst individuell og du skal ikke få forhånd be om unnskyldning for noe hun kanskje vil synes er veldig bra. Det er litt turn off. Jeg synes istedenfor du skal rette opp ryggen og kjøre på 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109529-d%C3%A5rlig-p%C3%A5-sexfronten-b%C3%B8r-hun-advares/#findComment-646826 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg skjønner problem stillingen din, men tror ikke at du skal advare henne. Men om du ikke er av de største så fokuser desto mer på hva alt annet du kan gjøre med henne. Det er så utrolig mye å spille på at du kan tilfredsstille henne så det suser med andre teknikker enn å bare pumpe ut og inn. Jeg har nevnt det før her inne, men sier det en gang til, ei jeg har snakket med en gang, som har hatt flere under elskere, sa at den beste elskeren hun noen gang har hatt var en som var impotent og det sier utrolig mye. Han fokuserte på alt det andre, enn å pumpe ut og inn, og ble veldig dyktig på det. Så med andre ord, du kan bli en superelsker bare du gjør tingene rett, du trenger ikke en kjempestake for å bli det. Lykke til:-)) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109529-d%C3%A5rlig-p%C3%A5-sexfronten-b%C3%B8r-hun-advares/#findComment-646845 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Det er greit at du har innsikt i at penis selvsagt betyr noe for en kvinne. Men penis alene gjør ingen underverker. Penis er tross alt montert fast på en mann og denne mannen er viktig. I stedet for å fokusere på det du ikke kan gi eller har, nemlig stor penis, bør du strekke deg for å lære deg å bli en god elsker. Hender, munn, kropp, stemmen... Teknikker kan læres. Følelser gjør veldig mye. Dessuten bør du finne ut hvordan du skal håndtere tidlig sædavgang - det er et større 'problem' enn liten penis. Du kan f.eks. la det stå til med en gang og være klar for en lengre runde to. Du kan onanere av deg en orgasme (i skjul før du treffer henne?) slik at utholdenheten blir større. Du kan klemme til ved rota av penis og stagnere orgasmefølelsen. Uansett - det er helt meningsløst å fortelle henne om din penis på forhånd. For det første vil du høres rimelig ynkelig ut, for det andre må du satse for å vinne og det gjør du ikke ved å være defensiv. Lykke til med kjærligheten og seksuallivet 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109529-d%C3%A5rlig-p%C3%A5-sexfronten-b%C3%B8r-hun-advares/#findComment-646857 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dolina Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 ""liten erfaring" er vel knapt en bakdel, snarere en fordel. De færreste vil ha en/ei som har pult rundt på det de kan komme over/få."" ---------- "Alt det der et definisjonsspørsmål ut fra egne erfaringer og preferanser. Liten erfaring oppfattes for noen negativt (hvorfor har vedkommende lite erfaring? sosiale problemer?), mens for noen er det et pluss. Likeledes med mye erfaring. Og hva er mye erfaring? Gidder ikke den diskusjonen igjen:-)" Nei, den diskusjonen gidder vi ikke igjen. Jeg tror du vet hva jeg mener. Men for å si det på min måte: Mange partnere er ikke det samme som god erfaring. God erfaring får man ved å ha et langt og godt sexliv med en fast partner. "Jeg er ikke enig med deg Shandy i at utstyret ikke strekker til for de fleste. Definèr de fleste da? Sex eller kjærlighet?" Hmm, jeg tror de fleste ville blitt litt skuffet over en pikk på 10 cm. Når omkretsen i tillegg er 10 -11 er det ikke mye å skryte av(desverre). Noen klarer vel å skjule skuffelsen - kanskje. "Er det bare sex, så er det utseendet og attributter som står langt opp på lista ja, men er det kjærlighet så er jeg ikke enig. Da er det en del av en pakke hvor helheten, ømheten, hengivenheten osv teller mye også for sexens sin del." Men dette vet ikke innskriver enda. Han føler seg i utgangspunktet underlegen, og at hun er langt bedre enn han. Mulighetene er også tilstede for at hun ser på han som en venn. Hva vet vi. "Gode elskere er mer enn pikkens lengde -det mener jeg. Det betyr ikke at jeg ikke setter pris på en stor pikk -det må også være lov. Men hadde jeg møtt drømmeprinsen som hadde alt annet bortsett fra at han "manglet" noen cm, så tror jeg ikke at det hadde spillt noen rolle for meg." Kanskje, kanskje ikke. Men her er det ikke snakk om å mangle noen få cm, men ganske mange. Så kan man si, at den rekker fint inn til g- punktet, men det gjør en finger også. Sorry, den strekker ikke til. "Du skriver jo også at hvis hun er virkelig glad i han så "går det sikkert greit", så du skiller jo også på forhold basert på sex og kjærlighet.(?" Jeg mener det er sånn, at hvis hun er altoppslukende forelsket i han, så kan det gå, men ikke ellers. Da vil han bare bli enda mer lei seg. Så derfor - bør han fortelle henne på forhånd. Han har et lite problem ja, og det å si noe annet er tull. "Implisitt så er hun ikke noe å satse på hvis hun ikke aksepterer det. Og det er jo fair enough" Hmm, men hvem andre skal han satse på? Herregud... Skremmende sistekommentar... - og holdning forøvrig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109529-d%C3%A5rlig-p%C3%A5-sexfronten-b%C3%B8r-hun-advares/#findComment-646890 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stoiker Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg er ikke enig med det Shandy skriver. Kjærlighet er mye mer enn pikk, at "jenter vil ha pikk" er noe mannfolk tror. Selvsagt vil noen ha det, men slike generelle vendinger rommer i hvert fall ikke mine seksuelle behov. Jeg vil ha en elsker, ikke en pikk. Jeg vil heller ha en orgasme enn en pikk. Jeg får de beste orgasmene på helt andre måter enn penetrering, som det så fint kalles. Det viktigste for meg er en partner jeg føler meg vel og trygg sammen med. Jeg synes du skal rette ryggen og satse på helheten i stedet for å bekymre seg for meget. La henne investere i deg, du! For det første høres du ut som en flott, omtenksom og hensysnfull elsker som tenker over dette. For det andre, og det lærte jeg av å bli "langsomt forlatt" av min mann (tok ham 2 år): Når jeg investerer tid og følelser i et forhold, er det fordi _jeg_ vil det, _ikke_ fordi det blir gitt noen garantier om å ikke bli forlatt, f.eks. Jeg fant ut at jeg ville ha denne mannen, selv om han gikk fra meg. Derfor kunne jeg investere selv om jeg ikke fikk garantier om at det ble en lykkelig slutt. Jeg sluttet ikke å elske fordi om jeg mistet den jeg elsker, nei, jeg måtte sørge over tapet og så gå videre. Kan ikke benekte at jeg elsker, bare fordi jeg blir forlatt. Nei, følelsene er der, men jeg fikk ikke den jeg ville ha. Slik er det. Og slik er det med kjæresten din, også. Dersom denne jenta investerer tid med deg og du med henne, er dette noe dere gjør fordi hun vil og du vil. Om det blir noe av det eller ikke, kan ingen garantere, men her og nå investerer du/hun fordi dere vil - her og nå. Framtida kjenner ingen. Ta et steg av gangen. Ikke advar henne, du. Og det at du kommer fort - for det første, har jeg alltid tatt det som et kompliment når menn gjør det - fordi jeg forstår de er ivrige (velger å tolke det slik). For det andre, går det jo an å fortsette etterpå også - kose med henne mens du bygger deg opp igjen? Sting elsker 5 timer av gangen (han har sikkert mye fritid, så rik som han er) - så ta tid. For to som elsker hverandre, er bare det å være nær hverandre deilig. Lykke til! Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109529-d%C3%A5rlig-p%C3%A5-sexfronten-b%C3%B8r-hun-advares/#findComment-646912 Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg syntes ikke hun trenger å advares. Selv om du ikke har så lang penis kan du være veldig god som elsker alikevel. Noen av de jeg har hatt sex med har ikke holdt ut veldig lenge og kanskje ikke vært så eksprimentelle med tanke på stillinger osv. Men de har til gjengjeld i høyeste grad klart å tilfredstille meg på andre måter. Ikke undervurder deg selv på den måten. Dessuten kommer du nok til å oppdage at du har større behov for sex bare du får litt bedre selvtilitt 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109529-d%C3%A5rlig-p%C3%A5-sexfronten-b%C3%B8r-hun-advares/#findComment-646921 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ha en fin dag c,") Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Du skal ikke være så sikker på at det går dårlig! Ikke tenk det nå før dere har prøvd!! Hva om hun er elendig i senga? Vel.. det jeg ville si er at størrelsen ikke betyr så mye som menn tror! Og det at du kommer fort.., vel. Hva om hun også gjør det? Eller du får bruke god til til å varme henne opp, så når du trenger inn i henne er det like før det går for henne... eller du kan jo røre henne med hånda di til det går for henne, så trenge inn i henne! Gjorde en fyr jeg var sammen med. Han kom fort! Det at du har liten tissemann betyr ikke at du er dårlig på sexfronten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109529-d%C3%A5rlig-p%C3%A5-sexfronten-b%C3%B8r-hun-advares/#findComment-646939 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 ""liten erfaring" er vel knapt en bakdel, snarere en fordel. De færreste vil ha en/ei som har pult rundt på det de kan komme over/få."" ---------- "Alt det der et definisjonsspørsmål ut fra egne erfaringer og preferanser. Liten erfaring oppfattes for noen negativt (hvorfor har vedkommende lite erfaring? sosiale problemer?), mens for noen er det et pluss. Likeledes med mye erfaring. Og hva er mye erfaring? Gidder ikke den diskusjonen igjen:-)" Nei, den diskusjonen gidder vi ikke igjen. Jeg tror du vet hva jeg mener. Men for å si det på min måte: Mange partnere er ikke det samme som god erfaring. God erfaring får man ved å ha et langt og godt sexliv med en fast partner. "Jeg er ikke enig med deg Shandy i at utstyret ikke strekker til for de fleste. Definèr de fleste da? Sex eller kjærlighet?" Hmm, jeg tror de fleste ville blitt litt skuffet over en pikk på 10 cm. Når omkretsen i tillegg er 10 -11 er det ikke mye å skryte av(desverre). Noen klarer vel å skjule skuffelsen - kanskje. "Er det bare sex, så er det utseendet og attributter som står langt opp på lista ja, men er det kjærlighet så er jeg ikke enig. Da er det en del av en pakke hvor helheten, ømheten, hengivenheten osv teller mye også for sexens sin del." Men dette vet ikke innskriver enda. Han føler seg i utgangspunktet underlegen, og at hun er langt bedre enn han. Mulighetene er også tilstede for at hun ser på han som en venn. Hva vet vi. "Gode elskere er mer enn pikkens lengde -det mener jeg. Det betyr ikke at jeg ikke setter pris på en stor pikk -det må også være lov. Men hadde jeg møtt drømmeprinsen som hadde alt annet bortsett fra at han "manglet" noen cm, så tror jeg ikke at det hadde spillt noen rolle for meg." Kanskje, kanskje ikke. Men her er det ikke snakk om å mangle noen få cm, men ganske mange. Så kan man si, at den rekker fint inn til g- punktet, men det gjør en finger også. Sorry, den strekker ikke til. "Du skriver jo også at hvis hun er virkelig glad i han så "går det sikkert greit", så du skiller jo også på forhold basert på sex og kjærlighet.(?" Jeg mener det er sånn, at hvis hun er altoppslukende forelsket i han, så kan det gå, men ikke ellers. Da vil han bare bli enda mer lei seg. Så derfor - bør han fortelle henne på forhånd. Han har et lite problem ja, og det å si noe annet er tull. "Implisitt så er hun ikke noe å satse på hvis hun ikke aksepterer det. Og det er jo fair enough" Hmm, men hvem andre skal han satse på? "Hvem ellers skal han satse på?" Hmm, du bringer spørsmålet over på hvem finner seg partner og ikke, nå Shandy..:-) Hvis gjennomsnittspikken er 15cm (husker ikke omkretsen) og livmoren er 17-18cm i dybde vil det si at det er svæææært mange pikker som ikke har idéelle mål. Hva med de? Finner de ikke seg dame de da? Ingen vil ha dem fordi pikken er så liten? Jeg håper og tror virkelig ikke at det er slik..:-) Syntes det hørtes ut som om dette paret hadde en nært og varmt forhold allerede. Da tror jeg (med min romantiske del) at dette kommer til å gå bra! *s* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109529-d%C3%A5rlig-p%C3%A5-sexfronten-b%C3%B8r-hun-advares/#findComment-647011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Calle Schewen Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg er ikke kvinne, og kan følgelig ikke uttale meg om hvordan kvinner tenker og føler(har gitt opp å prøve å forstå for lenge siden) Men mange kvinner påstår at ikke størrelsen er så viktig, og 10 cm er heller ikke SÅ lite. Du kan også ta det igjen på andre områder. Sørge for å gi henne skikkelig sanselige opplevelser - god munnsex, massasje, kosing, og hun er din! Det er også forskjell på hvor sexfiksert man er. Kanskje hun ikke er noe sexdyr? Men hvis det nå skulle være sånn at ei dame går fra en mann på grunn av at han har for liten penis, ja da kan hun vel bare få lov til å gå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109529-d%C3%A5rlig-p%C3%A5-sexfronten-b%C3%B8r-hun-advares/#findComment-648036 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.