Gjest Elsker slikk Skrevet 17. juni 2003 Skrevet 17. juni 2003 Liker gutter flest å slikke/suge pupper? Når kjæresten min gjør det elsker jeg det, men jeg hater tanken på om han ikke liker det. Han trenger forsåvidt ikke å elske det like godt som jeg gjør. Det må bare ikke være som om han kysser hånden min! Jeg vet at ikke alle er like, men hvis et par gutter svarer blir jeg veldig glad.. 0 Siter
Spenning Skrevet 17. juni 2003 Skrevet 17. juni 2003 Alltid deilig å slikke, kose, rulle, føle brystvortene, spesiellt når de hovner under mine lepper eller fingre og blir som små bringebær........ 0 Siter
Gjest Elsker slikk Skrevet 17. juni 2003 Skrevet 17. juni 2003 Alltid deilig å slikke, kose, rulle, føle brystvortene, spesiellt når de hovner under mine lepper eller fingre og blir som små bringebær........ Men blir du opphisset av det, eller er det "bare" deilig? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. juni 2003 Skrevet 17. juni 2003 Men blir du opphisset av det, eller er det "bare" deilig? PS. Det hørtes ut som han ble opphisset bare av å _skrive_ om det..så hva tror du? ;-) 0 Siter
shandy Skrevet 17. juni 2003 Skrevet 17. juni 2003 PS. Det hørtes ut som han ble opphisset bare av å _skrive_ om det..så hva tror du? ;-) Gammel gris? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. juni 2003 Skrevet 17. juni 2003 Gammel gris? Hmm, tror du? Eller oppriktig glad i kvinnekroppen? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 17. juni 2003 Skrevet 17. juni 2003 PS. Det hørtes ut som han ble opphisset bare av å _skrive_ om det..så hva tror du? ;-) En liten gris. 0 Siter
mrxx Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Herre min jesus jente, vi gutter/menn elsker pupper, vi koser, slikker, suger, stryker, tar på,... you name it. Jeg har holdt på i 30 år og er like ivrig nå som første gangen:-) Så strutt ut puppene dine og la han stor-kose seg:-)) Enda deiligere blir det for han hvis du viser at du også liker at han koser med dem:-) 0 Siter
wywh Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Herre min jesus jente, vi gutter/menn elsker pupper, vi koser, slikker, suger, stryker, tar på,... you name it. Jeg har holdt på i 30 år og er like ivrig nå som første gangen:-) Så strutt ut puppene dine og la han stor-kose seg:-)) Enda deiligere blir det for han hvis du viser at du også liker at han koser med dem:-) Mer er det ikke å si om den saken :-) 0 Siter
shandy Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Hmm, tror du? Eller oppriktig glad i kvinnekroppen? Det der var en spøk da tigertrollet. Djises :-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Det der var en spøk da tigertrollet. Djises :-) Hehe, jeg vet jo jammen meg ikke om dere kjenner hverandre 0 Siter
Gjest tod Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Jeg liker det veldig godt. Det tror jeg alle gutter gjør. 0 Siter
Gjest mislykket Skrevet 20. juni 2003 Skrevet 20. juni 2003 Hei! kan vi tolke innlegget ditt slik at du foretrekker menn som er fiksert på bryster? Beste hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.