Gå til innhold

Får jeg det til? noen gang????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

serendipity

Jeg vet ikke om det er noen trøst, men jeg har 3 venninner som heller aldri har fått orgasme. De har ikke vært utsatt for seksuelt misbruk.

Ettersom orgasmer sitter "ihodet" er det joingen fysikse hindringer. Om du har en partner du stoler på så er det kanskje ikke så utrygt. Jeg regner med at du har fått oppfølging med tanke på det du har vært utsatt for. Ellers så er det kanskje en ende å starte i. Om du får orgasme dersom/når du tilfredstiller deg selv, så kan du jo få det.

Men for meg som ikke har vært utsatt for dette er det vanskelig å sette seg inn i den situasjonen. Men det er vel slik at trygghet iallefall er en foutsetning. Det er det jo for de aller fleste, men sikkert ekstra viktig for de som har vært utsatt for slike grusomme handliger som du.

:-)

Ikke skyld på overgrepet eller noe annet for den saks skyld. Jo mer du tenker på skyld, overgrep og manglende orgasme desto vanskeligere blir det å slappe av og nyte.

Tenk heller på å slå deg løs og nyte det du har i stedet for å jage etter noe annet.

Det var tipset fra en mann, kanskje noen kvinner kan gi mer konkrete tips :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...