Gå til innhold

Hvor lenge holder roser seg fine uten vann?

Anbefalte innlegg

Bryllupet nærmer seg med stormskritt og jeg har bestemt meg for å lage buketten selv. Tenkte å gjøre det helt enkelt - ha en hel haug med røde roser, binde det sammen med blomstertape og knytte silkebånd rundt. Men så er det store spørsmålet....hvor lenge vil de overleve i julivarmen uten vann??

Jeg må jo lage det hele dagen i forveien. Tenkte at jeg kunne ha de stående i en pøs med vann over natten, og forhåpentligvis kaldt (kommer an på hotellet). Og siden de ikke skal 'bindes' noe mer i bunnen, så kan de jo i prinsippet stå til vi drar avgårde til kirken. Men hvis vi sier at det blir ca 4-5timer i varmen uten vann....vil de se helt dvaske og triste ut da? Og hvis de ikke tåler dette - hva gjør jeg da???

Takker for alle både tidligere og fremtidige innspill! :-)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...