polo6n Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg har vært i forhold med ei jente i tre år, før hun reiste til utlandet for å jobbe. Vi forble sammen ettersom hun bare skulle bli borte ett år. Men jeg ble dumpa etter ca 1 år fordi hun ville jobbe videre på ubestemt tid. Dette var i fjor sommer. Så til jul begynte hun å gå lei og ville hjem. Fikk interesse for meg igjen og vi snakket mye sammen på telefon, helt til jeg hadde et lite forhold til ei annen (ca 2 uker) som gjorde henne sjalu. Men det gjorde henne bare mer interessert i meg. (Var egentlig ikke skikkelig interessert før dette). Så hun flytter hjem og vi prøver på nytt. Hun skal flytte inn igjen i den leiligheten jeg bor i som vi engang flytta inn sammen i. Men så kommer sannheten fram om at hun har hatt "seksuellt" forhold til en annen i utlandet kort tid etter vi slo opp til de tider hun ble interessert i meg igjen. Hun overbeviser meg om at det ikke var derfor hun slo opp, og at hun hadde full rett til å ha forhold i utlandet siden hun var single. Jeg går med på dette vi prøver på nytt, men får det ikke helt til å stemme, mye pga jeg er svært sjalu inni meg og klarer liksom ikke helt å se en framtid med henne. Så det ender opp med at hun flytter ut og vi sier at vi ikke skal være sammen lenger. Det er ca 1-2 måneder siden og vi har truffet hverandre etter det (felles vennekrets) og hatt sex osv. Men det ble for vanskelig for meg når hun skal dra på ferie i utlandet der hun bodde og besøke de vennene der nede og reise på biltur med noen av dem inkl han hun hadde forhold til. Vi har nå veldig lite kontakt fordi jeg ba om det, slik jeg lettere skal klare å komme over henne. Jeg er fremdeles så glad i henne og hun i meg, men ser ikke hvordan det skal fungere med alt som ligger bak oss. Har noen gode råd til meg? En side forteller meg at jeg må ta meg litt tid fra henne og så forsiktig kanskje prøve på nytt. En annen side forteller meg at jeg skal komme over henne engang for alle selv om jeg er fryktelig glad i henne og alltid vil være det. Det er dette jeg håper jeg klarer å gjøre, fordi jeg har vanskelig for å legge bak meg at hun slo opp med meg første gang, og at hun holdt hemmeligheter for meg for å ikke såre meg. Men jeg er åpen for andre synspunkter akkurat nå... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109596-verdt-%C3%A5-pr%C3%B8ve-en-tredje-gang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Dump dama. Hun virker ustabil og ikke til å stole på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109596-verdt-%C3%A5-pr%C3%B8ve-en-tredje-gang/#findComment-647098 Del på andre sider Flere delingsvalg…
polo6n Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Dump dama. Hun virker ustabil og ikke til å stole på. Det er det jeg prøver å motivere meg selv til å gjøre, eller jeg trenger jo faktisk ikke dumpe henne siden vi ikke er sammen lenger. Men prøver å "gi faen" i henne, selv om det er spesiellt vanskelig siden jeg er så glad i henne. Føler at livet ikke er komplett uten henne, men klarer ikke leve med henne heller fordi det har skjedd så mye. Eneste utvei må vel bare være å komme over henne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109596-verdt-%C3%A5-pr%C3%B8ve-en-tredje-gang/#findComment-647126 Del på andre sider Flere delingsvalg…
J717 Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg forstår deg! Er i nesten samme situasjon selv. Når et forhold har kommet ut i litt feil "spor" så skal mye vilje, ærlighet og ikke minst kjærlighet for å kunne få det på rett spor igjen. Det er veldig lett for meg eller andre og råde deg og "dumpe" henne. men det er jo ikke så lett når to mennesker er glade i hverandre. Ingen enkle råd her, men jeg må si at jeg synest ikke det ser så veldig lyst ut. Men ikke bli helt blind på henne heller,hvorfor ikke gi deg selv sjanse til å begynne på nytt med en ny dame!? Lykke til uansett! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109596-verdt-%C3%A5-pr%C3%B8ve-en-tredje-gang/#findComment-647178 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.