Gjest Modumjente Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg er nå 27 år gammel, og har brukt Synfase P-piller siden jeg var 16 år. Den gangen fikk jeg det på grunn av sterke og langvarige menssmerter, siden har jeg også brukt det som vanlig prevensjonsmiddel. Av flere grunner ønsker jeg nå å slutte med pillen. Jeg har hatt et par opphold tidligere, og opplevde da at menssmertene kom tilbake (jeg har vært minimalt plaget med dette mens jeg har brukt pillen). Det er såpass ille at jeg gruer meg til å slutte med P-pillene! Er det noe jeg kan gjøre som kan lindre dette, bortsett fra sterke smertestillende tabletter? Har fått resept hos legen tidligere på noen tabletter, og de virker forsåvidt fint, men jeg blir mer svimmel og susete enn direkte smertefri... Dessuten er jeg ikke så glad i å proppe i meg for mye tabletter. Har noen et godt råd eller flere å gi meg?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109599-menssmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.