serendipity Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Ja det var tankeløst av kompisen hans. Det der har skjedd to ganger faktisk. En annen gang var vi tenkt oss på en skikkelig kosetur til england og da var det en annen kompis av han som inviterte seg selv og dama. Jeg blir så irritert på slike folk. De må jo ha litt antenner ute. Vi får jo aldri fred når vi skal på en tur. Samboeren min ble sur og grinete da jeg sa hva jeg følte om dette. Han kan være så barnslig iblant, til tross for at han er i midten av tredveårene. Han må jo forstå at avgjørelser skal gjøres av oss begge. Og så sjelden vi drar på tur så... Huff gleder meg ikke til sommerferien lenger. Har gledet meg i flere måneder. Jeg syntes du strekker det litt langt når du sier at du ikke gleder deg til ferien. Men jeg skjønner at du ble litt skuffet. Men det var jo bare snakk om et par dager, og da sytnes jeg du skal ta det opp med din kjære, at det var noen dager det var snakk om, resten vil dere ha for dere selv. Og det får også han være mann nok til å ta opp med sin kompis. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109663-hvordan-hadde-du-reagert-p%C3%A5-dette/page/2/#findComment-648048 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.