Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal til med siste forsøk 3 juli - tenker å bruke litt akupunktur. Noen som kjenner eller har brukt akupunktør i Trondheim eller omegn som er flink mht barnløshet?

Fikk vite at St. Olavs bruker akupunktør under uttak - noen som har prøvd? Selv er jeg så stiv og sjelvende av legeskrekk at jeg tviler noen klarer å stikke meg på det tidspunktet....

Fortsetter under...

Gjest surpreme

Brit Mosbæk, som holder til i Nonnegata er ei utrolig dame! hun har hjulpet meg mye med svangerskapskvalme. Hun er også medisinsk utdannet, i tillegg til at hun har 20 års erfaring med graviditet og fødsel. Er usikker på hvor mye hun brukes i forbindelse med UFB, men tenker dama kan hjelpe deg! Anbefales på det sterkeste!

Lykke til!

Brit Mosbæk, som holder til i Nonnegata er ei utrolig dame! hun har hjulpet meg mye med svangerskapskvalme. Hun er også medisinsk utdannet, i tillegg til at hun har 20 års erfaring med graviditet og fødsel. Er usikker på hvor mye hun brukes i forbindelse med UFB, men tenker dama kan hjelpe deg! Anbefales på det sterkeste!

Lykke til!

Bestilte time hos henne på fredag! Opptatt dame så det blir ikke time før andre uken i juli. Men hun regnet med at jeg fikk tilstrekkelig behandlinger før uttak tredje uken i august. Spennende!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...