Gjest Håper det blir bedre Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Er det noen her som har fått utført operasjon av slapp skjedevegg? Jeg fikk litt komplikasjoner etter en tøff og langvarig fødsel for fire år siden som endte med vakuum. Har bl.a. problemer med avføringen når bakre skjedevegg gir etter. Legen min har sagt at det er mulig å operere dette når jeg er ferdig med å få barn. Tenker en del på dette for tiden, og regner med at jeg kommer til å gjøre det. Hvor lang tid må en vente for en slik operasjon? Hvor lenge er en sykemeldt etterpå? Resultater? Kan sterilisering gjøres i samme slengen? Jeg skal selvfølgelig snakke med legen min når det blir aktuelt, men det hadde vært interessant å høre om noen personlige erfaringer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109777-operasjon-av-slapp-skjedevegg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Heisann! Hos meg var det riktignok fremfre skjedevegg som var slapp etter fødslene, men det er vel hipp som happ. Jeg ble satt på venting i juni 2001 og ble operert i april 2002, altså etter 10 mnd. Hadde fint lite smerter etterpå, men jeg fikk en del smertestillende de første dagene da. Maste meg til å dra hjem fra sykehuset etter 3 dager, da gadd jeg ikke ligge der lenger og så lenge du da får til å tisse skikkelig så er ikke det noe problem. Jeg var sykemeldt med løfteforbud i 3 uker etterpå. Er veldig fornøyd med resultatet. Jeg spurte om sterilisering med det samme, men fikk det ikke, men jeg føler vel egentlig at spørsmålet ikke helt nådde frem så bare spør om det du. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109777-operasjon-av-slapp-skjedevegg/#findComment-650833 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Håper det blir bedre Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Heisann! Hos meg var det riktignok fremfre skjedevegg som var slapp etter fødslene, men det er vel hipp som happ. Jeg ble satt på venting i juni 2001 og ble operert i april 2002, altså etter 10 mnd. Hadde fint lite smerter etterpå, men jeg fikk en del smertestillende de første dagene da. Maste meg til å dra hjem fra sykehuset etter 3 dager, da gadd jeg ikke ligge der lenger og så lenge du da får til å tisse skikkelig så er ikke det noe problem. Jeg var sykemeldt med løfteforbud i 3 uker etterpå. Er veldig fornøyd med resultatet. Jeg spurte om sterilisering med det samme, men fikk det ikke, men jeg føler vel egentlig at spørsmålet ikke helt nådde frem så bare spør om det du. Lykke til! Takk for svar! Så fint at du er fornøyd med resultatet! Det virker jo litt nifst med operasjon, men sannsynligvis blir det vel ikke verre enn det er :-) Og 10 mnd er jo ikke all verdens lenge, hvis en innstiller seg på det, og det ikke er noe en trenger akutt hjelp til. Takk for info! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109777-operasjon-av-slapp-skjedevegg/#findComment-651601 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.