SierDuDet Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 La partima føler at hennes pikksugerkompetanse trekkes i tvil. Da er det ikke rart at hun reagerer. Det ville vel du også gjort? I følge kjæresten er hun den beste han har hatt. Men da er det at soleil antyder at hva ellers kunne han ha sagt: Hvis man først gir seg inn på en rangering sier man neppe "Du er den tredje beste jeg har hatt". Men jeg tror ikke soleil mente noe vondt med dette, bare litt vennskapelig erting. For at La partima skal få oppreisning, ser jeg ingen annen råd enn at spørsmålet avgjøres en gang for alle. Ulv stiller som objekt, og umiddelbart etter avsugingen gir han poeng på en skala fra en til ti. For innhold, fantasi, kreativitet, innlevelse og estetisk kvalitet. Dom i saken ventes å falle over helgen. For ørvig vises det til tråden om "oralsex - tør ikke" for nærmere redegjørelse om bakgrunnen for tvisten. Så det var såpass brutalt, ja. Vel, her bør webbis trå til pers og utstenge Soleil. Dette overtrampet fra hennes side var meningsløst og ufyselig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109793-mobbing-her-inne-p%C3%A5-dol/page/2/#findComment-649596 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 La partima føler at hennes pikksugerkompetanse trekkes i tvil. Da er det ikke rart at hun reagerer. Det ville vel du også gjort? I følge kjæresten er hun den beste han har hatt. Men da er det at soleil antyder at hva ellers kunne han ha sagt: Hvis man først gir seg inn på en rangering sier man neppe "Du er den tredje beste jeg har hatt". Men jeg tror ikke soleil mente noe vondt med dette, bare litt vennskapelig erting. For at La partima skal få oppreisning, ser jeg ingen annen råd enn at spørsmålet avgjøres en gang for alle. Ulv stiller som objekt, og umiddelbart etter avsugingen gir han poeng på en skala fra en til ti. For innhold, fantasi, kreativitet, innlevelse og estetisk kvalitet. Dom i saken ventes å falle over helgen. For ørvig vises det til tråden om "oralsex - tør ikke" for nærmere redegjørelse om bakgrunnen for tvisten. Hei dere - La nå jenta være. Hun mente vel ikke noe annet enn å underbygge kompetansen sin med 'best'-bemerkningen. Det fikk hun svar på. Det gjorde hun også på denne tråden. Men nå er det nok, ikke sant? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109793-mobbing-her-inne-p%C3%A5-dol/page/2/#findComment-649612 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La partima Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Hehe.. leste innlegget babette refererer til... : ) Den jenta kan suge gitt! Ja, ja.. Er bra man er selvsikker da i hvert fall, men kan ikke si jeg synes det var mobbing.. bare litt morsom erting. Ikke noe å bli sur for La partima.. Bare høres litt rart ut å si at "jeg er BEST til å suge, så det så"... Det skjønner vel du og? Janteloven trer inn skjønner jeg. Hva er galt med at jeg sier at jeg er best i noe? Truer det deg kanskje. Du/dere må tåle at noen er god i noe (uansett hva) og glede dere over at noen har selvtillit istedet for å rakke ned på den personen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109793-mobbing-her-inne-p%C3%A5-dol/page/2/#findComment-649674 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Janteloven trer inn skjønner jeg. Hva er galt med at jeg sier at jeg er best i noe? Truer det deg kanskje. Du/dere må tåle at noen er god i noe (uansett hva) og glede dere over at noen har selvtillit istedet for å rakke ned på den personen. neida frøken! Du truer meg ikke i det hele tatt, hvordan skulle det gå til? : ) bare synes det høres veldig klysete ut å si at man er best i å suge, det kan du umulig vite - for du har vel ikke deltatt i en sugekonkurranse? ; ) Men at du har selvtillitt er vel og bra det! Kunne jo hende at alle de andre som har sugd typen din var amatører? U c? men glem nå det... Er ikke mobbing, bare det jeg skulle fram til. Men det sier jo litt om aldren din kanskje hvis du tror du truer sexlivet mitt ved å si at du suger best... ? vel... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109793-mobbing-her-inne-p%C3%A5-dol/page/2/#findComment-653156 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sula Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Janteloven trer inn skjønner jeg. Hva er galt med at jeg sier at jeg er best i noe? Truer det deg kanskje. Du/dere må tåle at noen er god i noe (uansett hva) og glede dere over at noen har selvtillit istedet for å rakke ned på den personen. Jeg er kanskje en du mente deg mobbet av. Det var bare så herlig naivt sagt. (Med fare for at du synes det også er mobbing.) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109793-mobbing-her-inne-p%C3%A5-dol/page/2/#findComment-653189 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.