Gjest En som trenger hjelp ? Skrevet 20. juni 2003 Skrevet 20. juni 2003 jeg har en bulle(klump) i ganen er ikke sikker på hva det er. jeg er 16 år å har alle tennen jeg skal ha, jeg er redd dette skal være noe alvårlig å spør derfor om hjelp ? kansje er det bare en tann men det kjennes ikke sånn ut å jeg merket det først for 3 dager siden den er ca 1 cm bre å noen mm tyk hjelp ? 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Er den i nærheten av en tann eller er den oppi midten av ganen? Hvis den er i nærheten av en tann kan det være betennelse fra en tannrot. Hvis den er midt oppe i ganen (midtlinjen) kan det være en ekstra tann som vokser feil. Det er sjelden, men det skjer. :-) 0 Siter
cemi Skrevet 10. juli 2003 Skrevet 10. juli 2003 Jeg hadde det selv for mange år siden. Gå til tannlegen med det,det er betent. Jeg kunne klemme i gummen og det kom ut verk et annet sted i munnen.Jeg måtte rotfylle en tann. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.