Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Blod på kølla er intet problem, men oralsexen drøyes. Dessuten har jeg vært borti en ødelagt madrass som følge av puling under mensen, og det er egentlig ganske ufint. Når man i tillegg våkner opp dagen etterpå og har blodskorpe på kølla, så trives man ikke maksimalt.

Jeg ser ingen grunn til ikke å drøye sexen disse få dagene per mnd hvor kvinnfolket har mensen.

Dessuten finnes det nok av kvinnfolk der ute som ikke har mensen, så hva med å la kona få hvile noen dager mens det står på som verst sånn at nabokjerringa også kan få scccmake litt?

Annonse

Ja til et fargerikt fellesskap?

Jeg har ikke imot mensen-sex.

Første gang som jeg hadde det (uten å vite det) sa jeg til dama under akten "fy faen å våt du er". Hun svarte kort med "jeg har mensen jeg"....

He he he....

Dama mi vil ikke ha sex når ho har mensen. Det respekterer jeg.

Men en gang når vi begge dusjet sammen ble det bare slik at vi knulla i dusjen.

Ho ble VELDIG opphisset og kåt (pga at vi gjorde noe "ulovlig" i hennes øyne). Hun ble veldig "skamfull" etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...