Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hadde problemer med å få barn ,etter 3 graviditeter utenfor livmoren og en spontanabort, (jeg hadde ett barn fra før) Fikk da beskjed om at jeg bare kunne glemme å bli gravid igjen, noe jeg ikke klarte. Jeg prøvde alt, og ingenting fungerte. Men så var det en dame som anbefalte E-vitaminer i større doser enn det som står på pakkningen. Det prøvde jeg, desperat som jeg var; etter 3 måneders bruk fikk det redultater, flaks... kanskje, men hun dama mente at det hadde noe med blodgjennomstrømningen å gjøre. Noen som har hørt om dette tidligere?

Har nå jente på 2 år, og kan av fysiske årsaker ikke få flere. Vet at ikke jeg er barnløs, men det kan jo være at et kjerringråd kan hjelpe noen andre:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109984-e-vitaminer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også fått tips om E-vit. Tar 5 stk 45IE om dagen, hvilken dose tok du da??

Jeg bestilte E-vit fra Sverige gjennom Natures Own eller noe sånnt? De er mye sterkere enn de som blir solgt her til lands, og jeg tol tre av disse, husker ikke styrke akkurat. Har en venninne som prøvde det samme, hun var ikke barnløs, men spontan aborterte 6 ganger på 5 år. Nå har hun fått 2 stykker på med 11 måneders mellomrom. Så tro kan flytte fjell har jeg hørt, kanskje det er noe i det, hvem vet???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109984-e-vitaminer/#findComment-650632
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...